1. #1
    Tatouzint

    Reacties
    13.913
    04-04-2011

    Wat zou jij meenemen?

    Als je 3 dingen mocht kiezen om mee te nemen, naar een onbewoond eiland, wie of wat zou je dan meenemen

  2. #2
    Leuke Meid

    Reacties
    89
    04-04-2008

    niets of niemand, enkel mezelf

    Niets van wat ons overkomt is slecht voor ons als we weten hoe we er de vruchten van moeten plukken en er lering uit kunnen trekken!


  3. #3
    Tangawiaanse

    Reacties
    521
    01-07-2012

    Me, myself and I (zijn er 3 toch hahahahha)

  4. #4
    Tatouzint

    Reacties
    13.913
    04-04-2011

    Citaat Geplaatst door Inaya26 Bekijk reactie
    niets of niemand, enkel mezelf
    Zo zielig

  5. #5
    Tatouzint

    Reacties
    13.913
    04-04-2011

    Citaat Geplaatst door Inaya26 Bekijk reactie
    niets of niemand, enkel mezelf
    Citaat Geplaatst door Inaya28 Bekijk reactie
    Me, myself and I (zijn er 3 toch hahahahha)
    zoek de verschillen

  6. #6
    Leuke Meid

    Reacties
    89
    04-04-2008

    Citaat Geplaatst door watedoen Bekijk reactie
    Zo zielig
    Waarom zielig? Je kan zoveel meenemen maar ik denk dat ik tijd voor mezelf wel kan gebruiken, weg van alles en iedereen

    Niets van wat ons overkomt is slecht voor ons als we weten hoe we er de vruchten van moeten plukken en er lering uit kunnen trekken!


  7. #7
    Tatouzint

    Reacties
    13.913
    04-04-2011

    Citaat Geplaatst door Inaya26 Bekijk reactie
    Waarom zielig? Je kan zoveel meenemen maar ik denk dat ik tijd voor mezelf wel kan gebruiken, weg van alles en iedereen
    Op een gegeven moment zal je, jezelf zat zijn, je hebt toch iets nodig om je bezig te houden.

    Doet me denken aan die film(weet niet meer hoe die heet) van die man die tegen een kokosnoot praat toen hij op een onbewoond eiland terecht kwam.

  8. #8
    03-05-2013

    Reacties
    11.539
    12-05-2012

    Mijn kinderen niet in ieder geval. Alleen al de gedachte dat ze bv honger hebben en hun moeder gewoon waardeloos is in jagen en ik maar niets te eten kan vinden kan ik gewoon niet aan.

    Ik zou een mes meenemen in ieder geval...een doosje lucifers en een warme deken.

    Dan kan ik tenminste lekker slapen op het strand, ik maak een vuurtje zodat dieren op afstand blijven en om eten te bakken...hmmm een pan zou ook wel handig zijn dan... en de mes is voor het opensnijden van dingen en om mezelf te verdedigen als er toch 1 of andere kannibaal op het eiland leeft.
    22-4-2013 - Bladi.

    Don't grow up! It's a trap!


  9. #9
    03-05-2013

    Reacties
    11.539
    12-05-2012

    Citaat Geplaatst door watedoen Bekijk reactie
    Op een gegeven moment zal je, jezelf zat zijn, je hebt toch iets nodig om je bezig te houden.

    Doet me denken aan die film(weet niet meer hoe die heet) van die man die tegen een kokosnoot praat toen hij op een onbewoond eiland terecht kwam.
    Haha ja die film van Tom Hanks.

    22-4-2013 - Bladi.

    Don't grow up! It's a trap!


  10. #10
    ♥ AIT-TOUZINE

    Reacties
    34.166
    04-11-2006

    Laptop(met internet), chocolade en sinaasappelsap.

  11. #11
    Leuke Meid

    Reacties
    89
    04-04-2008

    Citaat Geplaatst door watedoen Bekijk reactie
    Op een gegeven moment zal je, jezelf zat zijn, je hebt toch iets nodig om je bezig te houden.

    Doet me denken aan die film(weet niet meer hoe die heet) van die man die tegen een kokosnoot praat toen hij op een onbewoond eiland terecht kwam.
    Ik neem aan dat je op een eiland wel wat kan beleven. Dus mezelf zat zijn dat denk ik niet. Ik maak er wel het beste van..met de middelen die er dan zijn.

    Niets van wat ons overkomt is slecht voor ons als we weten hoe we er de vruchten van moeten plukken en er lering uit kunnen trekken!


  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    153
    02-03-2011

    Ik zou denk ik alvast Jules meenemen, Volgen mij zou je je dan nooit vervelen. En aangezien zij al een paar zinnige dingen meeneemt hoef ik me daar ook geen zorgen om te maken.
    Anas heeft overgeleverd dat de Profeet samen met Abu Bakr, Omar ibn Khattab en Othman ibn Affan op de berg Uhud liep en het berg begon te beven. De Profeet sloeg met zijn voet op de grond en zei, 'O Uhud! Doe rustig aan, want op jou staat niemand anders dan een Profeet (Mohammad), een Sidiq (Abu Bakr) en twee martelaren (Omar ibn Khattab en Othman ibn Affan

  13. #13
    Leuke Meid

    Reacties
    89
    04-04-2008

    [QUOTE=Jules;112488649]Haha ja die film van Tom Hanks.

    [/QUOTE

    Ow ja nu weetik wel wat haha ontharingsstrips haha wil niet dat ik overal een oerwoud krijg....

    Niets van wat ons overkomt is slecht voor ons als we weten hoe we er de vruchten van moeten plukken en er lering uit kunnen trekken!


  14. #14
    Tatouzint

    Reacties
    13.913
    04-04-2011

    Citaat Geplaatst door Jules Bekijk reactie
    Mijn kinderen niet in ieder geval. Alleen al de gedachte dat ze bv honger hebben en hun moeder gewoon waardeloos is in jagen en ik maar niets te eten kan vinden kan ik gewoon niet aan.

    Ik zou een mes meenemen in ieder geval...een doosje lucifers en een warme deken.

    Dan kan ik tenminste lekker slapen op het strand, ik maak een vuurtje zodat dieren op afstand blijven en om eten te bakken...hmmm een pan zou ook wel handig zijn dan... en de mes is voor het opensnijden van dingen en om mezelf te verdedigen als er toch 1 of andere kannibaal op het eiland leeft.
    Ya 3ala fantasie kannibalen, je kijkt te veel films schat.

    lucifers heb je niets aan die raken op een gegeven moment op, gewoon zelf vuurtje maken, met stokjes

  15. #15
    03-05-2013

    Reacties
    11.539
    12-05-2012

    Citaat Geplaatst door nonchalance Bekijk reactie
    Ik zou denk ik alvast Jules meenemen, Volgen mij zou je je dan nooit vervelen. En aangezien zij al een paar zinnige dingen meeneemt hoef ik me daar ook geen zorgen om te maken.


    Neem jij dan de pan mee? Dan mag je nog 1 dingetje meenemen...een hengel of visnet zou wel handig zijn. Dan deel ik mijn deken met jou...oh en als jij leert vuur te maken met 2 stenen dan hoeven we de lucifers niet mee te nemen maar dan neem ik een pakje kaarten mee.
    22-4-2013 - Bladi.

    Don't grow up! It's a trap!