1. #31
    MVC Lid

    Reacties
    351
    23-03-2009

    Salam dames,
    Ik wil ook heel graag mee doen. Heb al heel vaak pogingen gedaan om te beginnen met op te letten wat ik eet maar
    ik hou het geen dag vol.
    Ik wil heel graag +- 7 kilo eraf.
    Hoop dat het mij lukt inchallah!!!

  2. #32
    MVC Lid

    Reacties
    623
    09-11-2012

    Citaat Geplaatst door milkshakechoco Bekijk reactie
    echt heel goed van jou
    mag ik vragen wat is een javaanse burger?
    en in wat grill jij je vis en jip enzo
    ik wil zo,n panini ding kopen waar je ook vis en kip in bakt zonder vetstof
    ,is dat intersant of niet
    Dit is een javaanse burger, van Vivera..


    mijn vis, kip, vlees etc gril ik op een panini grill inderdaad. ik vind hem echt super!
    als ik ergens geen olijfolie gebruik (groente bakken etc) dan vet ik mijn panini grill er wel mee hoor,
    het is wel belangrijk dat we de goede vetten binnen krijgen.


    Citaat Geplaatst door Hassnaatje Bekijk reactie
    Salam dames,
    Ik wil ook heel graag mee doen. Heb al heel vaak pogingen gedaan om te beginnen met op te letten wat ik eet maar
    ik hou het geen dag vol.
    Ik wil heel graag +- 7 kilo eraf.
    Hoop dat het mij lukt inchallah!!!
    wa3laikom salaam zuster,
    welkom en je mag mee doen! plaats hier je dagmenu's het zal je helpen inshaAllah om gemotiveerd te blijven!
    zet hem op meid! xx

    *Nothing tastes as good as thin feels.

    poging 2, begonnen op 2-01-14


  3. #33
    MVC Lid

    Reacties
    884
    26-07-2010

    Citaat Geplaatst door Taroebyoet Bekijk reactie
    I'll go Moge Allah swt je zwangerschap en bevalling vergemakkelijken inshaAllah!
    hoeveel wil je kwijt spelen inshaAllah?



    welkom Roosje! hoe wil jij het aanpakken? hoeveel wil je afvallen? Moge Allah je helpen!
    Thanks! Ik wil hetzelfde als jij kwijt. Ik ben al 4 weken bezig en elke week zonder sporten val ik 1 kilo af.. Maar ik heb dinsdag vrij genomen van werk zodat ik op die dag kan sporten. Ik merkte een keer toen ik een weekje bezig was (dit was een tijdje terug) ik sportte toen elke dag een uur ik viel toen 3 kilo af in die week..Had echt geen tijd door school en stage enz.. Gaat langzaam maar dit is de beste manier voor mij.. Ik ontbijt nu dat deed ik eerst niet, ik eet lunch vaak een salade met kip of als ik geen tijd heb voor lunch of echt honger dan een tussendoortje, pakje crackers. En avond eten geen vet, maar groentes en kleine porties.. Ik at altijd buiten met vriendinnen. Zij konden eten wat ze willen en komen niks aan ik daarintegen kom wel aan. Nu als ik buiten eet, eet ik wok en niks anders. Inshallah meid jij ook veel succes! En ik heb 1 tip voor alle meiden hier: Koop motivatie. Wat bedoel ik daarmee? ik heb een spijkerbroek in een maat 38 gekocht, een jurkje in een S en bikini's. Ik kijk er elke ochtend naar als ik wakker wordt en ik word dan zo gemotiveerd daardoor dat ik elke dag deze 4 weken nog geen 1 keer iets heb gegeten waarvan ik spijt had. + een whiteboard. Bij de blokker voor 8,99. Kan je quotes op schrijven voor motivatie of fotos van mooie lichamen plakken etc etc. OH en veeeeeeeeel waterrrrr, echt veel water drinken helpt zo goed!

  4. #34
    MVC Lid

    Reacties
    623
    09-11-2012

    Salaam oe3alaikoem

    @Roosje_elaioune, ik snap het. is goed van jou dat je vrij hebt genomen voor een dag speciaal voor het sporten. volhouden!
    Ik heb inderdaad ook kleding met een maatje kleiner en bij mij hangt/ligt het voor/boven al mijn andere kleding. 1 keer in de maand prop ik mezelf dr in haha om te kijken hoever ik er in pas.
    ik ga maar eens langs de blokker om te kijken naar een whiteboard, das een goeie! chokran!

    *Nothing tastes as good as thin feels.

    poging 2, begonnen op 2-01-14


  5. #35
    MVC Lid

    Reacties
    623
    09-11-2012

    salaam oe3alaikoem,
    Mijn dagmenu van vandaag:

    Ontbijt:
    3 volkoren boterhammen met halvarine
    1 beleg 30+kaas
    1 beleg pindakaas light
    1 beleg appelstroop

    Tussendoor:
    2 mandarijntjes

    lunch:
    een kom magere yoghurt met twee handjes granaatappel

    tussendoor
    2 mandarijntjes

    Diner
    een kommetje volkoren macaroni met gehakt en groenten

    tussendoor
    3 mandarijntjes


    haha ik weet het, overdreven veel mandarijntjes, maar man wat zijn ze LEKKER!!
    Morgen weer een dagje inshaAllah, een nieuwe dag met nieuwe kansen!

    *Nothing tastes as good as thin feels.

    poging 2, begonnen op 2-01-14


  6. #36
    MVC Lid

    Reacties
    595
    13-12-2003

    ts. mashaAllah wat goed van je! ga zo door inshaAllah! Succes met de laatste kilo's (kan ik ook wel gebruiken )
    "De goede daden wissen de slechte daden uit. Dat is een onderricht voor degenen die zich laten onderrichten"
    Soerat Hoed:114.

  7. #37
    MVC Lid

    Reacties
    61
    20-01-2011

    @ts echt knap van je 36 kilo in acht maanden mashallah, inshallah vliegen de 24 kilo er ook met succes uit hihi,
    Ik ben ook sinds maandag begonnen met gezond eten en sporten en wil inshallah 25 kilo afvalllen.
    Dames succes allemaal

  8. #38
    Mama van 3 schatjes

    Reacties
    604
    17-04-2012

    Oke ik begin vandaag weer opnieuw, afgelopen dagen veel feestjes gehad en het was onmogelijk om gezond te eten. Mn buikt puilt uit en dat betekend hard werken.

  9. #39
    sisi

    Reacties
    313
    27-09-2011

    wel ook graag mee doen inchallah

  10. #40
    MVC Lid

    Reacties
    623
    09-11-2012

    Citaat Geplaatst door Mutawakkila Bekijk reactie
    ts. mashaAllah wat goed van je! ga zo door inshaAllah! Succes met de laatste kilo's (kan ik ook wel gebruiken )
    Barakallahoefiekie zuster! bedankt voor je berichtje! doet me goed!

    Citaat Geplaatst door alhoceima3 Bekijk reactie
    @ts echt knap van je 36 kilo in acht maanden mashallah, inshallah vliegen de 24 kilo er ook met succes uit hihi,
    Ik ben ook sinds maandag begonnen met gezond eten en sporten en wil inshallah 25 kilo afvalllen.
    Dames succes allemaal
    Barakallahoefiekie, chokran zuster! inshaAllah zal het jou lukken meid!
    misschien kunnen we elkaar aanmoedigen? post gezellig mee!

    Citaat Geplaatst door lady_invisible Bekijk reactie
    Oke ik begin vandaag weer opnieuw, afgelopen dagen veel feestjes gehad en het was onmogelijk om gezond te eten. Mn buikt puilt uit en dat betekend hard werken.
    Soms heeft het lichaam gewoon even een buitensporig eetgedrag nodig om weer helemaal goed verder te kunnen met afvallen! zet hem op meid, het gaat je zeker lukken inshaAllah!

    Citaat Geplaatst door swanpan Bekijk reactie
    wel ook graag mee doen inchallah
    Welkom meid, jij ook heel veel succes toegewenst inshaAllah!

    *Nothing tastes as good as thin feels.

    poging 2, begonnen op 2-01-14


  11. #41
    MVC Lid

    Reacties
    623
    09-11-2012

    Salaam oe3alaikoem,
    pfff soeb7anaAllah, de ene dag gaat het super en dan gaat het zoooooooo slecht!!

    mijn dagmenu vandaag is om te huilen!! maar alsnog zal ik hem plaatsen inshaAllah..

    Ontbijt:
    1 tosti

    tussendoor:
    harira met 3 dadels
    1 mandarijntje

    vanaf hier begint het!
    lunch:
    3 kleine blokjes cake (fanta cake)
    handje doritos
    een chocolade wafeltje
    3 frietjes

    en voor straf heb ik gewoon helemaaaaaaaaal niets meer genomen, ik ben het echt zat!! soeb7anAllah!! grrrrrrrrr

    morgen weer er tegen aan gaan inshaAllah! pff

    *Nothing tastes as good as thin feels.

    poging 2, begonnen op 2-01-14


  12. #42
    MVC Lid

    Reacties
    884
    26-07-2010

    Hahaha goedzo!

  13. #43
    MVC Lid

    Reacties
    623
    09-11-2012

    Citaat Geplaatst door Roosje_elaioune Bekijk reactie
    Hahaha goedzo!
    ahah het is echt niet meer leuk! pff, inshaAllah gaat het morgen beter!

    *Nothing tastes as good as thin feels.

    poging 2, begonnen op 2-01-14


  14. #44
    MVC Lid

    Reacties
    623
    09-11-2012

    Salaam oe3alaikoem,
    Vandaag heb ik besloten om een fruitdag in te lassen.
    heb net ontbeten met een appel en een mandarijntje en 2 mokken a 300ml water.
    mijn tussendoortje wordt een komkommer in plakjes gesneden, ga ik zo nemen inshaAllah.
    mijn lunch en tussendoortje en diner weet ik nog niet. inshaAllah gaat het me lukken.
    wa3laikom salaam

    *Nothing tastes as good as thin feels.

    poging 2, begonnen op 2-01-14


  15. #45
    MVC Lid

    Reacties
    623
    09-11-2012

    Salaam oe3alaikoem,

    Ik heb het inshaAllah overleeft haha.. ik heb me aan mijn afspraak gehouden! alleen fruit en groenten op vandaag, alhamdoulillah.
    Mijn dagmenu zag er zo uit:

    Ontbijt:
    1 appel en 1 mandarijntje

    tussendoor:
    1 mandarijn

    lunch:
    1 peer, granaatappel

    tussendoor:
    komkommerschijfjes

    Diner:
    Roerbak groenten (erwten, mais, sperziebonen, champignons)

    voor de rest van de avond heb ik niets meer gegeten, al voel ik de trek op komen..
    ik ga mijn tanden maar eens poetsen en mijn nest opzoeken, dat zal de trek wel stillen
    Morgen moet ik wegen, ben benieuwd!

    wa3laikom salaam

    *Nothing tastes as good as thin feels.

    poging 2, begonnen op 2-01-14