1. #31
    MVC Lid

    Reacties
    971
    12-11-2012

    Citaat Geplaatst door FC-Nadoria Bekijk reactie
    Ik meld me bij deze

    TS we zijn even lang zwanger, om precies te zijn vandaag 5 weken en 1 dag... Ik heb vorige week dinsdag positief getest en was natuurlijk super blij!!!

    de kwaaltjes die ik heb zijn:

    - pijnlijke boops
    - zeurende pijn in onderbuik
    - vreetbuien haha
    - darmprobleempjes ( veel windjes )

    Verder niks nog hamdoelilah!


    Het is ons eerste kindje en ben 23 jaar oud. Vind het zo spannend allemaal.


    Voor de rest van de zwangere dames; van harte gefeliciteerd!
    Mashallah alf mabrouk lieverd, wat leukkkk zo dicht op Elkaar, we schelen 2 daagjes....

    Die windjes zijn nog het ergste van allemaal mijn man loopt me de hele dag achterna met een bus luchtverfrisser in de hand

    Heb nu de hele tijd barstende hoofdpijn....Maar alhamdoullah ala koul Hal.....het is Inderdaad voor een goed doel!
    Inna Allah ma3a el sabirien

  2. #32
    MVC Lid

    Reacties
    971
    12-11-2012

    Damessss kijk eens wat ik gevonden heb


    Duas en wat te doen tijdens de zwangerschap om ons kindje te beschermen, wal ni3ma billah.

    http://www.duas.org/Matrimony/pregnancy_safety.htm
    Inna Allah ma3a el sabirien

  3. #33
    MVC Lid

    Reacties
    971
    12-11-2012

    Citaat Geplaatst door chebakia2008 Bekijk reactie
    Thnx baby 27-11-12<ja doe dezelfde als jou


    Haha ik weet sgat ik vraag het aan iedereen omdat ik wel nog zorgen maakt maar ik denk nergenss voor nodig
    Nou lijkt dat ik gewoon ongesteld ben die krampe zijn weg hmdl.Donderdag heb ik echo inchAllah
    Salam alajkum lieverd..



    Dit is due ticker met de door jou aangegeven datum. Maar dat kan niet, ik denk dat jij je ver gist, mijn laatste menstruatie dag was 19 November 2012 en Ben morgen 5 vijf weken zwanger, jij gaf aan dat je al zes weken zwanger bent....
    Inna Allah ma3a el sabirien

  4. #34
    MVC Lid

    Reacties
    971
    12-11-2012

    Citaat Geplaatst door chebakia2008 Bekijk reactie
    Thnx baby 27-11-12<ja doe dezelfde als jou


    Haha ik weet sgat ik vraag het aan iedereen omdat ik wel nog zorgen maakt maar ik denk nergenss voor nodig
    Nou lijkt dat ik gewoon ongesteld ben die krampe zijn weg hmdl.Donderdag heb ik echo inchAllah
    Salam alajkum lieverd..



    Dit is de ticker met de door jou aangegeven datum. Citeer mijn reactie en daarin vind je de link in tekst, deze moet je kopieren en plakken in je ondertekening. Maar dat kan niet kloppen, ik denk dat jij je vergist, mijn laatste menstruatie dag was 19 November 2012 en Ben morgen 5 vijf weken zwanger, jij gaf aan dat je al zes weken zwanger bent....
    Inna Allah ma3a el sabirien

  5. #35
    MVC Lid

    Reacties
    971
    12-11-2012

    Citaat Geplaatst door Mimietjeuh Bekijk reactie
    masha Allah djennah en chica zwanger! Ben zo happy voor jullie! Ik ken jullie ook van andere topic. Moge Allah jullie een voldragen zwangerschap en een gezonde bibi schenken! En ook de andere dames die ik niet ken natuurlijk!
    Jaa alhamdoullah! Het is echt leuk om oxide Leden weer zo terug te vinden

    Ameen, dank je wel lieverd, hoe is het met jou ? En rond het zwanger gebeuren ?
    Inna Allah ma3a el sabirien

  6. #36
    MVC Lid

    Reacties
    971
    12-11-2012

    Citaat Geplaatst door Alina Bekijk reactie
    Ik doe dat ook subhan allah.Als ik geen middagdutje doe dan ga ik extra vroeg naar bed.Me man zei al je bent echt saai geworden
    Jaaaa echt he, dat zei die vandaag ook tegen mij toen ik aangaf dat ik even een dutje ging doen toen hij een film met me Wilde kijken, Maar ja, ze moeten niet zo zeuren....wij dragen Hun nageslacht

    Citaat Geplaatst door secret_chika Bekijk reactie
    lachte je me uit?? hihi
    pfff betrek je maroc erbij? dats nu 1 jaar en 4 mnd geledendus oud nieuws hihihi
    maar sgat k heb ook last van witte afscheiding egt vervelend...Kgebruik nu ook gwn inlegkruisjes
    Neeeee ik lach je toe

    Ow ja, sorry de tijd vliegtuig gewoon voorbij Subhanallah !!

    Jah ik heb het niet extreem Maar af en toe over de dag heen na een zeurdige kramp in buik....
    Inna Allah ma3a el sabirien

  7. #37
    MVC Lid

    Reacties
    971
    12-11-2012

    Citaat Geplaatst door imane00 Bekijk reactie
    Salaam,

    Meld me ook. Ben morgen 7 weken volgens de berekening. Volgende week afspraak verloskundige, ben benieuwd. Borsten zijn gevoelig. Ben na het eten misselijk. Heb geen eetlust. En ben super moe. Maar als ik gewoon bezig ben merk ik niet dat ik zo moe ben,.pas wanneer ik zit.

    Inscha Allah zullen we allemaal een voldragen zwangerschap hebben.
    Alf mabrouk met je zwangerschap meid, inshallah op naar een voldragen zwangerschap

    Ja dat heb ik ook ...en als ik bezig Ben voel ik het beetje in mijn onderrug drukken ...wal hamdoulillah.
    Inna Allah ma3a el sabirien

  8. #38
    MVC Lid

    Reacties
    971
    12-11-2012

    Slaap lekker lieverdjessss ik Ben weer gesloopt en ga mijn oogjes dicht doen

    Het goede nieuws is dat mijn zesde zwangerschapsweek is aangebroken, Ben alweer 5 weekjes zwangerrr...spannend!!
    Inna Allah ma3a el sabirien

  9. #39
    MVC Lid

    Reacties
    677
    22-09-2012

    Citaat Geplaatst door Djennah2012 Bekijk reactie
    meer je dit nou ??? Ben jij die lieve meid van die witte junk ?!

    Subhanallah wat is dit gaaaaaf zeg! Tbarkallah getrouwd en al zwanger Allah yetamem ala Gayr lieverd Ben echt blij voor je...
    Witte junk

    Ja die witte jurk heb ik toen van je gekocht met die bloemen en parels erop enzo. Geniet er nog vaak van en moet elke keer wel aan je denken

    Haha barakAllaahu fiki ja de tijd gaat snel zeg. Voor we t weten is het augustus en kunnen we inshaAllah onze bibis verwelkomen!


  10. #40
    MVC Lid

    Reacties
    971
    12-11-2012

    Citaat Geplaatst door Mientje112 Bekijk reactie
    Witte junk

    Ja die witte jurk heb ik toen van je gekocht met die bloemen en parels erop enzo. Geniet er nog vaak van en moet elke keer wel aan je denken

    Haha barakAllaahu fiki ja de tijd gaat snel zeg. Voor we t weten is het augustus en kunnen we inshaAllah onze bibis verwelkomen!
    Hahahaha sorry...die stomme autocorrectie werkt niet altijd optimaal mee.

    Oowwww. Echt supergaaf om zo een feedback te mogen lezen

    Ja idd....Inshallah komt alles goed! slaap lekker.
    Inna Allah ma3a el sabirien

  11. #41
    MVC Lid

    Reacties
    2.219
    09-03-2012

    Ik meld me!

    Alf mabrouk met jullie zwangerschap allemaal! Mogen we onze zwangerschappen allemaal voldragen inshAllah!

    Symptomen:
    Af en toe krampen
    Slapeloosheid (daarom ben ik op dit tijdstip nog wakker)

    Ik ben inshAllah 29 augustus uitgerekend.

  12. #42
    MVC Lid

    Reacties
    2.219
    09-03-2012

    Imane00 alf mabrouk met je zwangerschap!! Ik zie je niet meer op die andere topic. Goed om te lezen dat het raak is.

  13. #43
    MVC Lid

    Reacties
    191
    19-05-2006

    Klopt, ben ook pas sinds gisteren weer hier te vinden. Zag dat 'mijn' topic druk bezocht is, leuk. Had het moeilijk, was teveel ermee bezig, vandaar afstand genomen. Want maakte mezelf gek.

  14. #44
    MVC Lid

    Reacties
    258
    22-12-2011

    Ik had gisterenavond best heftige steken links onderin. K werd er helemaal bang van. Ben toen gaan liggen en het is vanzelf weggetrokken alhmdoelli'allah. Normaal heb k enkel van die menstuatieachtige pijn. Iemand dit ook gehad?
    Ina Allah ma3a sabierin.

    Moge Allah swt ons wens vervullen, Allahouma amien

  15. #45
    MVC Lid

    Reacties
    191
    19-05-2006

    Heb ook weleens steken gehad. Bij mij was het elke keer rechtsonder. Had gelezen in een boek dat het er wel bij hoort. Je banden zijn bezig zich te rekken. Het is erg vervelend he, je maakt je al snel zorgen. Heel herkenbaar. Ik ga vandaag vasten. Is dat heel slecht? Ik eet toch al weinig op een dag omdat ik na het eten misselijk ben.