1. #271
    MVC Lid

    Reacties
    4.568
    15-07-2012

    Citaat Geplaatst door Paradise1_7 Bekijk reactie
    Innalillah wa inna lillahiradjioen. Maar meid, is dat wel goed van je om hier te vertellen wat er is gebeurd, wat als ze ooit online komt? Dit is privé, niemand hoeft te weten wat er echt is gebeurd Of is het al verteld geweest hoe het ging? Als het zo is, vergeef me dat.

    Meskina, ik heb echt gehuild toen ik het hoorde
    Rach heeft dit zelf in een andere topic geschreven

  2. #272
    ALLAH U AKBAR!

    Reacties
    498
    30-03-2007

    Ina lilahie wa ina ilajhie rajioen. Veel kracht toegewenst,ameen!

  3. #273
    Tishel7eetje

    Reacties
    3.150
    05-02-2005

    Ina lillah wa inna illayhi raji3oen. Ik ken haar niet maar dit is erg voor woorden! Wens haar en haar familie veel sterkte toe!

  4. #274
    Bijna Lid

    Reacties
    3.831
    24-01-2007

    Inna lilahi wa inna ilayhi raji'oen. Moge Allaah ta'ala de mama en papa en kleintje weer samen doen herenigen op een betere plek.. Daar waar kleintje op hen aan het wachten is. Moge Allaah ta'ala hen geduld schenken.


    Overgeleverd door Moe'aad Ibn Djabal dat de Profeet (sallallahoe aleihi wa sallam - Allah's zegen en vrede zij met hem) heeft gezegd: "Bij Degene in Wiens Handen mijn ziel is, de 'saqt' (betekent letterlijk vallen en wordt gebruikt voor het kind dat uit de baarmoeder 'valt' vóór zijn schepping volmaakt is, een miskraam) zal zijn moeder met touwen naar het Paradijs 'trekken', wanneer zij geduld heeft met het verlies van haar kind. "

    Overlevering: Ah' med en Ibn Maadjah

  5. #275
    gewoon mooi

    Reacties
    2.813
    15-05-2008

    wens haar heel veel sbar toe.. meskiena lieve rach heel veel sbar
    Altijd bijzonder om een reactie van iemand met een IQ lager dan mijn kamertemperatuur te lezen.

  6. #276
    Married with houbi

    Reacties
    3.610
    26-03-2012

    Citaat Geplaatst door Mevrouwtje__F Bekijk reactie
    Inna lilahi wa inna ilayhi raji'oen. Moge Allaah ta'ala de mama en papa en kleintje weer samen doen herenigen op een betere plek.. Daar waar kleintje op hen aan het wachten is. Moge Allaah ta'ala hen geduld schenken.
    Amien
    I will always love you more than yesterday My mom & dad, sisters and brothers

  7. #277
    Alhamdoelilah ♥

    Reacties
    2.730
    12-12-2012

    Hoe gaat het met haar?

  8. #278
    Bijna Lid

    Reacties
    230
    10-10-2011

    ina lilahi wa inalaihi raji3oen.

  9. #279
    MVC Lid

    Reacties
    207
    15-10-2012

    Moge Allah het kindje djannat elfirdaws schenken, en de moeder sabr, ameen.

  10. #280
    Mama van 3!

    Reacties
    2.942
    06-06-2007

    Beste rach,
    Inshallah gaat het al wat beter met jullie.

  11. #281
    MVC Lid

    Reacties
    562
    26-01-2014

    Citaat Geplaatst door Bent_A_Nass Bekijk reactie
    Oooooooh wat erg, Ina lih wa ina ilahi 3ajiroen, Meskiena Allah ie Sabe3 ha. Me beide zusjes hebben dit ook meegemaakt me ene zusje 40weken de dag van haar bevalling en me andere zusje 6mnd. Hmdl Allah swt wilde hun niet hebben in deze wereld.

    Heel veel sterkte Rach
    Moge Allah de zwaar beproefden veel sbar geven.
    Lijkt me afschuwelijk