1. #181
    MVC Lid

    Reacties
    795
    05-12-2012

    selam dames ik lees mee

    maarree ik kook amper haha dus ja ik weet niet wat te plaatsen

    vandaag hebik 2 crackers met tonijn gegeten,
    als ik bij mensen ga eten maak ik wel foto s voor jullie haha

    nee even serieus ik haat koken, ik doe het alleen als mijn man niet werkt als hij werkt haalt ie lekker eten en als ie vrij is eten we vaak bij mijn schoonouders of mijn ouders...ik zou wel meer willen koken maar ik vind het gewoon niet leuk ook omdat ik op dieet benen mijn man elke dag wat anders wil eten dan kook ik iets en dan moet k zoveel weggooien ikv ind dat zonde...van het eten en van de moeite...

    hoe doen jullie dat? of komt alles op? invriezen werktbij mij ook niet want dan gooi ik het na maanden weg omdatik niet meer weet hoe langheter in ligt

  2. #182
    MVC Lid

    Reacties
    795
    05-12-2012

    hoe is het rhaza? je bent weer lekker afgevallen he las ik....ben blij voor je meis de laatste loodjes!!!

  3. #183
    MVC Lid

    Reacties
    795
    05-12-2012

    gekookt vandaag maar geen foto s ben wel een beetje trots op mijzelf..

  4. #184
    MVC Lid

    Reacties
    6.424
    04-04-2010

    ik heb nou zin gekregen in salade heb nu zoveel variaties gezien dat ik morgen even wat pijnboompitten ga kopen en feta, en ik heb al genoeg ingredienten in huis om minimaal 4 soorten salade te maken.
    "Our Lord! Bestow on us from our spouses and our offspring who will be the comfort (Literally: the coolness) of our eyes, and make us leaders for the righteous" - Surat Al-Furqān 25:74

  5. #185
    MVC Lid

    Reacties
    6.424
    04-04-2010

    Citaat Geplaatst door Rhaza2010 Bekijk reactie
    mijn verslag van vandaag.

    ontbijt
    2 knackerbrod met pindakaas light en cappucino
    lunch appel, een mandarijn en flesje water
    diner wordt veel salade, met kipfilet van de grill en krieltjes water.
    geen wonder dat je afvalt je eet best weinig masha allah. waarom neem je niet een groenten soep of lichte salade erbij voor de lunch..? je zit over de hele dag onder de 1000 calorien denk ik.
    "Our Lord! Bestow on us from our spouses and our offspring who will be the comfort (Literally: the coolness) of our eyes, and make us leaders for the righteous" - Surat Al-Furqān 25:74

  6. #186
    MVC Lid

    Reacties
    1.787
    08-05-2010

    Citaat Geplaatst door Soulaf__20 Bekijk reactie
    geen wonder dat je afvalt je eet best weinig masha allah. waarom neem je niet een groenten soep of lichte salade erbij voor de lunch..? je zit over de hele dag onder de 1000 calorien denk ik.
    Ik lunch eigenlijk bijna nooit tenzij ik fruit neem, omdat mijn diner best wel veel is neem ik geen lunch.
    Vind het ook best moeilijk om meer te gaan eten bang om aan te komen.
    Bedankt voor je feedback meid

  7. #187
    MVC Lid

    Reacties
    6.424
    04-04-2010

    Citaat Geplaatst door Rhaza2010 Bekijk reactie
    Ik lunch eigenlijk bijna nooit tenzij ik fruit neem, omdat mijn diner best wel veel is neem ik geen lunch.
    Vind het ook best moeilijk om meer te gaan eten bang om aan te komen.
    Bedankt voor je feedback meid
    ohh jaa dat kan ook, als je altijd stevig diner hebt kun je misschien wat vroeger eten.. want in de avond verbrand je weinig..

    ik eet meer dan jou en ik heb geen vast patroon, daar ben ik nu mee aan het werken, ik eet nu 2 kleine harsha broodjes bijvoorbeeld, dus moet vandaag verder echt gezond eten want hier zit veel boter in. misschien soep of yugurt en fruit vanmiddag, vanavond weet ik niet. en ik ga 2u zumba doen vanavond.
    "Our Lord! Bestow on us from our spouses and our offspring who will be the comfort (Literally: the coolness) of our eyes, and make us leaders for the righteous" - Surat Al-Furqān 25:74

  8. #188
    MVC Lid

    Reacties
    1.787
    08-05-2010

    Citaat Geplaatst door Soulaf__20 Bekijk reactie
    ohh jaa dat kan ook, als je altijd stevig diner hebt kun je misschien wat vroeger eten.. want in de avond verbrand je weinig..

    ik eet meer dan jou en ik heb geen vast patroon, daar ben ik nu mee aan het werken, ik eet nu 2 kleine harsha broodjes bijvoorbeeld, dus moet vandaag verder echt gezond eten want hier zit veel boter in. misschien soep of yugurt en fruit vanmiddag, vanavond weet ik niet. en ik ga 2u zumba doen vanavond.
    ik heb vanmorgen ook harcha gegeten, vanavond insahallah pasta.
    Wij eten tussen half 5/ 5 uur, beter zo vroeg!

  9. #189
    MVC Lid

    Reacties
    6.424
    04-04-2010

    Citaat Geplaatst door Rhaza2010 Bekijk reactie
    ik heb vanmorgen ook harcha gegeten, vanavond insahallah pasta.
    Wij eten tussen half 5/ 5 uur, beter zo vroeg!
    vroeg eten is inderdaad beter vooral als het stevige maaltijd is. maar ja is lastig soms met werk, school, afspraken.. ik ben vaak niet eerder dan 6u thuis. maar als ik thuis blijf zoals vandaag dan eet ik ook om half 5.
    "Our Lord! Bestow on us from our spouses and our offspring who will be the comfort (Literally: the coolness) of our eyes, and make us leaders for the righteous" - Surat Al-Furqān 25:74

  10. #190
    MVC Lid

    Reacties
    1.787
    08-05-2010

    Citaat Geplaatst door Soulaf__20 Bekijk reactie
    vroeg eten is inderdaad beter vooral als het stevige maaltijd is. maar ja is lastig soms met werk, school, afspraken.. ik ben vaak niet eerder dan 6u thuis. maar als ik thuis blijf zoals vandaag dan eet ik ook om half 5.
    Ja dat is ook zo, mijn man komt zo binnen insahallah maar we eten vaak voor 17.00en daarna neem ik ook niks meer

  11. #191
    MVC Lid

    Reacties
    2.166
    30-03-2003

    Up!! Ik ben ook op dieet!!

  12. #192
    MVC Lid

    Reacties
    22.612
    23-03-2004

    vandaag:

    weightcare shake met aarbeien en yoghurt
    sinaasappel
    puntje leftover pizza en salade met tonijn
    sinaasappel
    vanavond tagine met vis ( ik eet het zonder brood)

  13. #193
    MVC Lid

    Reacties
    1.787
    08-05-2010

    Citaat Geplaatst door Riannah Bekijk reactie
    vandaag:

    weightcare shake met aarbeien en yoghurt
    sinaasappel
    puntje leftover pizza en salade met tonijn
    sinaasappel
    vanavond tagine met vis ( ik eet het zonder brood)
    Je verslagje ziet er goed uit maar zou je dat stukje pizza wel nemen?
    Drink wel water en thee is goed voor je

  14. #194
    MVC Lid

    Reacties
    264
    16-02-2013

    Wauw.. 30 kilo, goed zeg..

  15. #195
    MVC Lid

    Reacties
    1.787
    08-05-2010

    Citaat Geplaatst door What-A-Shame Bekijk reactie
    Wauw.. 30 kilo, goed zeg..
    Dank je wel, het zijn er nu hmdl meer.
    Ben jij ook bezig