1. #1
    MVC Premium

    Reacties
    1.300
    02-09-2005

    MVC Premium MVC Premium

    Goed doel in utrecht of omgeving

    Salaaam

    Ik ben op zoek naar een goed doel die kleren en dergelijke inzamelt.
    Graag in Utrecht of omgeving (tenzij mensen het niet erg vinden om te reizen) aangezien ik zelf geen auto heb om het te komen brengen.

    Het gaat om meerdere zakken en dozen met voornamelijk vrouwen en kinderschoenen en -kleren, en wat tassen sjaals etc. (van vrienden die nog in draagbare staat zijn.)

    Vind het zonde om weg te gooien als ik weet dat er mensen mee geholpen kunnen worden.

    Heb alleen geen kennis van de sociale kaart van utrecht en omgeving dus dacht hier misschien wel tips te krijgen inshallah.

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    421
    23-05-2012

    Een vriendin van mij heeft een project en brengt persoonlijk kleding etc naar Marokko en andere landen. Maar voornamelijk Marokko. Ik weet niet hoe zij nu zit met opslag, maar ik zou het haar kunnen vragen. Anders pm je even je nummer naar me; dan geef ik die aan haar door. Dan kan ze jou bellen. :-)

    Mooi dat je maatschappelijk betrokken bent!

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    291
    14-10-2011

    Upp voor jou!Ik heb ook veel spullen liggen ze mogen mee!

  4. #4
    ♥ AIT-TOUZINE

    Reacties
    34.166
    04-11-2006

    Volgens mij zamelt stichting al Yateem en stichting Maroc reliëf kleding in.

  5. #5
    MVC Premium

    Reacties
    1.300
    02-09-2005

    MVC Premium MVC Premium
    yateem ken ik nog niet...

    Bedankt

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    2.088
    08-09-2010

    Je hebt een vrouwenopvang op de Bilstraat in Utrecht daar kan je heel wat kids en vrouwen met alles helpen.
    Je kan bellen naar de asielzoekerscenrum in Utrecht
    En Je kan bellen naar Portes Buurthuis in Lombok daar heb ik zelf ook kleding en schoenen etc afgegeven. Ze hebben een weggeef ruimte alles wordt netjes gecontroleerd en opgehangen en iedereen kan daar pakken wat ze willen.

    Verder zijn er heel wat moskeeen die inzamelingen houden. En je kan via stichting El Amal in kanaleneiland ook misschien meer tips krijgen of misschien zamelen ze ook in?

    Verder kan je het ook aanbieden op www.gratisoptehalen.nl er zijn genoeg mensen die het broodnodig hebben!

    Als je meer tips wilt laat het dan mij even weten!
    Astaghfirullah for my Past.
    Alhamdulillah for my Present.
    And In Shaa Allah for my Future

    http://petities.nl/petitie/de-zaak-van-anass-heropenen TEKEN DE PETITIE!

  7. #7
    MVC Premium

    Reacties
    1.300
    02-09-2005

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door pippaa Bekijk reactie
    Je hebt een vrouwenopvang op de Bilstraat in Utrecht daar kan je heel wat kids en vrouwen met alles helpen.
    Je kan bellen naar de asielzoekerscenrum in Utrecht
    En Je kan bellen naar Portes Buurthuis in Lombok daar heb ik zelf ook kleding en schoenen etc afgegeven. Ze hebben een weggeef ruimte alles wordt netjes gecontroleerd en opgehangen en iedereen kan daar pakken wat ze willen.

    Verder zijn er heel wat moskeeen die inzamelingen houden. En je kan via stichting El Amal in kanaleneiland ook misschien meer tips krijgen of misschien zamelen ze ook in?

    Verder kan je het ook aanbieden op www.gratisoptehalen.nl er zijn genoeg mensen die het broodnodig hebben!

    Als je meer tips wilt laat het dan mij even weten!

    merciii