1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    443
    14-02-2007

    Is een gokverslaving te genezen?

    Salaam oe 3alaikoem,

    Ik denk echt dat iemand die gokverslaafd is er echt nooit meer van af komt.

    Kan iemand die in zijn omgeving wel ooit heeft meegemaakt dat iemand van het gokken is afgekomen zich aub melden. pm mag ook.

    Barak Allah oe fikoem

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    4.028
    13-03-2012

    Ja kan zijn pinpas in beslag nemen en zelf alle vaste lasten betalen en de rest boodschappen doen en krijgt tie maar zakgeld voor tijdelijk dan moet je kijken of het wat werkt..
    Meiden Van Tegenwoordig

    http://i45.tinypic.com/2gt4sa8.gif

  3. #3
    Verbannen

    Reacties
    1.074
    25-01-2013

    Nee helaas is dat niet te genezen.

    Ik heb veel ervaring hiermee in mijn omgeving en ik kan je garanderen dat dat niet te genezen is. Het is maximaal een tijd te onderdrukken (en dat komt ook alleen maar omdat iemand dan de bodem heeft geraakt, dat kan een paar dagen, weken, maanden of zelfs jaren zijn) maar een gokverslaving komt vanzelf weer bovendrijven met alle problemen die erbij horen.

    Gokkers zijn de grootste losers die er bestaan. Daar moet je echt geen medelijden mee hebben.

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    3
    03-03-2013

    laila

    je heb mensen die er van afkomen.

  5. #5
    Verbannen

    Reacties
    1.074
    25-01-2013

    Citaat Geplaatst door Soum4 Bekijk reactie
    je heb mensen die er van afkomen.
    Absoluut niet.

    Gokkers zijn niet te genezen.

  6. #6
    Verbannen

    Reacties
    2.347
    13-12-2011

    Citaat Geplaatst door MalafideX Bekijk reactie
    Nee helaas is dat niet te genezen.