1. #61
    la ilaha illa Allah

    Reacties
    2.415
    08-11-2009

    Up up up

    Love dit soort topics haha
    mama van 2 prinsjes & 2 prinsesjes

  2. #62
    Trotse moeder(L)

    Reacties
    3.268
    12-07-2012

    Citaat Geplaatst door prisonbreak Bekijk reactie
    die dingen zijn bij de ikea te koop

    je bent een schatje! shoekran.

  3. #63
    MVC Lid

    Reacties
    101
    21-11-2011

    leuk topic!

  4. #64
    Getrouwd!

    Reacties
    24.907
    18-11-2006

    Handige topic!

  5. #65
    Cum grano salis

    Reacties
    6.731
    09-05-2010

    Citaat Geplaatst door nadia2007 Bekijk reactie
    Slimpie..

  6. #66
    MVC Lid

    Reacties
    1.082
    03-05-2012

    Thank you riannah, heb ik net nodig zo'n topic. Bedankt voor de inhoudsopgave, scheelt zoeken.

  7. #67
    Test: 1-2-3

    Reacties
    5.038
    05-10-2008

    Geweldig!

    @Proudmommy: ik lees dat je een actifry hebt...Is het n aanrader? Wat doe je er zoal mee?
    De Profeet zei: "Als je geen schaamte kent, doe dan wat je wilt.

  8. #68
    MVC Lid

    Reacties
    793
    02-03-2007

    Als er iets is waar ik jaloers op kan worden dan is het een huis die tip top georganized is !!

  9. #69
    MVC Lid

    Reacties
    1.633
    11-10-2010

    Riannah, ik denk dat je het al meerdere keren van mij hebt gelezen. Maar nogmaals, ik ben gek op jou ideeen! was jij mn buurvrouw maar!
    LA ILIHA ILLA ALLAH, MOHAMMAD RASOELOE ALLAH!

  10. #70
    MVC Lid

    Reacties
    1.573
    17-02-2010

    Citaat Geplaatst door Oummnia Bekijk reactie
    Riannah, ik denk dat je het al meerdere keren van mij hebt gelezen. Maar nogmaals, ik ben gek op jou ideeen! was jij mn buurvrouw maar!
    Haha ik dacht net hetzelfde, enkel ietsjes meer overdreven. Ik dacht namelijk: woonde ze maar bij mij

  11. #71
    MVC Lid

    Reacties
    6.148
    20-11-2004

    heerlijke topic!!
    "Als ik een Arabische leider was, zou ik nooit een overeenkomst met Israël tekenen. Dat is normaal; we hebben hun land afgenomen. Het is waar dat God het aan ons beloofd heeft, maar waarom zou hen dat interesseren? Onze God is niet de hunne. Er is het anti-semitisme geweest, de Nazi’s, Hitler, Auschwitz, maar was dat hun fout? Zij zien maar één ding: we zijn hier gekomen en we hebben hun land gestolen. Waarom zouden ze dat aanvaarden?" David Ben Gurion, de eerste premier van israel.

  12. #72
    Getrouwd

    Reacties
    302
    15-12-2010

    Dit zijn nou topics waar je wat van kan leren. Top
    Trotse mama

  13. #73
    MVC Lid

    Reacties
    22.612
    23-03-2004

    Wij hebben een grote kast vol met bakken staan waar van alles in zit, van batterijen, tappasservies, schoonmaakdoekjes, lint,kleurstoffen etc.
    ik ben nog niet helemaal klaar, dus ik maak nog een complete foto van de kast.

    hoe ben ik te werk gegaan.
    eerst alles gesorteerd op soort en producten die het meest logisch bij elkaar horen.
    de bakken gevuld
    etiket gemaakt in word, leuk plaatje bijgezocht,
    uitgeprint, en met plakfolie op de bakken geplakt.

    mijn assortiment batterijen, ik moet bijhalen zie ik.






    deze bak sorteer ik elke zondag
    door de week heen gebruik ik van alles uit die bakken, maar om nu elke x dat ene ding weer terug te plaatsen in de juiste bak, lukt me niet altijd,omdat veel bakken ook hoog in de kast staan,



    dus ik heb deze bak in het leven geroepen, alles wat ik de hele week heb gebruikt gaat hier in en op zondag zorg ik dat de bak weer leeg is en alls op zijn plekje ligt,

    deze is voor al mijn tapasservies, hierin zitten alle tapaslepels,bakjes,prikkers etc




    mijn lampen en spotjes, ik zie in 1 oog opslag wat ik nog heb en wat ik moet aanschaffen.



  14. #74
    MVC Lid

    Reacties
    22.612
    23-03-2004

    Citaat Geplaatst door Oummnia Bekijk reactie
    Riannah, ik denk dat je het al meerdere keren van mij hebt gelezen. Maar nogmaals, ik ben gek op jou ideeen! was jij mn buurvrouw maar!
    Citaat Geplaatst door imane12345 Bekijk reactie
    Haha ik dacht net hetzelfde, enkel ietsjes meer overdreven. Ik dacht namelijk: woonde ze maar bij mij
    zo helpen we elkaar toch door voorbeelden te plaatsen.?
    ik probeer ook echt alleen dingen te plaatsen die ik zelf ook gebruik anders wordt dit weer een internet topic

  15. #75
    Gelukkig getrouwd..

    Reacties
    1.847
    07-07-2006

    MVC Premium MVC Premium
    Leuke en een zeer handige toppic..

    0711'08 & 0811'08..