1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    419
    06-10-2016

    Schoolgaande kinderen weer naar school??

    Zijn er meer dames die hun kinderen niet naar school sturen komende week?

    Hebben jullie dit al doorgegeven?

    Ik twijfel heel erg. De jongste is nog niet leerplichtig en de oudste zit in groep 7.

    Ik vind het eigenlijk onzin om zo vlak voor de zomervakantie die toch over een aantal weken is de kinderen alsnog naar school te sturen. Wat vinden jullie?



    Verstuurd vanaf mijn SM-A505FN met Tapatalk

  2. #2
    ouwe rot in het vak

    Reacties
    19.058
    25-12-2001

    Hier gaan ze va maandag 2 dagen naar school. Ik begrijp je angst/twijfel heel goed. Ik weet ook niet hoe t verder zal gaan maar de school is al weken bezig met voorbereiding. Ze hebben gelukkig verschillende ingangen dus qua drukte in een keer valt t mee.

    Weet je op een gegeven moment moeten we weer alles oppakken. Ik vind t ook krom van ouders die hun kinderen overal naar mee nemen bv smalle action 3 kinderen ik dacht zo zo gezellig en verder andere winkels etc daar lopen ze bij wijze van meer risico.
    En bovendien laten we de kinderen niet vergeten die ouders hebben met vitale beroepen die zaten al op school en vele ‘zwakke’ kinderen zitten volgens mij ook al sinds 2e week weer op school.

    Wanneer je een risico gezinslid of naasten heb snap juist goed dat ze thuisgehouden worden. Moge Allah wataa3la ons en onze kinderen ten alle tijden beschermen. Gheer Inshallah
    Internet is maar internet, dus neem niet alles zo serieus!
    PM staat weer uit losers! En ik wil ook geen vrienden zijn met wie dan ook! Mn kinderen zijn waarschijnlijk ouder dan jij! Kssst kssst.

  3. #3
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Ik kijk het een paar weken aan en bij geen slecht nieuws ga ik ze na 1 juni sturen denk ik

    M’n man twijfelt ook, dus wil dat risico ook niet alleen nemen. Leerplichtig zijn ze trouwens toch ook nog niet, dus liever nog even thuis houden. Zoontje mocht al wel wennen op z’n nieuwe school, maar kan daarna ook nog.
    Happiness is an inside job


  4. #4
    Je plekje!!!

    Reacties
    7.025
    25-10-2004

    Zet het leven van jullie kinderen en jullie dierbaren niet op het spel omdat kaffiers als rutte dat willen mensen. Wollah ik meen het.


    Wacht eerst een paar weken af eer jullie een besluit nemen.

    Dit heeft effect ook op ooms tantes opas omas als jullie tóch jullie kinderen weer naar school sturen.


    Ghayr InshaAllah

  5. #5
    Je plekje!!!

    Reacties
    7.025
    25-10-2004

    Citaat Geplaatst door Praline Bekijk reactie
    Ik kijk het een paar weken aan en bij geen slecht nieuws ga ik ze na 1 juni sturen denk ik

    M’n man twijfelt ook, dus wil dat risico ook niet alleen nemen. Leerplichtig zijn ze trouwens toch ook nog niet, dus liever nog even thuis houden. Zoontje mocht al wel wennen op z’n nieuwe school, maar kan daarna ook nog.

    Beter Praline wollah.


    Eerst afwachten hoeveel besmettingen na het openen van scholen winkels en kappers erbij komen dan pas beslissen.

    Ik heb hier totaal geen vertrouwen in als ze het vaccine nog niet tegen corona hebben ontwikkeld.

    Nu moeten wij luisteren naar wat Allah SWT en onze profeet(vzmh) ons moslims heeft verteld omtrent een uitbraak van een epidemic.

  6. #6
    Je plekje!!!

    Reacties
    7.025
    25-10-2004

    Ik moet er wel bij zeggen dat ik geen kinderen heb, maar áls ik ze had dan had ik tegen moeder de vrouw gezegd no way Jose

  7. #7
    المملكة المغربية ♥️

    Reacties
    21.305
    10-01-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Praline Bekijk reactie
    Ik kijk het een paar weken aan en bij geen slecht nieuws ga ik ze na 1 juni sturen denk ik

    M’n man twijfelt ook, dus wil dat risico ook niet alleen nemen. Leerplichtig zijn ze trouwens toch ook nog niet, dus liever nog even thuis houden. Zoontje mocht al wel wennen op z’n nieuwe school, maar kan daarna ook nog.
    Verstandig Praline, ameen op alle dua.
    Moge Allah azza wa jall jullie harten vullen met zijn liefde & barmhartigheid.♥️Allah ya7afdék Vôtre Majesté Vive Sidna

  8. #8
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Ontdek Bekijk reactie
    Beter Praline wollah.


    Eerst afwachten hoeveel besmettingen na het openen van scholen winkels en kappers erbij komen dan pas beslissen.

    Ik heb hier totaal geen vertrouwen in als ze het vaccine nog niet tegen corona hebben ontwikkeld.

    Nu moeten wij luisteren naar wat Allah SWT en onze profeet(vzmh) ons moslims heeft verteld omtrent een uitbraak van een epidemic.
    Klopt nu hoor je dat het beter gaat.. maar het kan zo ineens om slaan. Dat heb ik ook. Totaal geen vertrouwen meer in wat ze roepen.


    Doe het ook voor de veiligheid van mn moeder die astmatisch is.

    Citaat Geplaatst door prinses3arbia Bekijk reactie
    Verstandig Praline, ameen op alle dua.
    Ja ik vind het nog te vroeg.. we zien het wel hoe het allemaal verloopt. Ghair inshaAllah
    Happiness is an inside job


  9. #9
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Ik ga het aankijken. Wij hebben 3 juli zomervakantie. Zoveel gaan ze niet missen met 2,5 uur les pd. Dus ik vind september vroeg genoeg om eens te zien hoe het er dan bij staat.
    Insha Allah.
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  10. #10
    Je plekje!!!

    Reacties
    7.025
    25-10-2004

    Citaat Geplaatst door Praline Bekijk reactie
    Klopt nu hoor je dat het beter gaat.. maar het kan zo ineens om slaan. Dat heb ik ook. Totaal geen vertrouwen meer in wat ze roepen.


    Doe het ook voor de veiligheid van mn moeder die astmatisch is.



    Ja ik vind het nog te vroeg.. we zien het wel hoe het allemaal verloopt. Ghair inshaAllah

    Is waar P. Juist voor onze ouders moeten wij uitkijken. En om nou te zeggen van de kids naar school en verboden op bezoek bij grootouders zeg ik verboden naar school en bezoek de grootouders maar. Snap je?

  11. #11
    Je plekje!!!

    Reacties
    7.025
    25-10-2004

    Citaat Geplaatst door juno Bekijk reactie
    Ik ga het aankijken. Wij hebben 3 juli zomervakantie. Zoveel gaan ze niet missen met 2,5 uur les pd. Dus ik vind september vroeg genoeg om eens te zien hoe het er dan bij staat.
    Insha Allah.

    Voorkomen is beter dan genezen Juno.

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    3.537
    26-02-2015

    Iedereen roept maar wat, zelfs virologen roepen allemaal wat anders, zou niet weten waarom je dat risico wilt nemen om je kind als proefkonijn te laten dienen.
    Thmx but no thnx

    Na x aantal weken mogen ze eerst met fatsoenlijke bewijzen komen dat het veilig is. En met veilig bedoel ik VEILIG...

    Daarnaast begrijp ik niet waarom men nu nog last minute zo rap rap voor de zomer vakantie 2 uurtjes per dag les wilt volgen. Dan blijven ze maar een jaar zitten....

  13. #13
    Je plekje!!!

    Reacties
    7.025
    25-10-2004

    Citaat Geplaatst door nismae Bekijk reactie
    Iedereen roept maar wat, zelfs virologen roepen allemaal wat anders, zou niet weten waarom je dat risico wilt nemen om je kind als proefkonijn te laten dienen.
    Thmx but no thnx

    Na x aantal weken mogen ze eerst met fatsoenlijke bewijzen komen dat het veilig is. En met veilig bedoel ik VEILIG...

    Daarnaast begrijp ik niet waarom men nu nog last minute zo rap rap voor de zomer vakantie 2 uurtjes per dag les wilt volgen. Dan blijven ze maar een jaar zitten....