1. #1
    *****

    Reacties
    1.805
    28-11-2010

    Cool Ziehier een leuke tekst

    Ik moet eerlijk toegeven dat ik niet aan sex doe. Waarom niet? Goeie vraag, waarom eigenlijk niet? Behalve dat ik de geschikte man nog niet heb gevonden en los van het feit dat mijn ouders dat niet echt zouden appreciëren, wat nog zacht is uitgedrukt. Mijn ouders appreciëren überhaupt geen contacten met “the opposite sex”, zoals dat zo mooi in het Engels klinkt. Althans behalve Hmidou met zijn drie gele tanden en een haartje ertussen, zelfs dit is zacht uitgedrukt. Los van al deze feiten ben ik te gelovig om gemeenschap te hebben met een leuke, aardige, aantrekkelijke, intelligente, goedgebouwde, intrigerende jongeman. Wacht even, nu ik dit zo lees moet ik er toch nog even over nadenken.

    Hmm, oke dus ik zou het niet doen tot mijn huwelijk. Ik spaar het op en op de dag zelf (de huwelijksnacht) kom ik los, barst ik uit en doe ik alles wat god geboden heeft! Het is dus een eer om met mij te mogen trouwen. Als ik het doe, doe ik het wel veilig en dat meen ik serieus. Kijk ik ben dan ‘schoon’ en ziekteloos, want ik ben de maagd Fatima. Hij, de hufter op de witte step of fiets, gaat mij niet duidelijk maken dat hij ook nog maagd is. Alhoewel, er zijn gek genoeg toch nog een aantal uitzonderingen. Ik ken wel een aantal jongens die 100% maagd zijn. Ik durf mijn hand daarvoor in het vuur te steken. Terug naar mijn toekomstige man, die moet zich wel even laten testen. Waarom, hoor ik je denken. Waarom niet? Je bent nu dan wel met mij en monogaam, maar voorheen was je het sletje onder de mannen. Dus mocht je mijn hand komen vragen. Neem dan naast het gebruikelijke: Merci, Ferriro roche, poffertjes, slagroomsoesjes, lipgloss, Dolce&Gabanna eau de toilette, Rittersport white, mandarijntjes, kippenboutjes, appelgebak en niet te vergeten bloemen voor mijn moeder, een gezondheidsverklaring mee. Mocht deze ontbreken dan ben ik genoodzaakt zelf de test af te nemen. Of ik moet u helaas afwijzen!

  2. #2

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    131
    12-02-2012

    Je moet schrijfster worden. Maar je slaat de spijker wel op zijn kop.
    Sommige mensen zijn een zegen, anderen een les...

  4. #4
    *****

    Reacties
    1.805
    28-11-2010

    Citaat Geplaatst door Bimmerfest Bekijk reactie
    Je moet schrijfster worden. Maar je slaat de spijker wel op zijn kop.
    Ik heb het niet geschreven maar iemand anders zie boven voor de bron.
    Echt leuke tekst

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    131
    12-02-2012

    Citaat Geplaatst door -lola- Bekijk reactie
    Ik heb het niet geschreven maar iemand anders zie boven voor de bron.
    Echt leuke tekst
    Ik zag de link pas later. Hartelijk om moeten lachen.
    Sommige mensen zijn een zegen, anderen een les...

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    1.472
    19-07-2012

    Met jouw instelling zal je wel wat maag-mannetjes aantrekken, maar die zullen wel erg wanhopig zijn. Accepteer je iemand niet hoe hij is?

    Kijk, de meeste (bijna alle) mannen die nog maagd zijn kunnen gewoon geen chick krijgen vanwege hun negatieve attitude. Als jij dan nog een maagdman zoekt van 25+ dan krijg je wel een echte zieligerd maar als dat je voorkeur is, waarom niet.

    En dan de ene maagdman die de vrouwen van zich af moet slaan gaat jou echt niet kiezen als je zo blijft zeiken.
    Citaat Geplaatst door na3im Bekijk reactie
    Wanneer vrouwen de leiding nemen, dan is dat een garantie voor afbraak, chaos en ellende.

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    7.677
    25-07-2010

    ik heb buikpijn en ik ben ongesteld. ik heb nu slechts zin in een zoete manderijn.
    One must be a lady on the streets but a freak on the internet

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    155
    06-09-2012

    Haha, geweldige tekst. Heb genoten, thanks!

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    12
    06-10-2012

    Geweldige tekst!

  10. #10
    Verbannen

    Reacties
    4.154
    23-01-2012

    Ik spaar het op en op de dag zelf (de huwelijksnacht) kom ik los, barst ik uit en doe ik alles wat god geboden heeft!
    Denk niet dat de dame in kwestie erg religieus is .........