1. #61
    MVC Lid

    Reacties
    36.467
    17-07-2008

    Citaat Geplaatst door nikita87 Bekijk reactie
    Ik snap je punt, maar we weten niet wat er op dat moment door haar heen gaat.
    We kunnen nu moeilijk oordelen hierover.
    Daar gaat hetnu allemaal niet om,we weten idd niet wat er in haar omging..ze werd hier onwijs gesteunt door de dames en veel leden maakte zich zorgen over dr vandaar dat ze elke dag iets vanzich zelf liet horen.
    Misschien is deze manier van handelen wel een troost voor haar geweest en had ze misschien op dat moment steun nodig,ik kan het me wel voorstellen ze zat daar meskiena helemaal alleen in het ziekenhuis
    Oer inoe!

  2. #62
    MVC Lid

    Reacties
    8.757
    03-12-2009

    Waarlijk, aan Allah behoort wat van Hem is en hetgeen wat Hij geeft is van Hem en Hij heeft voor alles een tijd bepaald. Wees geduldig en vetrouw op Allah..

    Ik vind het verschrikkelijk voor je Rach_ heel erg veel sterkte..
    I keep my dreams alive untill the right time.

  3. #63
    MVC Lid

    Reacties
    552
    27-08-2009

    la illaha illa allah . Allah jerhem je kleine kindje
    Ik wens je veel sbar en sterkte toe. Yarebi amine

  4. #64
    Complete'♥

    Reacties
    1.896
    17-02-2009

    Moet er echt om huilen. Ik weet nog dat zij ook op zoek was naar een jongensnaam. Heel veel sbar toegewenst. Moge Allah swt jullie kracht geven om dit enorme verlies te dragen.
    Oum Ilyas wa Ismail♥

    AlhamdouliAllah wa ShoukrouliAllah


  5. #65
    MVC Premium

    Reacties
    1.446
    04-10-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Inna ilahi wa inna ilahi radji3oen, moge Allah swt de ouders veel sbar schenken

  6. #66
    MVC Lid

    Reacties
    36.467
    17-07-2008

    Citaat Geplaatst door NilNequitAmor Bekijk reactie
    Moet er echt om huilen. Ik weet nog dat zij ook op zoek was naar een jongensnaam. Heel veel sbar toegewenst. Moge Allah swt jullie kracht geven om dit enorme verlies te dragen.
    Meskiena jah ze vond Adam zo mooi
    Oer inoe!

  7. #67
    MVC Lid

    Reacties
    4.016
    06-10-2011

    Heel veel sterkte met dit vreselijke verlies..
    Een Jood kijkt in de spiegel en zegt: "Spiegeltje, spiegeltje aan de wand, wie is het mooiste van het land?" Waarop de spiegel antwoord: "Jij hebt geen land..."

  8. #68
    Oum Chaima

    Reacties
    3.622
    25-09-2006

    Veel sterkte lieve Rach! ina lilahi wa ina ilajhi raji2oen!

  9. #69
    Mijn ot.

    Reacties
    5.067
    06-08-2010

    Citaat Geplaatst door trico20 Bekijk reactie
    Daar gaat hetnu allemaal niet om,we weten idd niet wat er in haar omging..ze werd hier onwijs gesteunt door de dames en veel leden maakte zich zorgen over dr vandaar dat ze elke dag iets vanzich zelf liet horen.
    Misschien is deze manier van handelen wel een troost voor haar geweest en had ze misschien op dat moment steun nodig,ik kan het me wel voorstellen ze zat daar meskiena helemaal alleen in het ziekenhuis
    Precies, we weten niet wat er in haar omgaat, Voorheen dacht ik ook anders over dingen, nu ik zelf een dierbare kwijt ben, zie ik hoe een mens kan reageren en doen.

    Het is en blijft in ieder geval heel moeilijk en zwaar voor haar. Ik ken haar niet, maar ik vind het echt verschrikkelijk voor der
    Heel veel sterkte voor haar en haar man!
    Steun ons werk en word donateur voor 1 euro per maand.
    Voor meer informatie kunt u contact met ons opnemen via: actievoormarokko@gmail.com
    https://www.facebook.com/pages/Stich...42977999138002

    http://forums.marokko.nl/showthread....#post124365853

  10. #70
    MVC Lid

    Reacties
    8.665
    06-11-2007

    Citaat Geplaatst door Cashmere Bekijk reactie
    Waarlijk, aan Allah behoort wat van Hem is en hetgeen wat Hij geeft is van Hem en Hij heeft voor alles een tijd bepaald. Wees geduldig en vetrouw op Allah..

    Ik vind het verschrikkelijk voor je Rach_ heel erg veel sterkte..
    +

  11. #71
    MVC Lid

    Reacties
    3.293
    13-02-2011

    Ina lilahi wa Ina ilayhi raji3oen. Dit raakt mij ontzettend, ik kan me dan ook niet voorstellen hoe dit voor jou moet voelen. Maar Allah geeft jou deze beproeving niet voor niks, hij moet ontzettend veel van jou houden. In cha Allah staat jou een heel mooi leven te wachten in het eeuwige hiernamaals met jouw gezin.

    Dames, het is gebedstijd. Vergeet geen dou3a te doen voor onze zuster.

    “En ik heb de djinn en de mens slechts geschapen om mij te aanbidden.”

    [Soerat adh-Dhaariyaat:56]


    De Imanversterktopic♥

    De Imanversterktopic voor Kids♥


  12. #72
    Complete'♥

    Reacties
    1.896
    17-02-2009

    Citaat Geplaatst door trico20 Bekijk reactie
    Meskiena jah ze vond Adam zo mooi
    Ja, . Vreselijk dit, moet er niet aan denken. Ben zelf ook zwanger, zo besef je dat Allah swt elk moment je iets kan geven maar ook elk moment het weer kan terugnemen. Gair in'Sha'Allah! Inna lillahi wa inna illahi radjie'oun.
    Oum Ilyas wa Ismail♥

    AlhamdouliAllah wa ShoukrouliAllah


  13. #73
    Blessing

    Reacties
    5.899
    14-12-2009

    inna lilahi wa inna ilaihi rajioun

    dit moet super erg zijn voor haar, wat een beproeving soubhan Allah!
    moge Allah bij haar zijn en bij haar man!!

  14. #74
    MVC Lid

    Reacties
    3.129
    12-04-2012

    Wat heftig zeg!
    Veel sterkte en sbar toegewenst rach_, je kindje is nu op een mooie plaats.
    Alles gebeurd met een reden.

  15. #75
    Bijna Lid

    Reacties
    7.637
    27-01-2011

    Lieve Rach Moge Allah jullie bijstaan en sbar schenken jij en jouw echtgenoot tijdens deze moeilijke en heel pijnlijke gebeurtenis. Wij leven met je mee lieve schat...

    Inna Lillahi wa inna ilayhi razji3oen. Allah ie 3adem alazjar.

    Inna lilahi ma akhada, wa lahoe maa a3taa wa koeloe shay ien 3iendahoe bie adjalien moesammaa faltasber wa latah'tasieb

    Waarlijk, Allah neemt wat van Hem is en wat Hij geeft is van Hem en voor alles heeft Hij een tijd bestemd, Heb geduld en vertrouw op Allah.