1. #10981
    Eyes on Me

    Reacties
    5.223
    23-02-2011

    Citaat Geplaatst door Estelle Bekijk reactie
    Ik mail met een paar leden hier, via mijn eigen emailadres, dat is een heel leuk contact,
    alleen kan ik het soms niet bijhouden en soms wat vermoeiend, maar wel erg leuk.

    O abdel, die spot ik hier nooit meer
    Het is inderdaad leuk ben blij ze in mijn leven te hebben.

    Nee ik kom hier niet meer dus al mijn vrienden ook niet die mij dierbaar zijn :
    Als mensen je afzeiken of achter je rug om praten vergeet dan niet,dat ze tijd investeren van hun zielige leven,om over jou na te kunnen denken!

  2. #10982
    Eyes on Me

    Reacties
    5.223
    23-02-2011

    Esje liefje ik ga naar bed ..moet morgen er weer vroeg uit en weer een hele lange dag te gaan ...spreek je snel en tot snel ..slaap lekker voor straks

    Ojah check die kijk cijfers
    Wat zijn we toch interessant zeg.
    Als mensen je afzeiken of achter je rug om praten vergeet dan niet,dat ze tijd investeren van hun zielige leven,om over jou na te kunnen denken!

  3. #10983
    Verbannen

    Reacties
    4.332
    09-09-2010

    Citaat Geplaatst door SheAddicted. Bekijk reactie
    Het is inderdaad leuk ben blij ze in mijn leven te hebben.

    Nee ik kom hier niet meer dus al mijn vrienden ook niet die mij dierbaar zijn :
    Ik ben ook blij met sommige vrienden, ook die ik virtueel ken. Helaas komen ze hier ook veel minder, dus minder gezellig,
    maar zal eens een visje uitgooien, wie weet kan ik ze wel weer overhalen

    Ik ga mijn mandje eens opzoeken, ben een beetje moe,

    Welterusten en tot spreeks

  4. #10984
    Verbannen

    Reacties
    4.332
    09-09-2010

    Citaat Geplaatst door SheAddicted. Bekijk reactie
    Esje liefje ik ga naar bed ..moet morgen er weer vroeg uit en weer een hele lange dag te gaan ...spreek je snel en tot snel ..slaap lekker voor straks

    Ojah check die kijk cijfers
    Wat zijn we toch interessant zeg.
    Oeps