1. #16
    MVC Lid

    Reacties
    98
    10-12-2012

    Citaat Geplaatst door MisZMocr0 Bekijk reactie
    Seriously dude.. 1 keer is genoeg. Ik hoef niet elke keer te lezen dat ik gelijk heb gekregen. Heel leuk en aardig allemaal, maar het begint nu irritant te worden.
    Hij heeft je maar een keer gelijk gegeven, ga je gelijk hoog doen.
    Domme idioot dat je bent.

  2. #17

    Reacties
    5.521
    24-12-2006

    Citaat Geplaatst door Ufo Bekijk reactie
    Hij heeft je maar een keer gelijk gegeven, ga je gelijk hoog doen.
    Domme idioot dat je bent.

    Het kan via meerdere wegen zoals pm, reputatie geven, etc. You moron.
    당신과 나

    Happily Married.


  3. #18
    MVC Lid

    Reacties
    6.705
    08-12-2012

    Citaat Geplaatst door MisZMocr0 Bekijk reactie
    Het kan via meerdere wegen zoals pm, reputatie geven, etc. You moron.
    Beste MisZMocrO, waar hebben we het nou over? Dat je je zo opwindt over goed bedoelde bericht geving van mijn kant uit naar jou! Waar gaat dit nou nog over? Ik gebruik dit gegeven maar zijnde lange tenen, korte lontjes, mogelijke discommunictie, what ever, eigenlijk lachwekkend! Maar goed meis, het zegt iets meer over jou dan over mij.
    'MY RELIGION IS SIMPLE, MY RELIGION IS KINDNESS' Dalai Lama

    VERHAAL: NO MATCH...klik
    VERHAAL: DE ONGELOVIGE, DE CHRISTEN EN DE MOSLIMA...klik

  4. #19
    MVC Lid

    Reacties
    98
    10-12-2012

    Citaat Geplaatst door MisZMocr0 Bekijk reactie
    Het kan via meerdere wegen zoals pm, reputatie geven, etc. You moron.
    Dan had jij jou zegje ook via pm kunnen doen.
    Wat een domme koe hee.

  5. #20
    MVC Lid

    Reacties
    6.705
    08-12-2012

    Ach ja Ufo, we hebben allemaal weleens een offday, ik hou niet van misverstanden en gescheld over en weer, en ik ben me verder van geen kwaad bewust. Laten we het maar rusten en zand erover heen doen. Het is veels te onbelangrijk en niet meer relevant. Ik wil me normaal en zo af en toe met een dolletje tussen de leden manifesteren. So, let it be my friends!
    'MY RELIGION IS SIMPLE, MY RELIGION IS KINDNESS' Dalai Lama

    VERHAAL: NO MATCH...klik
    VERHAAL: DE ONGELOVIGE, DE CHRISTEN EN DE MOSLIMA...klik

  6. #21
    MVC Lid

    Reacties
    6.705
    08-12-2012

    Zo, weer even een update.
    Ik blijf ben ik bang in herhalingen vallen als ik constateer dat er weer veel gescheld, vervloekt en geruzied wordt in diverse topics. Maar ik wen er wel aan. Vaak wordt het topic gebruikt/vervuild om het eigen ongenoegen te verkondigen en daardoor ontstaat wrijving met geruzie en een hoop gescheld. Het door de ts gestarte onderwerp sneeuwt daardoor onder. Ik probeer mij overigens wat meer in het 'Verhalen' topic te interesseren omdat er soms prachtige verhalen te vinden zijn, die goed geschreven zijn...er zitten volgens mij al of 'bekende' schrijvers of aanstormend talent onder de auteurs in dit onderdeel. Het forum is zo ontzettend groot dat ik elke dag weer keuzes moet maken waar en met welk onderwerp ik mij bezig ga houden. Het "MJA'" onderdeel lees ik meestal vluchtig door, zie steeds dezelfde soort commentaren en opmerkingen van dezelfde leden met dezelfde strekkingen: mekaar bashen met artikelen die op het internet gevonden zijn. Erg interessante onderwerpen over relatie en huwelijk heb ik gevolgd, soms wil ik reageren, maar als 'gelovígen' in het betreffende onderwerp mekaar al betwisten met korancitaten/teksten, lijkt het niet zinvol om als niet-gelovige -anders denkende mij ermee in te mengen...Olie op het vuur gooien heet dat. Ik begin stil aan te merken dat ik word gedoogd hier en daar, geaccepteerd worden is wat moeilijker te peilen, maar ook daar heb ik hier en daar wel positieve dingen van ondervonden. Maar het belangrijkste voor mij: blijf ik hier nog hangen? Tot nu toe zie ik geen reden om weg te gaan, lees nog steeds vele boeiende onderwerpen en ik lig werkelijk waar soms dubbel van het lachen om grappige op en aanmerkingen. Dit forum bruist en leeft! Gelukkig!
    'MY RELIGION IS SIMPLE, MY RELIGION IS KINDNESS' Dalai Lama

    VERHAAL: NO MATCH...klik
    VERHAAL: DE ONGELOVIGE, DE CHRISTEN EN DE MOSLIMA...klik

  7. #22
    Valar morghulis.

    Reacties
    10.250
    14-09-2012

    Hahahahahaa ewa ja Glenn , we schelden uit enzo maar toch liggen we dubbel door elkaars reacties soms.
    Weetje , een tipje misschien hé , als ze over een onderwerp hebben en je wilt meedoen misschien kan je iets opzoeken via google. Want als jij met dingen aankomt wat wel klopt , ewa ja dan zul je een leuke gesprek volgen denk ik.
    En mensen hier hebben inderdaad lange tenen en korte lontjes maar neem hun niet serieus. Bij onzinhoekje moet je al helemaal niet serieus nemen haha . Ewa beel sucees he Glenn.
    "Esse quam videri."

  8. #23
    MVC Lid

    Reacties
    6.705
    08-12-2012

    Dank je wel Tranen voor je berichtje!

    Zo, we zijn alweer twee weken verder. Ja, wat kan ik allemaal vertellen over mijn 'aanwezig' zijn op m.nl. Sowieso is het al 'verslavend' geworden...hahaha, wie had dat nou gedacht van een niet-gelovige nederlander die dacht hier eventjes te plakken? Tja, grappig eigenlijk wel. Ik heb weer een hoop gescheld en vervloekingen gezien, ach ja, het went wel, wat dat betreft is er niet veel verandert. Ook weer hartverscheurende topics gelezen, man man man, wat kunnen mensen toch zo hard en wreed zijn, tja...Ook weer prachtige verhalen gelezen in het verhalen onderdeel, sommige zijn erg goed geschreven hoor! Chapo dames!( zie daar volgens mij zeer weinig mannelijke schrijvers...of ze geven zich uit voor een dame, dat kan ook natuurlijk! haha). Ik merk dat ik mij steeds meer kan verplaatsen, door de diverse topics te lezen, hoe mijn Marokkaanse medemens zich hier in nederland manifesteert. Het lijkt wel of ik steeds meer moslims en moslima's tegenkom op straat en in het openbaarvervoer...Onzin natuurlijk, ik let er gewoon meer op! Dat is het! haha. Ik zit me dan te verkneukelen wie er dan eventueel ook een m.nl account bezit...het is wel grappig dat mijn moslimamaatje op het werk de interesse van mij voor het Geloof is opgemerkt:' Ow leuk Glenn, dan gaan we er samen over praten!' zei ze laatst. Maar ik hou het nog steeds op observeren, ik voel mij niets anders dan iemand die waarneemt en daar wat van opsteekt en dus leert. Oké beste leden, tot de volgende keer maar weer!
    'MY RELIGION IS SIMPLE, MY RELIGION IS KINDNESS' Dalai Lama

    VERHAAL: NO MATCH...klik
    VERHAAL: DE ONGELOVIGE, DE CHRISTEN EN DE MOSLIMA...klik

  9. #24
    MVC Lid

    Reacties
    6.705
    08-12-2012

    Het is al februari en ben er nog steeds, ja! elke dag weer! Hoezo verslaafd aan een site? Ik heb mijn eerste virtuele vriend hier al mogen begroeten, maar na ongeveer een week bleken we niet te 'klikken', dus die is alweer vertrokken, maar ach, hoeveel waarde moet je daar nou aan hechten. Er zijn veel leden ziek of ziek aan het worden, ben bang dat ik nu ook aan de beurt ben...snotter de snotter...Heb getracht veel aan mijn verhalen hier te werken, probeer ook vele te lezen, maar pffff het zijn heel veel verhalen die hier geplaatst zijn. Heb van de week ook 2 boeken gekocht betreffende religie. Ja, nog niet de vertaling van de koran, maar een boek geheel over de Islam. Ik heb nog vragen hier en daar maar diverse leden hebben al aangeboden om tekst en uitleg te willen geven. Tja, wat heb ik nog meer beleefd hier op de site, hetzelfde eigenlijk...het kabbelt hier lekker voort en ik vaar maar mee op de schuit genaamd m.nl... tot de volgende keer maar weer!
    'MY RELIGION IS SIMPLE, MY RELIGION IS KINDNESS' Dalai Lama

    VERHAAL: NO MATCH...klik
    VERHAAL: DE ONGELOVIGE, DE CHRISTEN EN DE MOSLIMA...klik

  10. #25
    MVC Lid

    Reacties
    6.705
    08-12-2012

    Even een beetje leven blazen in dit 'Na één dag...'topic.

    Ik heb weer vele topics gelezen, maar er niet op gereageerd, probeer mij afzijdig te houden want ik weet bijna zeker dat mijn mening niet gewaardeerd zal worden. In de meeste gevallen hoeft dat ook niet want er zijn toch meningen die met mijn mening overeen komen. Toch weer veel gevallen van intolerantie, heel grof gescheld en domheid waargenomen...het is niet anders. Wat mij nu opeens opvalt is dat er topics zijn waar ik normaal veel reageerde, en ook normaal respons op kreeg, maar waar ik nu genegeerd word...zie ik spoken? of is het daadwerkelijk zo? Om heel eerlijk te zijn had ik dit al wat verwacht en zien aankomen. Het is ook niet zo raar, m.nl is een site en virtuele ontmoetingsplaats voor marokkanen...Ik ga mij zo stilletjes aan wat minder 'begeven' in de topics, blijf wel lezen en leren, dat was ook een van de insteken om mij op de site aan te melden. Ook wil ik mijn verhalen hier bijhouden, buiten het feit dat het voor mij een soort training is in het schrijven, heb ik toch wat fans hier zitten die de verhalen volgen, ik kan en wil die niet teleurstellen! haha. En de verhalen zijn nog lang niet af! Dat is hier ook het probleem wat de verhalen betreft; er zijn zovele en vooral interessante verhalen, dat je echt keuzes moet maken om zet te volgen!

    Tot de volgende keer maar weer!
    'MY RELIGION IS SIMPLE, MY RELIGION IS KINDNESS' Dalai Lama

    VERHAAL: NO MATCH...klik
    VERHAAL: DE ONGELOVIGE, DE CHRISTEN EN DE MOSLIMA...klik

  11. #26
    MVC Lid

    Reacties
    6.705
    08-12-2012

    Citaat Geplaatst door ChOePpITa Bekijk reactie
    Up

    Hé Choepke! Salaam aleikoem!
    'MY RELIGION IS SIMPLE, MY RELIGION IS KINDNESS' Dalai Lama

    VERHAAL: NO MATCH...klik
    VERHAAL: DE ONGELOVIGE, DE CHRISTEN EN DE MOSLIMA...klik

  12. #27
    Ja.

    Reacties
    4.029
    11-07-2012

    Citaat Geplaatst door Glenn Bekijk reactie
    Hé Choepke! Salaam aleikoem!
    Alaikoem salam !
    Alles goed?


  13. #28
    MVC Lid

    Reacties
    6.705
    08-12-2012

    Citaat Geplaatst door ChOePpITa Bekijk reactie
    Alaikoem salam !
    Alles goed?
    Alles goed hier hoor, het zonnetje schijnt, wat wil je nog meer! Ja...de lente a.u.b....
    'MY RELIGION IS SIMPLE, MY RELIGION IS KINDNESS' Dalai Lama

    VERHAAL: NO MATCH...klik
    VERHAAL: DE ONGELOVIGE, DE CHRISTEN EN DE MOSLIMA...klik

  14. #29
    Ja.

    Reacties
    4.029
    11-07-2012

    Citaat Geplaatst door Glenn Bekijk reactie
    Alles goed hier hoor, het zonnetje schijnt, wat wil je nog meer! Ja...de lente a.u.b....
    Haha, ja ik ook.. hier is het mistig


  15. #30
    MVC Lid

    Reacties
    6.705
    08-12-2012

    Citaat Geplaatst door ChOePpITa Bekijk reactie
    Haha, ja ik ook.. hier is het mistig
    Bah mist! Nee, hier schijnt de zon, misschien ga ik zo even de stad in, de winkels zijn open!
    'MY RELIGION IS SIMPLE, MY RELIGION IS KINDNESS' Dalai Lama

    VERHAAL: NO MATCH...klik
    VERHAAL: DE ONGELOVIGE, DE CHRISTEN EN DE MOSLIMA...klik