1. #3211
    888888

    Reacties
    28.392
    18-02-2007

    MVC Premium MVC Premium
    Ik heb Call opties gekocht voor Ali Baba, deze gaat door de lucht vliegen

    ‘One reason is that intelligence is expensive—the brain devours about 20% of our daily calories, though it accounts for just 2% of our body weight—and what better way to find the enormous array of fats, amino acids, vitamins and minerals these fastidious organs require, than by feasting on animals which have already painstakingly collected or made them.


  2. #3212
    888888

    Reacties
    28.392
    18-02-2007

    MVC Premium MVC Premium

    ‘One reason is that intelligence is expensive—the brain devours about 20% of our daily calories, though it accounts for just 2% of our body weight—and what better way to find the enormous array of fats, amino acids, vitamins and minerals these fastidious organs require, than by feasting on animals which have already painstakingly collected or made them.


  3. #3213
    Sober

    Reacties
    1.826
    04-03-2012

    Wie is er bekend met 24option?

  4. #3214
    MVC Lid

    Reacties
    82
    29-07-2016

    Citaat Geplaatst door Bonafide Bekijk reactie
    Hoe kan ik aandelen kopen? Wil in de duurzame energiebedrijven investeren. Kom niet met die site van plus 500


    ik lees mee
    Verloofd xx

  5. #3215
    yo yo

    Reacties
    527
    10-06-2006

    holla at tha dolla

    Sleep early, wake up early (pray fadjr) and get wealthy!


  6. #3216
    DareDevil

    Reacties
    6.660
    14-03-2013

    Er is iets nieuws op de markt..1 van de dagen heb ik jullie nodig om het te analyseren..jij Omen en Big F....

    Traden voor iedereen..

    Ga het internet business op..bne bereid om een kleine 20 k er in te steken..onrechtstreeks..keep ya posted ..ook MLM Ineens..
    Is goed voor de gwne man..90$ en die is vertrokken..

  7. #3217
    yo yo

    Reacties
    527
    10-06-2006

    ja dat klopt

    Sleep early, wake up early (pray fadjr) and get wealthy!


  8. #3218
    MVC Lid

    Reacties
    2
    23-09-2016

    Wie kan mij AUB uitleggen hoe het online beleggen ongeveer werkt

  9. #3219
    MVC Lid

    Reacties
    929
    15-07-2014

    Citaat Geplaatst door Siddhartha Bekijk reactie
    Aah, iemand die gaat voor de speculatiewinst. Ik investeer meestal op een ~5 jaar termijn. Ik heb eenvoudigweg de tijd niet om de beurs in de gaten te houden.
    Traden en investeren zijn 2 verschillende zaken.

  10. #3220
    MVC Lid

    Reacties
    929
    15-07-2014

    Citaat Geplaatst door BIG_F Bekijk reactie
    Omen je hoeft geen dure scanner te gebruiken, je kunt gewoon gratis sites gebruiken om de low floaters op te zoeken.
    Dat klopt. Ik gebruik voor aandelen al een tijdje Trade Ideas en ben daar tevreden mee. Met name wanneer de beurs net open is is het handig. Niet nodig, wel makkelijk.

  11. #3221
    MVC Lid

    Reacties
    929
    15-07-2014

    Citaat Geplaatst door Oxytocine Bekijk reactie
    Dames en heren... Ik heb te maken met een crisis waardoor ik binnen 6 maanden ongeveer 8000 euro moet hebben. Ik werk, maar ga dit niet in 6 maanden bij elkaar sparen. Ik ben op zoek naar halal manieren om geld te verdienen en zag beleggen als optie. Helaas heb ik er geen verstand van en wil daarom kijken of iemand me hierin kan ondersteunen? Spoed!
    Dan kun je het beste investeren in wietplantjes. Binnen een half jaar heb je 10k binnen. Dit kun je niet even snel leren om veel geld te verdienen.


    Citaat Geplaatst door Moordwijf_ Bekijk reactie
    Wie is er bekend met 24option?
    Binaire opties zijn scams.


    Citaat Geplaatst door BenKamal Bekijk reactie
    Er is iets nieuws op de markt..1 van de dagen heb ik jullie nodig om het te analyseren..jij Omen en Big F....

    Traden voor iedereen..

    Ga het internet business op..bne bereid om een kleine 20 k er in te steken..onrechtstreeks..keep ya posted ..ook MLM Ineens..
    Is goed voor de gwne man..90$ en die is vertrokken..
    Weet niet wat je bedoelt.


    Citaat Geplaatst door Tunesische1 Bekijk reactie
    Wie kan mij AUB uitleggen hoe het online beleggen ongeveer werkt
    Je moet eerst voor jezelf nagaan waar je in wilt beleggen. Daarna kun je alles op internet vinden. Lukt dat niet dan is dat een teken om je er niet mee bezig te houden.

  12. #3222
    MVC Lid

    Reacties
    12
    25-08-2012

    Citaat Geplaatst door 33875 Bekijk reactie
    Ik heb een pdf-boek voor je met basis dingen als je em wil krijg je em straks in de avond..
    Ik wil m ook ontvangen!!

  13. #3223
    yo yo

    Reacties
    527
    10-06-2006

    Citaat Geplaatst door Omen Bekijk reactie
    Dat klopt. Ik gebruik voor aandelen al een tijdje Trade Ideas en ben daar tevreden mee. Met name wanneer de beurs net open is is het handig. Niet nodig, wel makkelijk.
    ja ik ken veel traders die het gebruiken. Maar er zijn gratis methoden om die scans te achterhalen. En zeg nou eerlijk hoeveel tickers trade je op basis van trade ideas?

    Via mijn broker zie ik sowieso welke symbolen actief zijn ( high low ticker)
    FINVIZ heeft een functie die je kan gebruiken om naar low floats te scannen.
    thinkorswim kun je zelf een scanner maken, en kun je gelijk al pre market zien volume & price action zien van aandelen die pre market al bewegen.

    Daarnaast kun je twitter erbij pakken wat ik ook aan heb om de dag door te brengen.

    ps: jij zat toch in die whatsapp groep niet?

    Sleep early, wake up early (pray fadjr) and get wealthy!


  14. #3224
    DareDevil

    Reacties
    6.660
    14-03-2013

    Is ineens hier rijk geworden ffe so..?



    Wr zen the big boy's?

  15. #3225
    ZelfVerzekerd

    Reacties
    1.163
    29-03-2017

    Citaat Geplaatst door BenKamal Bekijk reactie
    Is ineens hier rijk geworden ffe so..?



    Wr zen the big boy's?

    Dat vraag ik me ook af, waar zijn ze?