1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    34
    12-12-2002

    lid worden van AEL

    Salaam broeders en sisters

    Ik zag zaterag avond Bij Nova Aboe Jahjah en ik vind dat die man echt slimme dingen zeggen al probeerde ze hem in een hoekje te drijven, je kon merken dat hij wist wat hij zei en hoe hij het moest zeggen!

    Vind hem echt een goeie! Ik zou eigenlijk ook wel lid willen worden van zijn partij de AEL maar weet niet hoe het moet of het wel mogelijk is nu ze nog geen partij in Nederland hebben!

    Zou iemand het weten?

    Wa salaam
    Wa salaam oe alaikoem wa rahmtoelah tahala wa barakatoe

  2. #2
    Berkania lid

    Reacties
    190
    07-12-2002

    hij is echt wel goed
    There has to be a place better than this in heaven, so right before i sleep dear God what i`m asking
    remember this face save me a place in thugzmansion

  3. #3
    Kijk & vergelijk...

    Reacties
    1.457
    04-10-2001

    mijn stem heeft ie alvast......

    Naar zeggen de spiegels van onze ziel....

    Klik hier...!

  4. #4
    Defender ante mortem

    Reacties
    384
    08-01-2003

    kijk op www.ael.nl

  5. #5
    Love me or Hate me

    Reacties
    1.851
    25-12-2001

    Origineel gepost door MrCharme
    Ik zweer het...AEL wordt sterk en machtig!!!!!

    EENDRACHT MAAKT MACHT

  6. #6
    Allahu Akbar

    Reacties
    567
    30-10-2002

    Origineel gepost door achmad
    ook ik vind dat ie knap kan praten maar dat maakt hem tevens een gladde.
    ik ben een blanke nederlander maar blijkbaar mag ik dus niet lid worden, bah, gaan we nu werkelijk op die toer?
    Uhm waar staat dat jij geen lid mag worden?

    Ik heb dat nergens gehoord/gezien/gelezen...

    Mistake me if I am wrong....

    'Rijkdom is heerlijk en een bron van zegen voor hen die het verkrijgen; maar hen die het zoeken uit hebzucht zijn als mensen die altijd eten maar altijd honger hebben' (Hakiem ibn Hizaam -Hadieth Bucharie)

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    718
    17-05-2002

    Origineel gepost door MrCharme
    Ik zweer het...AEL wordt sterk en machtig!!!!!


    En wij moeten hem steunen

  8. #8
    Love me or Hate me

    Reacties
    1.851
    25-12-2001

    Origineel gepost door butterfly1983
    Ja ik vind het ook best raar dat Nederlanders geen lid van de AEL mogen worden...das toch raar voor een "democratisch" partij!
    wie zegt dat ze dat niet mogen?? wij discrimineren niet zoals hen

  9. #9
    geen

    Reacties
    1.415
    11-10-2002

    Re: lid worden van AEL

    Origineel gepost door shaqir21
    Salaam broeders en sisters

    Ik zag zaterag avond Bij Nova Aboe Jahjah en ik vind dat die man echt slimme dingen zeggen al probeerde ze hem in een hoekje te drijven, je kon merken dat hij wist wat hij zei en hoe hij het moest zeggen!

    Vind hem echt een goeie! Ik zou eigenlijk ook wel lid willen worden van zijn partij de AEL maar weet niet hoe het moet of het wel mogelijk is nu ze nog geen partij in Nederland hebben!

    Zou iemand het weten?

    Wa salaam
    Ik heb die programma ook gezien, Hierna is me pas duidelijk geworden, wat voor mens hij is..Hij is echt
    Als een moslim ben ik geboren
    Tot de moslim-gemeenschap zal ik behoren
    en als een moslim wil ik dood gaan
    en inshaAllah naar de hemel gaan?

  10. #10
    Defender ante mortem

    Reacties
    384
    08-01-2003

    Iedereen mag lid worden van het AEL.

    Maar niet iedereen kan militant (activist) worden.

    AEL doet namelijk niet aan paternalisme......we moeten het zelf doen is het AEL motto.

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    116
    23-01-2003

    Salaam broeders en zusters

    ten eerste I love you all because Ilove ALLAH SWT.

    Hee ik heb dat ook gezien bij nova, die man die hem vragen stelde begreep hem op een gegeven moment niet want die man van ael gebruikte moeilijke nederlandse woorden, wie moet er nou intergreren.

    IK heb me net ook aangemeld bij AEL.

    Dit zouden we eigenlijk allemaal moeten doen, en hij zette hirsi ali ook voorschut want die trut ooooooeeeeeeeeeeeeeeehhhhh wat heb ik een hekel aan haar, ze is echt psygisch in de put van wat haar allemaal over komen is in haar jeugd en die stomme party die haar heeft aangenomen maken misbruik van haar dat meissje zit in een soort of trauma, tttfffffffffffooooooooooooe wat haat ik die hirsie ali.

    Zij is geen Moslim maar een Kafir en als ik haar op straat zou tegen komen met wat ze allemaal over onze lieve Profeet saws heeft gezegd trek ik dat kroesie boesie haar van der hoofd. ttttttfffffffffooooooooooooe hla kafra.


    Maar van jullie broeders en zusters hou ik.


    liefs jullie nora

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    324
    15-06-2002

    Hij is lekkerrrrrr hij heeft echt een prachtig gezicht en mooi haar mmmm hihihii
    Ismahane

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    10
    30-05-2002

    Salaam aleykum wa rahmatullah wa barakatuh,

    achmad? waar heb je dat gehoord dat een nederlander geen lid mag worden van de AEL??

    1) ik wil even iets verduidelijken ivm AEL. AEL is geen partij. AEL is een volksbeweging. AEL gaat ook niet als partij naar de verkiezingen in belgiƫ. AEL (dyab abou jahjah en ahmed azzuz) zal wel de lijst trekken, maar het wordt een pluralistische lijst met mensen (marxistisch + groen) die naar hetzelfde streven. hun streefdoel momenteel is een ontvoogdingsstrijd. een strijd voor gelijkheid.

    2) de algemene regel om lid te worden van AEL is: ofwel ben je arabier, ofwel ben je moslim.

    Salaam aleykum,
    Noor.

  14. #14
    nieuw

    Reacties
    98
    20-01-2003

    Zag je die Turk??? Whahahahahaha Die was echt grappig, iedereen begon te lachen.

    Aboe Jahjah is echt een slimme man, finally somebody to be proud of!!!

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    34
    12-12-2002

    Origineel gepost door noralive
    Salaam broeders en zusters

    ten eerste I love you all because Ilove ALLAH SWT.

    Hee ik heb dat ook gezien bij nova, die man die hem vragen stelde begreep hem op een gegeven moment niet want die man van ael gebruikte moeilijke nederlandse woorden, wie moet er nou intergreren.

    IK heb me net ook aangemeld bij AEL.

    Dit zouden we eigenlijk allemaal moeten doen, en hij zette hirsi ali ook voorschut want die trut ooooooeeeeeeeeeeeeeeehhhhh wat heb ik een hekel aan haar, ze is echt psygisch in de put van wat haar allemaal over komen is in haar jeugd en die stomme party die haar heeft aangenomen maken misbruik van haar dat meissje zit in een soort of trauma, tttfffffffffffooooooooooooe wat haat ik die hirsie ali.

    Zij is geen Moslim maar een Kafir en als ik haar op straat zou tegen komen met wat ze allemaal over onze lieve Profeet saws heeft gezegd trek ik dat kroesie boesie haar van der hoofd. ttttttfffffffffooooooooooooe hla kafra.


    Maar van jullie broeders en zusters hou ik.


    liefs jullie nora
    Salaam sister,

    Hahah groot gelijk heb je over die Hisrsi ... (IK WIL DIE NAAM aLI NIET MEER GEBRUIKEN WANT DIE IS ZE NIET WAARD).
    Weet je trouwend dat in van die presentatoren een jood is( die kale gast) En je zag hem echt dat ie Aboe Jahjah in een hoekje probeeree te drijven maar het lukte hem meskien niet!

    groetjes
    Wa salaam oe alaikoem wa rahmtoelah tahala wa barakatoe