1. #1
    Financiële zaken

    Reacties
    814
    01-03-2007

    Ballingschap van de stripper



    Proloog

    Oogcontact is het belangrijkst en dat weet ik. Ik kijk hem strak aan en verlies hem niet uit het oog. Ik zwaai mijn benen rond de paal, en dans op en neer. Ik richt me altijd op een beperkt aantal personen in de hoop dat Ze meer fooi geven. Uitdagend loop ik weg, om mij om te kleden voor de volgende act. Ik zuchtte diep. Ik deed de zwarte hotpants uit en keek naar de volgende outfit. Dit is mijn favoriete avond. De vrijdagavond. Dan kwam híj altijd. Ik pakte de lingerie en trok het aan. Ik keek in de spiegel en ontmoette mijn ogen. Ik was moe en dat was te Zien. De donkere kringen rondom mijn ogen bedekte ik met concealer en ik deed donkerblauwe oogschaduw op, samen met zilver. Ik nam de handboeien mee. . Er is een speciale klant. Elke keer als ik op moet, hoop ik hem te vinden in het publiek. Waarom hij mij zo aantrekt weet ik niet. Hij is niet knap. Maar hij heeft iets. Ik leef als hij mij aankijkt. Matroesjka keek mij veelbelovend aan met haar mooie grote ogen. "Jij bent zeker wat van plan", zei ze. Ik grinnikte en glimlachte naar haar. Ik hoorde de muziek veranderen, als teken dat wij op moesten. Ik was best nerveus, terwijl ik mij normaal erg thuis voel op het podium.
    Ik liep het podium op, mijn vertrouwde wereld in. Luid gejoel was te horen uit het publiek. Vroeger maakte mij dit verlegen. Nu ben ik het gewend en ervaar ik het als een belediging als ik geen gefluit en gejoel hoor. Mijn ogen zochten het publiek af, op zoek naar de perfecte kandidaat. Des te ouder, des te gewilliger en meer bereid Ze waren veel geld te betalen voor een uurtje plezier. Mijn favoriete klant was er niet. Ik danste en Zocht maar naar een extra kandidaat.. Mijn ogen doorZochten de voorste rij. Een stel dronken studenten Zaten me kwijlend aan te staren. Ze hadden vast al een stijve in hun broek. Mijn adem stokte in mijn keel, ik werd duizelig en voelde een enorme misselijkheid naar boven komen Twee ijzige ogen keken me aan. Ik liet de handboeien vallen. Mijn handen trilden en ik kon niet stoppen met staren, Het werd stil om me heen. Voor een moment waren hij en ik alleen. Alles leek weg te vagen. Het enige dat Ik zag was de lege, kille blik in zijn ogen. Het leek alsof hij ieder moment een pistool kon pakken om me dood te schieten. Ik wilde wegrennen, maar ik struikelde over mijn eigen voeten tegen Matrjoeska aan. Ik moet hier weg. Nu.




    Lieve leden,

    Ik wil dit verhaal al ZO lang kwijt. Het is deels waargebeurd, deels niet. De hoofdpersonen heb ik een andere naam gegeven ivm privacy.

    Lie to me.
    Tell me im precious
    And i'm the only one
    Lie to me
    I dont want this lie not to be true
    I need you to tell me another lie


  2. #2
    Financiële zaken

    Reacties
    814
    01-03-2007

    Redouan, mijn allerliefste. Mijn hart begon weer te bonzen als een gek, als Zijn naam ook maar in mijn gedachten komt. De man van mijn dromen. De man van mijn nachtmerries. Hij heeft mij mijn leven afgepakt. De man waar ik van hield, die mij mijn tranen afgenomen heeft. Ik houd van hem. Jaren geleden zagen wij elkaar voor het eerst. Ik was veertien, en hij wat ouder. Zestien.
    Al sinds de eerste dag dat ik hem zag was ik verliefd. Klinkt cliché, maar ik wist dat het liefde was op eerste gezicht. Ik zat buiten op de stoep, zonnebloempitten te eten met mijn nicht. Toen hij aan kwam lopen, zo zelfverzekerd en sexy kon ik mijn ogen niet van hem afhouden. Alles was perfect, van zijn kledingstijl tot zijn parelwitte lach. "He, ik ben Redouan. Van hiernaast. We zijn hier net komen wonen." Ik schrok, want wat als mijn ouders hem hier zagen? "Leuk voor je.", zei ik en ik wendde mijn hoofd af om niet weer te verdrinken in zijn ogen. Hij lachte, en liep door. Vanuit mijn ooghoeken zag ik hoe hij verder liep. Zo evenwichtig, en zo zelfverzekerd. Hij wist wat hij had, en dat was duidelijk.

    "Manal, kom je vanavond bij mij logeren?", vroeg mijn nicht. Ik glimlachte naar mijn lieve nicht Hanane, en ik knikte afwezig met mijn hoofd.

    We deden onze pyjama aan, en gingen op het balkon zitten. We praatten tot in de vroege uurtjes, zoals altijd. Het was alweer twee uur, en we besloten om maar eens naar bed te gaan. Mijn hart bonste als een gek als ik weer aan Redouan dacht. Wat een schoonheid. Ik had dorst gekregen, dus ik liep naar beneden naar de keuken. Mijn huis was Hanane's huis, en zo aws het andersom ook. Ik sluipte de trappen af om niemand te waken. Ik rook een sigarettenlucht. Oef, ik had ook wel zin in een peuk. Ik was nieuwsgierig naar wie er in de keuken zat. Mijn GOD. Het zal toch niet waar zijn? Ik draaide mij om om weer weg te lopen. "Wie is daar?", hoorde ik een hese mannenstem. Shit, ik was gezien. "Eh, Manal...", ik liep naar de keukentafel. "Ah, ben jij het.", zei hij. Het was Redouan. Ik kon mijn ogen haast niet geloven, wat deed hij hier? Ik liep snel naar de koelkast om mijn water te halen en uit het zicht te verdwijnen. "Wat doe je hier?", fluisterde hij. "Water halen.", zei ik. Alhoewel hij mij een goed gevoel gaf, gaf hij me ook een gevoel van angst. Ik kan het niet goed uitleggen. Aan de ene kant wilde ik mij uit de voeten maken, maar aan de andere kant wilde ik blijven bij hem. Om met hem te praten, kennis te maken. "Waarom kom je niet gezellig bij me zitten?", zei hij glimlachend. Ik bloostte. Voor een moment aarzelde ik. Uitnodigend schoof hij de stoel naast hem naar achteren. Ik ging zitten. "Aangenaam, ik ben Redouan.", zei hij zelfvoldaan. Ik vond zijn zelfvertrouwen irritant worden. "Ik ben Manal.", zei ik etrwijl ik zijn hand schudde. Hij nam een hijs. Ik keek hongerig naar de sigaret, en hij zag dat blijkbaar. "Ah, ook een roker?" Ik schudde verschrikt van nee. "Wat doe jij hier?", vroeg ik hem. Hij lachte. "Ik kwam inbreken, maar kreeg opeens zin in een sigaret dus nam ik een rookpauze van mijn werk." Ha ha, dacht ik bij mezelf. Wat een humor. "Nu ff serieus.", zei ik zonder een spier te vertrekken. "Ik ben bij Abdel op bezoek. Kon niet slapen. Dus." Ah ja, dat verklaarde wel wat. Abdel was de broer van Hanane. Ook een typje als Redouan. Durf te wedden dat ze samen heel wat chickies hadden versierd. Ik hoorde voetstappen op de trap. Shit. Ik schoot overeind, en rende de badkamer in. "Ewa ah sa7bi... wat doe jij hierrr a mafkees.", hoorde ik de stem van mijn neef. Redouan zei niks terug. "Ik ga weer slapen, wollah ik schrok man ik dacht dat ik de stem hoorde van izhen wijf.", zei mijn neef. Ik rolde met mijn ogen terwijl ik mijn oor op de deur had geplant. "Nee man, je bent zeker kapotgeil dat je wijve hoort, je had zeker weer een natte droom." Ze lachten allebei, en mijn neef ging weer naar bed. Vorozichtig deed ik de deur open, en liep ik weer naar Redouan. "Nou nou, wat een taalgebruik.", ik rolde weer met mijn ogen. "Niet doen alsof je zelf heilig bent.", zei hij. En hij reikte mij zijn pakte Marlboro aan. Ik aarzelde, maar toch pakte ik een sigaret. Ik stak hem aan, en genoot van mijn eerste hijs. Ik was wel bang, moet ik toegeven. Bang dat mijn oom, tante of neef naar beneden zouden komen. We rookten zwijgend onze sigaretten op, waarna ik weer naar boven liep en in bed ging liggen. Het bleek dat Redouan een tijdje bleef logeren bij mijn oom en tante, omdat hij thuis problemen had. Ik sloot mijn ogen en besloot om morgennacht weer naar beneden te gaan.

    Lie to me.
    Tell me im precious
    And i'm the only one
    Lie to me
    I dont want this lie not to be true
    I need you to tell me another lie


  3. #3
    ♥ Al Walideen ♥

    Reacties
    26.692
    08-11-2005

    MVC Premium MVC Premium
    Uuupppsssaaa

    Marmita 15♥ Poppetjee inouu

    If uu wanna be strong ; Learn to fight alone♥

    ❦Yemma♥ Shem tament an our inou❦


  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    189
    13-10-2013

    I like, up!

    Sent from my LG-E610 using Tapatalk

    na9sam bellah men ghirek ma nebghish


  5. #5
    ♥ Al Walideen ♥

    Reacties
    26.692
    08-11-2005

    MVC Premium MVC Premium
    Uuupppsssaaa

    Marmita 15♥ Poppetjee inouu

    If uu wanna be strong ; Learn to fight alone♥

    ❦Yemma♥ Shem tament an our inou❦


  6. #6
    ♥ Al Walideen ♥

    Reacties
    26.692
    08-11-2005

    MVC Premium MVC Premium
    Uuupppsssaaa

    Marmita 15♥ Poppetjee inouu

    If uu wanna be strong ; Learn to fight alone♥

    ❦Yemma♥ Shem tament an our inou❦


  7. #7
    ♥ Al Walideen ♥

    Reacties
    26.692
    08-11-2005

    MVC Premium MVC Premium
    Uuupppsssaaa

    Marmita 15♥ Poppetjee inouu

    If uu wanna be strong ; Learn to fight alone♥

    ❦Yemma♥ Shem tament an our inou❦


  8. #8
    ♥ Al Walideen ♥

    Reacties
    26.692
    08-11-2005

    MVC Premium MVC Premium
    Uuupppsssaaa

    Marmita 15♥ Poppetjee inouu

    If uu wanna be strong ; Learn to fight alone♥

    ❦Yemma♥ Shem tament an our inou❦


  9. #9
    ♥ Al Walideen ♥

    Reacties
    26.692
    08-11-2005

    MVC Premium MVC Premium
    Uuupppsssaaa

    Marmita 15♥ Poppetjee inouu

    If uu wanna be strong ; Learn to fight alone♥

    ❦Yemma♥ Shem tament an our inou❦


  10. #10
    ♥ Al Walideen ♥

    Reacties
    26.692
    08-11-2005

    MVC Premium MVC Premium
    Uuupppsssaaa

    Marmita 15♥ Poppetjee inouu

    If uu wanna be strong ; Learn to fight alone♥

    ❦Yemma♥ Shem tament an our inou❦


  11. #11
    ♥ Al Walideen ♥

    Reacties
    26.692
    08-11-2005

    MVC Premium MVC Premium
    Uuupppsssaaa

    Marmita 15♥ Poppetjee inouu

    If uu wanna be strong ; Learn to fight alone♥

    ❦Yemma♥ Shem tament an our inou❦


  12. #12
    ♥ Al Walideen ♥

    Reacties
    26.692
    08-11-2005

    MVC Premium MVC Premium
    Uuupppsssaaa

    Marmita 15♥ Poppetjee inouu

    If uu wanna be strong ; Learn to fight alone♥

    ❦Yemma♥ Shem tament an our inou❦


  13. #13
    ♥ Al Walideen ♥

    Reacties
    26.692
    08-11-2005

    MVC Premium MVC Premium
    Uuupppsssaaa

    Marmita 15♥ Poppetjee inouu

    If uu wanna be strong ; Learn to fight alone♥

    ❦Yemma♥ Shem tament an our inou❦


  14. #14
    ♥ Al Walideen ♥

    Reacties
    26.692
    08-11-2005

    MVC Premium MVC Premium
    Uuupppsssaaa

    Marmita 15♥ Poppetjee inouu

    If uu wanna be strong ; Learn to fight alone♥

    ❦Yemma♥ Shem tament an our inou❦


  15. #15
    ♥ Al Walideen ♥

    Reacties
    26.692
    08-11-2005

    MVC Premium MVC Premium
    Uuupppsssaaa

    Marmita 15♥ Poppetjee inouu

    If uu wanna be strong ; Learn to fight alone♥

    ❦Yemma♥ Shem tament an our inou❦