1. #76
    Mr & Mrs❤️

    Reacties
    9.825
    15-02-2007

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Verschrikkelijk Bekijk reactie
    hamdoelilah
    stonden je tenen ook scheef? De mijne wel. Ze staan heel erg scheef. ik doe nooit open schoenen aan en blote voeten loop ik ook niet graag bij mensen op bezoek. ze wijken erg af van normale voeten
    Ik wil ze laten opereren maar heb er nog geen last van.
    Ja, mijn tenen stonde inderdaad ook scheef. Ik zou zeggen ga langs de huisarts misschien hoef je niet geopereerd te worden, maar kan het ook verholpen worden door therapie.



  2. #77
    AITSAID

    Reacties
    4.247
    10-06-2007

    En hoe is het gegaan?

  3. #78
    DroomSter

    Reacties
    7.613
    25-07-2012

    Haha ik heb dit ook. Ook scheve tenen en heb nooit van die ipen schoenen gedragen maar nu heb ik schijt. Ik ga mezelf niet straffen voor iets waar k niks aan kan doen. Mn arme teentjes hebben ook lucht in de hitte nodig dus als mensen het lelijk vinden kijken ze maar ergens anders. Bij mij doet t geen pijn. Ik wist niet dat het pijn kon doen eigenlijk..

    “De Islaam is begonnen als iets vreemds en het zal eindigen als iets vreemds, dus geef blijde tijdingen aan de Vreemdelingen.” (Muslim& At-Tirmidhi)


  4. #79
    Mr & Mrs❤️

    Reacties
    9.825
    15-02-2007

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Riffia_Kebdania Bekijk reactie
    En hoe is het gegaan?
    Het is goed gegaan, maar moet heel eerlijk zeggen. Tis echt pijnlijk. Volgende week woensdag worden de hechtingen eruit gehaald en dan zie ik het eindresultaat dus ben erg benieuwd. Mag tot volgende week woensdag mijn voet niet belasten en loop daarom met een looprek/krukken.
    Citaat Geplaatst door _Hidaya Bekijk reactie
    Haha ik heb dit ook. Ook scheve tenen en heb nooit van die ipen schoenen gedragen maar nu heb ik schijt. Ik ga mezelf niet straffen voor iets waar k niks aan kan doen. Mn arme teentjes hebben ook lucht in de hitte nodig dus als mensen het lelijk vinden kijken ze maar ergens anders. Bij mij doet t geen pijn. Ik wist niet dat het pijn kon doen eigenlijk..
    Als het geen pijn doet Alhamdoelilah. Bij mij is het dat het pijn doet anders zou het mij echt niks kunnen schelen haha. Droeg ook gewoon slippers enzo, maar ik kon geen lange afstanden lopen en dat was voor mij de reden om te denken aan een operatie.



  5. #80
    MVC Lid

    Reacties
    600
    11-12-2009

    En hoe gaat t inmiddels topic starter?
    Kama tadieno toedaan.

  6. #81
    MVC Lid

    Reacties
    600
    11-12-2009

    Ik heb ook 2 hamertenen, t ergste vind ik de pijn, waardoor ik niet kan sporten of wandelen
    en al mijn schoenen worden verpest , en mijn schoenen knellen.
    maar ik durf niet goed de boel te laten opereren, bang dat t niet helpt of terugkomt,
    wie heeft opbeurende verhalen hierover?
    Kama tadieno toedaan.

  7. #82
    Mr & Mrs❤️

    Reacties
    9.825
    15-02-2007

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door noessiba Bekijk reactie
    En hoe gaat t inmiddels topic starter?
    Alhamdoelilah het gaat nu beter. Soms nog wel een beetje pijn, maar het moet nog herstellen duurt namelijk 3 a 6 maanden. Ik zit er over na te denken om binnenkort mijn andere voet te gaan doen.
    Geloof mij het heeft echt geholpen en ben echt blij dat ik ervoor gekozen heb om het weg te laten halen. Herstel duurt wel lang, dus dat moet je er wel voor over hebben.



  8. #83
    MVC Lid

    Reacties
    4.908
    30-11-2011

    Ik ben er om 2011 aan geopereerd. Alles verliep goed. Herstel duurde wel lang. Lang in het gips en loopgips. Nu heb ik een normale voet maar wel met een litteken. Heb er geen spijt van. Weet nog niet bekend wat de toekomst mij brengt want er zitten metalen pinnen en een plaat in.
    Operatie was in het haga ziekenhuis

  9. #84
    MVC Lid

    Reacties
    4.908
    30-11-2011

    Sorry voor de schrijffouten.
    Ik heb maar een voet laten opereren. Mijn teen stond naar rechts maar niet scheef. Nu heb ik echt een normale mooie voet. De andere voet was al redelijk normaal. In mijn geval geërfd van mijn oma en moeder

  10. #85
    Test: 1-2-3

    Reacties
    5.038
    05-10-2008

    Allahshafeekoenn dames. Lijkt me niet leuk, to say the least. Zijn jullie er mee geboren of is het op een gegeven moment zo gaan groeien?
    De Profeet zei: "Als je geen schaamte kent, doe dan wat je wilt.

  11. #86
    MVC Lid

    Reacties
    5.319
    08-09-2008

    Citaat Geplaatst door trouwjurk2011. Bekijk reactie
    Sorry voor de schrijffouten.
    Ik heb maar een voet laten opereren. Mijn teen stond naar rechts maar niet scheef. Nu heb ik echt een normale mooie voet. De andere voet was al redelijk normaal. In mijn geval geërfd van mijn oma en moeder
    Dit heb ik ook! Alleen is 1 teen wat scheef -staat klein beetje aan de linkerkant. Ik vind het persoonlijk niet hinderlijk qua uiterlijk maar bij lang lopen doet mijn kleine en grote teen pijn.

    Ik heb het geërfd van mijn vader. Hij zegt vaaaak ga onder het mes maar ik durf niet. Soms zet ik mijn teen zelf "recht" om te kijken maar dan krijg ik last van krampen. Ben ook bang dat die krampen blijvend/vaker zullen optreden.