1. #16
    Complete yourself...

    Reacties
    20.604
    23-11-2010

    Jij hebr altijd van die diepgaande topics dat je aan het denken zet.
    Narrated Anas bin Malik: The Prophet (ﷺ) said, "Nobody who enters Paradise likes to go back to the world even if he got everything on the earth, except a Mujahid who wishes to return to the world so that he may be martyred ten times because of the dignity he receives (from Allah)." Sahih al-Bukhari 2817

  2. #17
    el hamdoullilah!

    Reacties
    2.949
    16-11-2005

    Me gedumpt paar dagen voordat hij bij mn ouders zou komen heel wat af gehuild die periode
    Ik weet t, ik weet t

  3. #18
    Foolish.

    Reacties
    13.619
    14-09-2010

    Citaat Geplaatst door babygirlinlove Bekijk reactie
    Me gedumpt paar dagen voordat hij bij mn ouders zou komen heel wat af gehuild die periode
    Ik weet 't, ik weet 't.
    M Till death do us part.

  4. #19
    MVC Lid

    Reacties
    1.806
    21-01-2012

    Citaat Geplaatst door babygirlinlove Bekijk reactie
    Me gedumpt paar dagen voordat hij bij mn ouders zou komen heel wat af gehuild die periode

    Zooooo erg...


    Ontopic: Ik ben een bikkel op dat gebied. Als ik denk aan liefde, denk ik aan alles is liefde.

  5. #20
    *his wife -

    Reacties
    1.227
    05-11-2012

    Citaat Geplaatst door Schatteboutje Bekijk reactie
    Mij ineens ontzettend erg en opvallend negeren. Ik heb hem nooit echt laten blijken of verteld dat ik gek op 'm ben, maar op de een of andere manier had hij het door en hij wou dat dus blijkbaar niet. Dus heeft hij deze boodschap over laten brengen dat hij niets met me wilt, door mij erg te negeren, terwijl we normaal altijd leuk praatten, wanneer we elkaar tegenkwamen. Door deze boodschap werd alles voor me duidelijk, duidelijk over hoe hij over mij dacht... want heb dat nooit echt geweten.

    Ik heb diezelfde nacht niet eens meer geslapen, want ben zeker al meer dan 4 jaar verliefd op hem. Mijn vlammetje voor hem brandde meer dan 4 jaar heftig voor hem. Alleen heb ik dat nooit durven zeggen en ook niet tegen iemand anders, maar toch zag hij het wel aan me. Sindsdien heb ik mezelf voorgenomen om hier een punt achter te zetten, omdat ik nu zeker weet dat hij me niet wilt.
    aah dat is so een shit gevoel. Heb ik ook mee gemaakt alleen iets anders.

    We gaven elkaar naampje "goede vrienden" en iedereen om ons heen snapte niet wrm wij niks met elkaar hadden. Hij flirten wel altijd met mij en we hebben veel leuke tijden mee gemaakt samen met vrienden. Hij beschermde mij altijd maar hij zette de stap niet en ik ook niet. En aangezien we allebei koppig en zn trots hebben zou niemand beginnen. En de druk van vrienden werd ik ook gek van. Ik dacht ik ga niet meer wachten tot hij praat ik ga me geluk ergens anders vinden. Maar elke keer als ik een jongen leerde kennen werd hij boos op mij, omdat we dingen met elkaar hebben gedaan. Ja flikker op joh als jij blijft zeggen dat we alleen "goede vrienden" zijn dan ga ik verder. Erg shit periode was dat hoor, en ik vond hem zo leuk.

  6. #21
    Bijna Lid

    Reacties
    324
    29-07-2010

    Ik heb niet echt pijnlijke momenten gehad, waarvan ik kapot ging. Maar als ik terug moet denken, heb ik toch wel twee momenten waarvan ik me wel fucked up voelde, en dat was toen mijn toenmalige vriend vreemd ging. Eige ogen gezien, dat was een autch.

    En toen ik een jongen zooo leuk vond en hij gaf mij ook het gevoel dat ie mij zag staan, maar opgegeven moment moest ik mijn vriendin fixen voor hem.. dat was ook een autch.

  7. #22
    MVC Lid

    Reacties
    61
    02-08-2012

    Gezegd dat ik saai ben!

  8. #23
    Foolish.

    Reacties
    13.619
    14-09-2010

    Citaat Geplaatst door Roulette Bekijk reactie
    Ik heb niet echt pijnlijke momenten gehad, waarvan ik kapot ging. Maar als ik terug moet denken, heb ik toch wel twee momenten waarvan ik me wel fucked up voelde, en dat was toen mijn toenmalige vriend vreemd ging. Eige ogen gezien, dat was een autch.

    En toen ik een jongen zooo leuk vond en hij gaf mij ook het gevoel dat ie mij zag staan, maar opgegeven moment moest ik mijn vriendin fixen voor hem.. dat was ook een autch.
    Autch.
    M Till death do us part.

  9. #24
    MVC Lid

    Reacties
    8.752
    07-04-2009

    Dat hij niet met me kon trouwen omdat zijn moeder er toch maar niet achterstond . flikker

  10. #25
    Tatouzint

    Reacties
    2.469
    31-05-2004

    Het doet mij veel pijn als hij me negeert. Ik ben absoluut niet zo en wil alles direct uitpraten, maar als ik me best doe en iemand negeert mij... Kan ik er echt van janken en niet slapen of eten of normaal functioneren...

    Mijn vader doet het ook altijd bij mij als ik iets verkeerd doe in zijn ogen, ipv boos worden, negeert ie me dan... Echt pijnlijk.

  11. #26
    my love

    Reacties
    40
    17-10-2012

    zoveel, heb nu totaal geen gevoel lijkt het joh. Ben nu zo leeg van binnen als t om liefde gaat. Gevoellloos.

  12. #27
    MVC Lid

    Reacties
    555
    22-10-2009

    Citaat Geplaatst door Tiesje. Bekijk reactie
    zoveel, heb nu totaal geen gevoel lijkt het joh. Ben nu zo leeg van binnen als t om liefde gaat. Gevoellloos.
    Hopelijk leer je in de toekomst niet zo snel iemand te vertrouwen.

  13. #28
    my love

    Reacties
    40
    17-10-2012

    Citaat Geplaatst door Rebel849 Bekijk reactie
    Hopelijk leer je in de toekomst niet zo snel iemand te vertrouwen.
    Dat komt wel goed inshallah. sta er nu ook niet meer open voor. ben heel erg gesloten tegenover anderen die wat willen. vertrouw echt niemand meer. maarja, ooit zal dat wel moeten. geen relaties meer voor mij, al was dit mijn eerste. t heeft me goed wakker geschud. wil je me, kom maar langs. stomme relaties. liefde bestaat niet joh.

  14. #29
    Foolish.

    Reacties
    13.619
    14-09-2010

    Citaat Geplaatst door moker-joker Bekijk reactie
    ze ging strippen op msn,
    En dat raakte je? Zo eeej, moest vast pijnlijk zijn geweest voor je.
    M Till death do us part.

  15. #30
    MVC Lid

    Reacties
    555
    22-10-2009

    Citaat Geplaatst door Tiesje. Bekijk reactie
    Dat komt wel goed inshallah. sta er nu ook niet meer open voor. ben heel erg gesloten tegenover anderen die wat willen. vertrouw echt niemand meer. maarja, ooit zal dat wel moeten. geen relaties meer voor mij, al was dit mijn eerste. t heeft me goed wakker geschud. wil je me, kom maar langs. stomme relaties. liefde bestaat niet joh.
    Zo mag ik het horen, eindelijk een zuster die van haar fouten leert