1. #9811
    MVC Lid

    Reacties
    22.612
    23-03-2004

    ik had een lade speciaal voor medicijnen en mijn mapje, het is hoog kinderen kunnen er niet bij, maar het bleef net bij medicijnen, alles wat geen plekje had, werdt in deze lade geshoven,
    dit heb ik er net uit gehaald.



    alles wat er niet in hoorde heb ik op de juiste plek opgeborgen, baterijen, opladers, portomonees etc, wat over de datum is richting klico.



  2. #9812
    MVC Lid

    Reacties
    22.612
    23-03-2004

    Citaat Geplaatst door wafalicious Bekijk reactie
    Mijn moeder gaf mij die tip want boren en kommen zijn zwaar fhamti en ja allah i hfad soms kan de druk zwaar zijn tegenover die planken en is ook gemakkelijker !

    Jij ook bedankt voor je talrijke tips
    ik ga ze verzetten naar de laatste plank. ik had mijn borden eerst in mijn dressoire, de bodem is helemaal krom gaat staan door het gewicht,

  3. #9813
    MVC Lid

    Reacties
    15.429
    02-02-2009

    Citaat Geplaatst door Riannah Bekijk reactie
    ik wilde nog even het `bijna`eindresultaat laten zien van de kast. bovenste plank moet ik nog bekleden met folie, helaas was de rol op.






    heel netjes, die dekselhouder, is dat een gordijn roede? Ik zag ook zoiets op pinterest en had ik opgeslagen voor de nieuwe keuken inshaAllah

  4. #9814
    MVC Lid

    Reacties
    15.429
    02-02-2009

    trouwens, kan je je magnetron niet beter gewoon met de opening naar voren plaatsen, dat je hem dan zo kan gebruiken? (stekker doen je dan via de achterkant van de kast met een verlengsnoer).

  5. #9815
    Inshallah...

    Reacties
    227
    23-01-2007

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Riannah Bekijk reactie
    die hartjes zijn ijsklontjes gemaakt van Yoghurt, zodat die in 1x meegepureerd kunnen worden, ik heb yohurt in ijsblokvormpjes gegoten en toen ingevroren, daarna samen met het fruit ingevroren.
    ben ook erg blij met mijn vriezer, ik weet nog dat ik 1 klein vakje in mijn koelkast had echt vreselijk.
    heel erg bedankt voor je reactie! en wat een goed idee om ook de yoghurt in te vriezen, ik wist niet dat dat kon!

    ik heb nog een vraagje, ik heb ook een kleine koelkast. Zo een inbouwkoelkast, hij is korter dan 1 meter en ik heb niet eens een vriesvakje erin zo klein is die. Jij had er vroeger ook zo een koelkast zei je. Hoe deelde je die toen in of heb je tips voor mij hoe ik het moet doen, want niet alles past erin zeker niet als er bezoek komt. Ik weet niet hoe ik dat moet doen.

  6. #9816
    MVC Lid

    Reacties
    22.612
    23-03-2004

    Citaat Geplaatst door Marzouka Bekijk reactie
    heel erg bedankt voor je reactie! en wat een goed idee om ook de yoghurt in te vriezen, ik wist niet dat dat kon!

    ik heb nog een vraagje, ik heb ook een kleine koelkast. Zo een inbouwkoelkast, hij is korter dan 1 meter en ik heb niet eens een vriesvakje erin zo klein is die. Jij had er vroeger ook zo een koelkast zei je. Hoe deelde je die toen in of heb je tips voor mij hoe ik het moet doen, want niet alles past erin zeker niet als er bezoek komt. Ik weet niet hoe ik dat moet doen.
    Dat was ook mijn probleem, ik moest echt alles er in proppen, had nooit ruimte om schalen salade te koelen. Vreselijk. Een te kleine koelkast netjes inrichten is niet te doen. Mijn koelkast was ook altijd rommelig.

  7. #9817
    MVC Lid

    Reacties
    22.612
    23-03-2004

    Citaat Geplaatst door tangia26 Bekijk reactie
    heel netjes, die dekselhouder, is dat een gordijn roede? Ik zag ook zoiets op pinterest en had ik opgeslagen voor de nieuwe keuken inshaAllah
    zelf gemaakt inderdaad van gordijnroede, idee van pinterest, die magazinehouders ook, zo handig voor folie en vuilniszakken.

  8. #9818
    MVC Lid

    Reacties
    22.612
    23-03-2004

    Citaat Geplaatst door tangia26 Bekijk reactie
    trouwens, kan je je magnetron niet beter gewoon met de opening naar voren plaatsen, dat je hem dan zo kan gebruiken? (stekker doen j e dan via de achterkant van de kast met een verlengsnoer).
    mijn manetron zit ingebouwd boven deze kast, dit zo'n klein oventje. Beter verstopt in deze kast dan op mijn dressoir waar hij eerst stond.

  9. #9819
    Inshallah...

    Reacties
    227
    23-01-2007

    MVC Premium MVC Premium
    wie volgen jullie allemaal op pinterest? of wat is jullie naam. ik wil ook inspiratie opdoen op pinterest en heb de app gedownload

  10. #9820
    MVC Lid

    Reacties
    22.612
    23-03-2004

    ik was net mijn handdoeken en theedoeken lade aan het bekijken, waarom heb ik zoveel verschillende kleuren en maten ?
    hmmm ik zou het liefst alles in 1 kleur willen... maar ja alles vervangen is wel prijzig.
    volgens mijn man ben ik gek, het is toch maar een theedoek daar droog je mee af punt uit

    .

  11. #9821
    MVC Lid

    Reacties
    22.612
    23-03-2004

    Citaat Geplaatst door Marzouka Bekijk reactie
    wie volgen jullie allemaal op pinterest? of wat is jullie naam. ik wil ook inspiratie opdoen op pinterest en heb de app gedownload
    ik volg niet echt iemand, ik kijk gewoon en doe inspiratie op...

  12. #9822
    MVC Lid

    Reacties
    4.330
    04-02-2013

    Dames wat hebben jullie bij de raam in de keuken opgehangen,ik had rolgordijn die is nu stuk.Wil nu nieuwe halen of iets anders.

  13. #9823
    MVC Lid

    Reacties
    22.612
    23-03-2004

    Citaat Geplaatst door kittkat Bekijk reactie
    Dames wat hebben jullie bij de raam in de keuken opgehangen,ik had rolgordijn die is nu stuk.Wil nu nieuwe halen of iets anders.
    ik heb in de keuken geen raam, in de aanbouw heb ik gewone gordijnen, ik zou weer voor een rolgordijn gaan.

  14. #9824
    Tawhid & Aqeedah 1st

    Reacties
    4.088
    06-02-2007

    Citaat Geplaatst door hijaab_dragende Bekijk reactie
    up
    Citaat Geplaatst door hijaab_dragende Bekijk reactie
    He dames. Ik wik graag een leuke sfeertje aan de slaapkamer geven alleen weet niet waar te beginnen. Ik heb lila behang met witte roosjes en dan hetzelfde aan de andere kant maar dan het tegenovergestelde ervan dus wit met lila roosjes. Verder heb ik lichtbruine meubels met zwart hoogglans. Wat voor kleur en accessoires kan ik erbij doen denken jullie? Geen zwart ofwel? Geen lila want is zoo moeilijk de juiste kleur lila te vinden

    Alle tips zijn welkom hihi
    niemand??
    " Ya muqalib alqoloob, thabit qoloobona 3ala dinek "

  15. #9825
    Berkaneesje!

    Reacties
    2.673
    05-05-2012

    Citaat Geplaatst door kittkat Bekijk reactie
    Dames wat hebben jullie bij de raam in de keuken opgehangen,ik had rolgordijn die is nu stuk.Wil nu nieuwe halen of iets anders.
    Dag en nachtrolgordijn, ideaal, heb 'm in het zwart.
    Mamma van 2 Boefjes