1. #391
    MVC Lid

    Reacties
    1.449
    18-04-2011

    Citaat Geplaatst door SweetRose Bekijk reactie
    Riannah,
    Maandag of dinsdag wil ik mijn kleerkast aanpakken, want die ziet er eigenlijk niet uit.

    Maar ik heb problemen om dingens weg te gooien ( ).
    Ik heb echt nog jurkjes van 6jr geleden die ik allang niet meer draag.
    Ergens denk ik nog van 'ik zal ze nog wel eens gaan dragen'. Maar uiteraard gebeurt dat niet.
    Maar ik koop telkens nieuwere en die moet ik dan ergens instompen in de kast, want die zit overvol. .
    Ik moet er echt komaf meemaken en zakken vullen en dan die zakken dezelfde dag nog wegdoen, anders ga ik die er toch nadien terug uithalen, ik ken mijn eigen .

    Wish me goodluck .

    Hier is het andersom,ik gooi heel makkelijk dingen weg.
    Soms zoek ik naar iets dan denk ik die zal ik vast al weg hebben gegooid.
    Ik kom je wel helpen,stop de kleding die je niet meer wil in zakken en zet ze geopent bij de vuilcontainer zodat iemand anders ze mee kan nemen(doe ik vaak met dingen,vooral speelgoed) Dan ben je voorgoed van de oude kleding af

  2. #392
    La Vie en Rose

    Reacties
    35.904
    08-02-2002

    Citaat Geplaatst door Google_nll Bekijk reactie

    Hier is het andersom,ik gooi heel makkelijk dingen weg.
    Soms zoek ik naar iets dan denk ik die zal ik vast al weg hebben gegooid.
    Ik kom je wel helpen,stop de kleding die je niet meer wil in zakken en zet ze geopent bij de vuilcontainer zodat iemand anders ze mee kan nemen(doe ik vaak met dingen,vooral speelgoed) Dan ben je voorgoed van de oude kleding af
    Ooohh gelukzak...mijn schoonzus is ook zo...zij kan heeeeeeeel gemakkelijk afstand nemen van spullen...soms te gemakkelijk ..

    Op het einde van mijn straat staan containers voor schoenen/kleding voor de mensen van de derdewereldlanden waar ik het gemakkelijk kan ingooien.
    Stel je voor, ik gooi het erin en uren later zit ik in die containers achter mijn zakken te zoeken
    Ik moet op dat moment gewoon sterk zijn en het proberen los te laten.
    I love my 2 boys. I gave them life...
    They gave me a reason to live.

  3. #393
    MVC Lid

    Reacties
    22.612
    23-03-2004

    Citaat Geplaatst door samiramaghreb Bekijk reactie
    Hoi ik heb ook zo een voorraad kast en ben toevallig
    Al een tijd op zoek naar zulke bakken
    Waar heb je die witte en doorzichtige bakken met kleurtjes vandaan?
    En wat kosten ze? De grote bakken die je aan het labelen bent.
    Alvast bedankt
    die doorzichtige kleine bakjes zijn van de xenos ze gaan per 6 stuks.
    die doorzichtige met gekleurd handvat, waar ik de cornflakes en crackers doe komen uit marokko,. ik had daar chebekia en karmoes in meegenomen, ik heb er 6 van, ook fijn voor koekjes met 3eid,
    die grote zijn afgekeurde bakken die bij ons op het werk in de stelling stonden, die werden dus weggegooit, ik heb ze allemaal meegenomen ( marokkaan he ) zijn super stevige bakken,
    ik heb soorte gelijke bakken bij de ikea gezien, maa dan in het zwart,

  4. #394
    MVC Lid

    Reacties
    22.612
    23-03-2004

    Citaat Geplaatst door Zwervertje Bekijk reactie
    Zo leuk ding!! Waar heb jij die aan vast gemaakt of neergezet als ik vragen mag ??



    Echt leuk kruidenrekje, hoe duur is tie bij de ikea




    @ Riannah; Je weet dat ik je geweldig vind op keukengebied, maar dit kan er ook wel bij .. Ik heb nog een lege kelder, die wil ik ook netjes ordenen.. Heb em laatst helemaal leeggehaald en me aanstaande gewaarschuwd dat tie leeg moet blijven dus geen rotzooi moet inzetten..

    In mijn keuken heb ik maar 3 kastjes boven het aanrecht wel van die hoge op 3, 1 onder, andere is vaatwasser en de andere zit zo watergeval in, daar kan ik net me flessen olie in kwijt etc. Voor schonmaakmiddel plank in de wc.. Ik heb nog niet zoveel servies simpel weg omdat ik het niet kwijt kan en ook niet weet waar ik het kwijt kan.. Heb je misschien tips.. Eventueel waar ik leuke kastjes kan halen om bij te plaatsen in de keuken ben bij de ikea geweest woonexpress etc. Maar niet iets gezien waar ik wow van denk..
    dank je wel meid,
    heb je tegenover je keukenblok nog ruimte ? ik heb daar zelf een dressoir geplaatst eigenlijk een slaapkamer dressoire maar in de keuken staat ie ook goed , ik heb alleen de handvatjes veranderd, iets strakker.
    hier op de foto een stukjes

    je hebt 4 kleine lades. en 4 hele grote lades.


  5. #395
    MVC Lid

    Reacties
    22.612
    23-03-2004

    Citaat Geplaatst door SweetRose Bekijk reactie
    Riannah,
    Maandag of dinsdag wil ik mijn kleerkast aanpakken, want die ziet er eigenlijk niet uit.

    Maar ik heb problemen om dingens weg te gooien ( ).
    Ik heb echt nog jurkjes van 6jr geleden die ik allang niet meer draag.
    Ergens denk ik nog van 'ik zal ze nog wel eens gaan dragen'. Maar uiteraard gebeurt dat niet.
    Maar ik koop telkens nieuwere en die moet ik dan ergens instompen in de kast, want die zit overvol. .
    Ik moet er echt komaf meemaken en zakken vullen en dan die zakken dezelfde dag nog wegdoen, anders ga ik die er toch nadien terug uithalen, ik ken mijn eigen .

    Wish me goodluck .
    ik heb het zelfde probleem, kleding als het nog draagbaar is heb ik ook moeite mee, alfgelopen maand heb toch alles weggedaan wat niet meer past en wat ik 1 jaar niet meer gedragen, heb.
    ik laat binnenkort mijn kleedkamer zien en hoe ik dingen heb opgeborgen,
    'het is gewoon doen meid, met pijn in het hart maar het eenmaal uit je kast is voel je daar ook niet meer schuldig over !

  6. #396
    MVC Lid

    Reacties
    22.612
    23-03-2004

    Citaat Geplaatst door Mika Bekijk reactie
    Ooooh wat een heerlijke topic TS!

    Hou ook van een net opgeruimd huis die niet vol oogt. Ik kan dan ook makkelijk dingen wegdoen. Kopen blijft wel een probleem, maar ik overdrijf er niet in.. hoop ik

    Mogen wij ook wat leuke goeie tips plaatsen?
    natuurlijk ga je gang !

  7. #397
    MVC Lid

    Reacties
    390
    28-04-2012

    Citaat Geplaatst door das Bekijk reactie
    Ja Mika dat wil rihanna juist. Ze geeft tips en je mag ook plaatsen
    Oki

    Mag ik groen?


  8. #398
    no nonsens

    Reacties
    4.289
    15-05-2002

    bij mij valt er niet zoveel te organiseren, heb weinig troep, wat moet ik met 20 verzorgingsproducten???

    en daarnaast is mijn appartement klein, dus ik zorg dat als ik wat nieuw koop, ouwe weg doe

  9. #399
    MVC Lid

    Reacties
    1.859
    01-05-2012

    Citaat Geplaatst door Riannah Bekijk reactie
    ja ze worden echt 3/4 dunner. probeer maar.
    volgens mij zag ik ze in de aanbieding bij de blokker,maar weet effe niet zeker.
    Riannah wat een top topic!
    Een vraagje, ik zag vorige week die vacuum zakje in de Wibra denk je dat ze goed zijn?

  10. #400
    MVC Lid

    Reacties
    22.612
    23-03-2004

    Stofzuiger tip

    na het vervangen van de stofzuigerzak, zuig ik altijd een handje vol waspoeder, zodat het lekker gaat ruiken tijdens het stofzuigen,
    maar ik heb nu een nog betere tip gevonden, achter je stofzuiger heb een filter zitten, deze vervang ik 1x in de 6 maanden. meestal zit er een nieuwe filter bij je setjes stofzuiger zakken.

    ik neem een droogtrommel doekje die vouw ik iets naar binnen en zet deze tegen de filter aan. je krijgt een geweldige robijn geur tijdens het stofzuigen, heerlijk gewoon,. zodra je heb niet meer ruikt, vervang je het doekje weer

    sorry voor de wazige fotos .





  11. #401
    MVC Lid

    Reacties
    22.612
    23-03-2004

    Citaat Geplaatst door Haalima Bekijk reactie
    Riannah wat een top topic!
    Een vraagje, ik zag vorige week die vacuum zakje in de Wibra denk je dat ze goed zijn?
    ik heb de blokker vacuumzakken, die zijn heel goed, die van de wibra weet ik eerlijk gezegt niet, als ze goedkoop zijn zou ik er 1tje uitproberen.

  12. #402
    MVC Lid

    Reacties
    22.612
    23-03-2004

    mijn dagelijk servies, ik wil deze lade nog bekleden met zeil zoals mijn kasten.



  13. #403
    MVC Lid

    Reacties
    190
    18-04-2012

    Parfum op etagere is een leuk idee,maar de parfum wordt daar slecht van.
    Parfum moet donker bewaard worden.
    Die vacuumzakken van de blokker scheuren heel snel,althans bij mij dus ik moet ff betere kwaliteit gaan zoeken.

  14. #404
    MVC Lid

    Reacties
    22.612
    23-03-2004

    Citaat Geplaatst door Cathaleya Bekijk reactie
    Parfum op etagere is een leuk idee,maar de parfum wordt daar slecht van.
    Parfum moet donker bewaard worden.
    Die vacuumzakken van de blokker scheuren heel snel,althans bij mij dus ik moet ff betere kwaliteit gaan zoeken.
    die etagere staat op een donkere plek, mijn make-up tafel.
    ik heb alleen maar goede resultaten ondervonden met de blokker vacuumzak, heb je misschien iets te vol gemaak?

  15. #405
    MVC Premium

    Reacties
    1.317
    26-01-2003

    MVC Premium MVC Premium
    dames waar doen jullie de cornflakes .ik zoek een mooie pot ervoor of bak ...iemand tips....
    "Ik ben verbaasd over mensen die eten uit angst voor de dood (verhongeren), maar zichzelf niet beschermen tegen zonden uit angst