1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    7.025
    24-02-2010

    - Wat is het pijnlijkste wat iemand jou ooit heeft aangedaan op gebied van liefde?

    Salaam leden,
    Wat is het pijnlijkste wat iemand jou ooit heeft aangedaan op gebied van liefde?
    Plaats het hier.


  2. #2
    Verbannen

    Reacties
    1.049
    16-08-2010

    Ik voel geen pijn

  3. #3
    Toes3ied

    Reacties
    453
    01-01-2012

    Mij de kanker gewenst.



  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    7.025
    24-02-2010

    Citaat Geplaatst door Shontelle- Bekijk reactie
    Mij de kanker gewenst.


    Wow dat is idd pijnlijk.
    Hoe kan iemand zoiets zeggen?

  5. #5
    Foolish.

    Reacties
    13.619
    14-09-2010

    Hij vroeg mij hoe oud ik was.
    M Till death do us part.

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    380
    22-05-2009

    Citaat Geplaatst door monarch Bekijk reactie
    hij vroeg mij hoe oud ik was.
    hahahahahahahahaha

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    380
    22-05-2009

    een belangrijke afspraak niet na komen

    eigenlijk wel meer dingen

  8. #8
    Foolish.

    Reacties
    13.619
    14-09-2010

    Citaat Geplaatst door WIE-- Bekijk reactie
    hahahahahahahahaha
    Ik weet dat het misschien overkomt als een raar grapje, maar ik meen het. Ik weet alles over hem en ken hem mijn hele leven en dan vraag je me nu hoe oud ik ben. Toen ik zei hoe oud ik was had hij zelfs gedacht dat ik ouder was. Nou, nou, nou.
    M Till death do us part.

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    219
    26-05-2011

    Mij ineens ontzettend erg en opvallend negeren. Ik heb hem nooit echt laten blijken of verteld dat ik gek op 'm ben, maar op de een of andere manier had hij het door en hij wou dat dus blijkbaar niet. Dus heeft hij deze boodschap over laten brengen dat hij niets met me wilt, door mij erg te negeren, terwijl we normaal altijd leuk praatten, wanneer we elkaar tegenkwamen. Door deze boodschap werd alles voor me duidelijk, duidelijk over hoe hij over mij dacht... want heb dat nooit echt geweten.

    Ik heb diezelfde nacht niet eens meer geslapen, want ben zeker al meer dan 4 jaar verliefd op hem. Mijn vlammetje voor hem brandde meer dan 4 jaar heftig voor hem. Alleen heb ik dat nooit durven zeggen en ook niet tegen iemand anders, maar toch zag hij het wel aan me. Sindsdien heb ik mezelf voorgenomen om hier een punt achter te zetten, omdat ik nu zeker weet dat hij me niet wilt.
    Smile smile smile every day!

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    7.025
    24-02-2010

    Citaat Geplaatst door Monarch Bekijk reactie
    Ik weet dat het misschien overkomt als een raar grapje, maar ik meen het. Ik weet alles over hem en ken hem mijn hele leven en dan vraag je me nu hoe oud ik ben. Toen ik zei hoe oud ik was had hij zelfs gedacht dat ik ouder was. Nou, nou, nou.
    Dat is idd pijnlijk.
    Citaat Geplaatst door Schatteboutje Bekijk reactie
    Mij ineens ontzettend erg en opvallend negeren. Ik heb hem nooit echt laten blijken of verteld dat ik gek op 'm ben, maar op de een of andere manier had hij het door en hij wou dat dus blijkbaar niet. Dus heeft hij deze boodschap over laten brengen dat hij niets met me wilt, door mij erg te negeren, terwijl we normaal altijd leuk praatten, wanneer we elkaar tegenkwamen. Door deze boodschap werd alles voor me duidelijk, duidelijk over hoe hij over mij dacht... want heb dat nooit echt geweten.

    Ik heb diezelfde nacht niet eens meer geslapen, want ben zeker al meer dan 4 jaar verliefd op hem. Alleen heb ik dat nooit durven zeggen en ook niet tegen iemand anders, maar toch zag hij het wel aan me. Sindsdien heb ik mezelf voorgenomen om hier een punt achter te zetten, omdat ik nu zeker weet dat hij me niet wilt.

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    380
    22-05-2009

    Citaat Geplaatst door Monarch Bekijk reactie
    Ik weet dat het misschien overkomt als een raar grapje, maar ik meen het. Ik weet alles over hem en ken hem mijn hele leven en dan vraag je me nu hoe oud ik ben. Toen ik zei hoe oud ik was had hij zelfs gedacht dat ik ouder was. Nou, nou, nou.

    OHW. nee oke dat is wel erg.. ik dacht serieus dat je een grapje maakte

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    1.472
    19-07-2012

    Topicstarter heeft issues zeg
    Citaat Geplaatst door na3im Bekijk reactie
    Wanneer vrouwen de leiding nemen, dan is dat een garantie voor afbraak, chaos en ellende.

  13. #13
    Thaziri.

    Reacties
    1.948
    20-05-2008

    Liefde in het algemeen of liefde liefde?

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    7.025
    24-02-2010

    Citaat Geplaatst door CedricGervais Bekijk reactie
    Topicstarter heeft issues zeg
    Hoezo heb ik issues?
    Je reactie slaat nergens op, dus omdat ik deze topic open heb ik issues?
    Citaat Geplaatst door 1315 Bekijk reactie
    Liefde in het algemeen of liefde liefde?
    Liefde liefde.

  15. #15
    Foolish.

    Reacties
    13.619
    14-09-2010

    Alles is liefde.
    M Till death do us part.