1. #376
    Verliefd, Verloofd!!

    Reacties
    698
    09-05-2003

    Citaat Geplaatst door Riannah Bekijk reactie
    ben verder gegaan met het stickeren van mijn bakken, ben bijna klaar ( waser een paar vergeten,helaas geen printer in huis)











    Hoi ik heb ook zo een voorraad kast en ben toevallig
    Al een tijd op zoek naar zulke bakken
    Waar heb je die witte en doorzichtige bakken met kleurtjes vandaan?
    En wat kosten ze? De grote bakken die je aan het labelen bent.
    Alvast bedankt


  2. #377
    MVC Premium

    Reacties
    11.390
    13-02-2007

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door ProudMommy Bekijk reactie
    mijn nederlandse kruidenla.. marokkaanse kruiden komt zo

    Citaat Geplaatst door prisonbreak Bekijk reactie
    die dingen zijn bij de ikea te koop

    Zo leuk ding!! Waar heb jij die aan vast gemaakt of neergezet als ik vragen mag ??

    Citaat Geplaatst door douniazad Bekijk reactie
    kruidenrek gekocht bij ikea de kruidenpotjes ook, de gekleurde keukengereedschap gekocht bij makro, choumicha van 2m heeft ze ook ! daarnaast zit de witte plantenpot met keukenhulpjes.
    [IMG][/IMG]
    Echt leuk kruidenrekje, hoe duur is tie bij de ikea ?





    @ Riannah; Je weet dat ik je geweldig vind op keukengebied, maar dit kan er ook wel bij .. Ik heb nog een lege kelder, die wil ik ook netjes ordenen.. Heb em laatst helemaal leeggehaald en me aanstaande gewaarschuwd dat tie leeg moet blijven dus geen rotzooi moet inzetten..

    In mijn keuken heb ik maar 3 kastjes boven het aanrecht wel van die hoge op 3, 1 onder, andere is vaatwasser en de andere zit zo watergeval in, daar kan ik net me flessen olie in kwijt etc. Voor schonmaakmiddel plank in de wc.. Ik heb nog niet zoveel servies simpel weg omdat ik het niet kwijt kan en ook niet weet waar ik het kwijt kan.. Heb je misschien tips.. Eventueel waar ik leuke kastjes kan halen om bij te plaatsen in de keuken ben bij de ikea geweest woonexpress etc. Maar niet iets gezien waar ik wow van denk..

    13.04.'13


  3. #378
    la ilaha illa llah!

    Reacties
    1.568
    27-11-2004

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door ProudMommy Bekijk reactie
    ik had vroeger wel 5 soorten borden. Heb ze allemaal weggedaan en heb nu van dezelfde lijn alles. Dit is mijn bordenla. De marokkaanse broden en kommetjes enz heb ik in mijn voorraadkast
    Mooie servies! Ze zien er netjes uit in die la! Heb je ook een ikeakeuken?

  4. #379
    la ilaha illa llah!

    Reacties
    1.568
    27-11-2004

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Zwervertje Bekijk reactie
    Zo leuk ding!! Waar heb jij die aan vast gemaakt of neergezet als ik vragen mag ??



    Echt leuk kruidenrekje, hoe duur is tie bij de ikea ?





    @ Riannah; Je weet dat ik je geweldig vind op keukengebied, maar dit kan er ook wel bij .. Ik heb nog een lege kelder, die wil ik ook netjes ordenen.. Heb em laatst helemaal leeggehaald en me aanstaande gewaarschuwd dat tie leeg moet blijven dus geen rotzooi moet inzetten..

    In mijn keuken heb ik maar 3 kastjes boven het aanrecht wel van die hoge op 3, 1 onder, andere is vaatwasser en de andere zit zo watergeval in, daar kan ik net me flessen olie in kwijt etc. Voor schonmaakmiddel plank in de wc.. Ik heb nog niet zoveel servies simpel weg omdat ik het niet kwijt kan en ook niet weet waar ik het kwijt kan.. Heb je misschien tips.. Eventueel waar ik leuke kastjes kan halen om bij te plaatsen in de keuken ben bij de ikea geweest woonexpress etc. Maar niet iets gezien waar ik wow van denk..
    Hij kostte 12 euro nu weet ik niet miss ietjes meer door de 21%btw haha!

  5. #380
    Gelukkig getrouwd..

    Reacties
    1.847
    07-07-2006

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door douniazad Bekijk reactie
    de witte vooraadpotten bij blokker gekocht;de glazen vooraadpotten en de doorzichtige bakjes bij ikea
    [IMG][/IMG]

    Nette kast heb je..
    Die doorzichtige bakjes ga ik ook halen.. Is heel handig voor bakpoeder etc..
    Thanx..



    @ Rihanna.. wat een nette opbergruimte heb je..


  6. #381
    MVC Lid

    Reacties
    550
    04-03-2003

    Citaat Geplaatst door douniazad Bekijk reactie
    kruidenrek gekocht bij ikea de kruidenpotjes ook, de gekleurde keukengereedschap gekocht bij makro, choumicha van 2m heeft ze ook ! daarnaast zit de witte plantenpot met keukenhulpjes.
    [IMG][/IMG]

    mooi mashallah!
    Ik zag die gekleurde spatels in een kookwinkel! ze zijn wel duur!
    Toevallig keek ik ernaar omdat ik ze zag bij choumicha. Ze waren geloof ik 70 euro ofzo
    Ze waren van het merk joseph joseph
    Voor hoeveel heb jij ze bij makro gehaald?
    Ik wil graag groene puntjes, je krijgt terug

  7. #382
    Gelukkig getrouwd

    Reacties
    149
    20-10-2007

    Citaat Geplaatst door Tetouanialove Bekijk reactie
    Hihihi Chaimae

  8. #383
    La Vie en Rose

    Reacties
    35.904
    08-02-2002

    Riannah,
    Maandag of dinsdag wil ik mijn kleerkast aanpakken, want die ziet er eigenlijk niet uit.

    Maar ik heb problemen om dingens weg te gooien ( ).
    Ik heb echt nog jurkjes van 6jr geleden die ik allang niet meer draag.
    Ergens denk ik nog van 'ik zal ze nog wel eens gaan dragen'. Maar uiteraard gebeurt dat niet.
    Maar ik koop telkens nieuwere en die moet ik dan ergens instompen in de kast, want die zit overvol. .
    Ik moet er echt komaf meemaken en zakken vullen en dan die zakken dezelfde dag nog wegdoen, anders ga ik die er toch nadien terug uithalen, ik ken mijn eigen .

    Wish me goodluck .
    I love my 2 boys. I gave them life...
    They gave me a reason to live.

  9. #384
    Gelukkig getrouwd

    Reacties
    149
    20-10-2007

    Ik heb dus geeeeen mandjes kunnen vinden

  10. #385
    MVC Lid

    Reacties
    922
    30-01-2011

    Mandjes heb je By de action meid.

  11. #386
    Gelukkig getrouwd

    Reacties
    149
    20-10-2007

    Ja ik was daar gisteren maar vond ze beetje klein om er handdoeken in te doen, denk dat ze dan eruit gaan vallen Zou leuk staan op de badkamer kast maar wil leuke mandjes misschien een ander filiaal bezoeken

  12. #387
    MVC Lid

    Reacties
    14.108
    20-12-2005

    Citaat Geplaatst door shaima86 Bekijk reactie
    Ja ik was daar gisteren maar vond ze beetje klein om er handdoeken in te doen, denk dat ze dan eruit gaan vallen Zou leuk staan op de badkamer kast maar wil leuke mandjes misschien een ander filiaal bezoeken
    Subhan Allah als je iets niet nodig hebt struikel je er haast over.
    En zodra je het zelf ook wil kopen is het nergens meer te bekennen

  13. #388
    MVC Lid

    Reacties
    922
    30-01-2011

    Xenos heeft wel grote manden

  14. #389
    MVC Lid

    Reacties
    390
    28-04-2012

    Ooooh wat een heerlijke topic TS!

    Hou ook van een net opgeruimd huis die niet vol oogt. Ik kan dan ook makkelijk dingen wegdoen. Kopen blijft wel een probleem, maar ik overdrijf er niet in.. hoop ik

    Mogen wij ook wat leuke goeie tips plaatsen?

    Mag ik groen?


  15. #390
    MVC Lid

    Reacties
    922
    30-01-2011

    Ja Mika dat wil rihanna juist. Ze geeft tips en je mag ook plaatsen