1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    41
    06-02-2012

    Heb al 2 dagen niks van hem gehoord

    Hij heeft me gevraagd en komt inschalallah in maart langs voor het officele hand vragen. Het is een zeer lieve, soms laks..

  2. #2
    moesh thoe3aada

    Reacties
    13.512
    13-04-2007

    hahah beter verbreek je die relatie. is echt beter voor hem. alatief een neuroot als jij? ik zou je na een dag de deur uitgooien.
    wat dnek je jij ebtn ene princes? dat je konstant aandacht moet krijgen? tazz ghem
    visschotels, mamita konijn (met konijntje van HABIBAZIZ!) , kip met zitoen, lamsbout, ieshekred...

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    11.691
    06-05-2008

    hij heeft jou gevraagd maar nog nietbij je ouders ?
    Ondertekening verwijderd door een Moderator
    Klik hier voor meer info

  4. #4
    Verbannen

    Reacties
    38.177
    25-09-2007

    je had al een topic geopend by vrouwenrubriek dat jullie paar keer per dag bellen met mekaar & tientallen smsen versturen & als hy een dagje niks laat horen ; je onbelangryk voelt

    ik vind dat je een beetje neigt naar een controlefreak

    probeer het een beetje los te laten ; hy zal je vast wel nog graag zien maar je zult het voor jezelf verpesten als je voortdurend de drang hebt om aandacht te krygen & bevestiging ; relax

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    5
    29-11-2012

    Citaat Geplaatst door Faisal_Mooiboy Bekijk reactie
    Hij zal vast een andere telefoon hebben waar tig nummers op staan van chikaas. En nu is hij
    2 dagen gaan logeren bij een meid die lekkerder is dan jij.
    HAHAHAHAHA jij bent gemeeeeeeeen
    Meerdere gebruikers!

  6. #6
    Bijna Lid

    Reacties
    17.219
    02-01-2009

    Hij heeft gewoon een tweede telefoon, is aan het chillen met wijfies en reserveert jou voor halal. Wegrennen nu het nog kan.

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    487
    13-04-2008

    Ik vind je echt heel erg laag. Als ik hem was, had ik t contact met je allang verbroken.
    I'm watching you!

  8. #8
    2 gebruikersss !

    Reacties
    322
    07-01-2007

    dag niks van zich laten horen? ik vind dat echt niet kunnen en zeker vraagtekens erbij. als hij echt verliefd op je was en echt leuk vond dan zou hij niet eens zonder je kunnen laat staan hele dag niks van zich laten horen. je weet niet wat hij uitspookt en hij ook niet van jou en dat interesseert hem niet? als ik 2 uurtjes niet met mijn vriend praat worden we al allebei gek, laat staan 1 hele dag.

  9. #9
    It's gonna be me!

    Reacties
    8.951
    05-04-2007

    Wie heeft er tegenwoordig maar 1 mail en een telefoon
    het feit dat hij zijn telefoon bij jou laat liggen paar dagen en het hem niet zo interesseert en dus voor niemand bereik is, dus ook niet voor zijn ouders vrienden..ja ja.
    ik vergeet tegenwoordig nog liever mijn portemonnee dan mijn telefoon, voor mijn telefoon ga ik altijd terug
    ..If another can easily anger you, it is because you are off balance with yourself ....

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    41
    06-02-2012

    Citaat Geplaatst door StreetChic Bekijk reactie
    je had al een topic geopend by vrouwenrubriek dat jullie paar keer per dag bellen met mekaar & tientallen smsen versturen & als hy een dagje niks laat horen ; je onbelangryk voelt

    ik vind dat je een beetje neigt naar een controlefreak

    probeer het een beetje los te laten ; hy zal je vast wel nog graag zien maar je zult het voor jezelf verpesten als je voortdurend de drang hebt om aandacht te krygen & bevestiging ; relax
    Ja daar heb ik ook last van. Voor anderen die denken dat ie ene ander heeft; Ken m lang genoeg en benadruk vaak dat als ie een ander heeft; 1 smsje van ik wil niet meer is genoeg. Zal nooit iemand achterna zitten. Laat t weten en klaar en daarnaast is ie veel met geloof bezig dus dat geloof ik niet. Met mij wil hij zelfs al niet afspreken of aanraken hamdoullialh dus nee dat is t niet.

    Ik draai dus door?

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    353
    20-02-2010

    Is het al vaker gebeurd? Ik zou er niet al te veel achterzoeken al is het wel btje vervelend. Vertrouw hem en wacht t gwn af; relaxt.
    Getrouwd.

  12. #12
    moesh thoe3aada

    Reacties
    13.512
    13-04-2007

    effe serieus? gaan die wijfjes nu al trippen omdat ze twee dagen geen belletje hebben gehad van hun krikker?
    getverdemme op dat soort troep
    visschotels, mamita konijn (met konijntje van HABIBAZIZ!) , kip met zitoen, lamsbout, ieshekred...

  13. #13
    Bijna Lid

    Reacties
    7.637
    27-01-2011

    Verbreek de relatie zo snel mogelijk het is een slechte zaak die niets goeds met zich meebrengt. Indien hij oprechte intentie heeft,zal hij wel om je hand komen vragen.. zoniet dan weet je hoelaat het is.

    Een tip die ik je wil geven beste zuster:

    Zelfs in een huwelijk moet m n mekander eens de ruimte geven..

  14. #14
    2 gebruikersss !

    Reacties
    322
    07-01-2007

    Citaat Geplaatst door zonL Bekijk reactie
    Is het al vaker gebeurd? Ik zou er niet al te veel achterzoeken al is het wel btje vervelend. Vertrouw hem en wacht t gwn af; relaxt.
    jij gaat echt zwaar belazerd worden en daar zul je zelfs niet achterkomen. niemand is te vertrouwen tegenwoordig, meeste zijn schijnheillig en doen gekste dingen.

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    5.035
    03-05-2010

    Damn meid, heb zelfrespect. Je plakt man.