1. #9541
    Dag El Mani

    Reacties
    39.373
    26-10-2005

    Citaat Geplaatst door Google Bekijk reactie
    Dames ik wil jullie echt maar 1 ding zeggen: ik ben smoor en smoor en smoorverliefd op jullie en op deze topic!

    Ik kan op dit moment helaas niet actief meedoen omdat het bij mij thuis door omstandigheden helaas een beetje stil ligt allemaal (medische redenen rondom zwangerschap die nogal zwaar verloopt, hmdl 3la kouli 7al). Als ik straks inchaAllah weer normaal kan functioneren ga ik meteen aan de slag met onder andere een heleboel tips/trucs/inspiratiedingen die ik in de topic ben tegengekomen!

    Yihoee heb er zooooveel zin in alvast, het kriebelt helemaal!

    Tot die tijd ben ik jullie fan, lees kijk en bewonder ik mee, en zal ik jullie uit enthousiasme vast af en toe melden hoe verliefd ik op jullie ben! Hihi :-)

    Xxxx
    Hahahahahahaha... zo cute!!!

    Allahie 3ownek ou wa9fa sahla, lief ding.

  2. #9542
    Wees Dankbaar....

    Reacties
    2.072
    27-01-2010

    Citaat Geplaatst door Super_Mom Bekijk reactie
    Dames, ik was vanochtend 2 uur bezig met het aansluiten van mij telefoon op de laptop, op 1 of andere manier pakt hij m niet. Hij kon de software niet vinden ofzo. Ik laat mn man straks even kijken erna. Hoop dat hij t kan fixen.

    Ik heb vandaag bij de action 3 glazen potten met waxinelichtjes (geur) gehaald. Heb ze leeg gehaald en gevuld met watjes, oorwatjes en ronde watten. Heb ze op de inbouw van het toilet geplaatst. Als t lukt om de foto's te uploaden zal ik hier ook een foto van plaasen.

    @ oem_salima: sterke meid met de ingreep van de kleine. Allah yjib shifa inshaAllah
    Hoe zien die potten er uit?

    Amien lieverd

    Citaat Geplaatst door Google Bekijk reactie
    Dames ik wil jullie echt maar 1 ding zeggen: ik ben smoor en smoor en smoorverliefd op jullie en op deze topic!

    Ik kan op dit moment helaas niet actief meedoen omdat het 'organizen' bij mij helaas een beetje stil ligt op dit moment (medische redenen rondom zwangerschap die nogal zwaar verloopt, hmdl 3la kouli 7al). Als ik straks inchaAllah weer normaal kan functioneren ga ik meteen aan de slag met onder andere een heleboel tips/trucs/inspiratiedingen die ik in de topic ben tegengekomen!

    Yihoee heb er zooooveel zin in alvast, het kriebelt helemaal!

    Tot die tijd ben ik jullie fan, lees kijk en bewonder ik mee, en zal ik jullie uit enthousiasme vast af en toe melden hoe verliefd ik op jullie ben! Hihi :-)

    Xxxx
    Moge Allah je genezen en een goede zwangerschap geven.

  3. #9543
    Berkaneesje!

    Reacties
    2.673
    05-05-2012

    Citaat Geplaatst door Nefertari Bekijk reactie
    Die potten heb ik nog zien staan in de Action, 2 vliegen in één klap, en je hebt de potten en de kaarsen.
    Ik was eigenlijk opzoek naar wat grotere voorraadpotten, maar ze hadden niet. Ben sowieso gek op (geur)kaarsen dus was idd wel handig, zitten best veel in een pot, dus heb weer n voorraadje. Die moest ik ook weer ergens kwijt. Thuis ging ik even snuffelen naar een handige opbergoplossing, kwam ik een pot tegen van de ikea die toevallig leeg was. Probleem opgelost.
    Anders had ik weer een excuus om naar de action te gaan

    Citaat Geplaatst door oemSalima Bekijk reactie
    Hoe zien die potten er uit?
    Amen lieverd .
    Ken je de kleine voorraadpotten van 0,49 ct bij action? Nou ze zijn ook zo geribbeld alleen een maatje groter.

    Mamma van 2 Boefjes

  4. #9544
    La Vie en Rose

    Reacties
    35.904
    08-02-2002

    ooh wat leuk dat deze topic nog leeft!
    I love my 2 boys. I gave them life...
    They gave me a reason to live.

  5. #9545
    KA.OU.HA

    Reacties
    4.361
    08-10-2003

    Citaat Geplaatst door MoiSophia Bekijk reactie
    handig die kastje.. maar jij hebt dan ook die hele garderobe kast voor jezelf alleen.. je kunt alle ruimte benutten..

  6. #9546
    KA.OU.HA

    Reacties
    4.361
    08-10-2003

    Citaat Geplaatst door Nefertari Bekijk reactie

    juist .. handigggg.. ik geloof dat rhianna ook hier naar op zoek was

  7. #9547
    Dag El Mani

    Reacties
    39.373
    26-10-2005

    Citaat Geplaatst door schems Bekijk reactie
    handig die kastje.. maar jij hebt dan ook die hele garderobe kast voor jezelf alleen.. je kunt alle ruimte benutten..
    Ja het is echt superhandig!
    Haha... nee, de andere kant is van m'n dochtertje. Ik ga zaterdag insha'Allah naar de Ikea om nog een paar van die manden te halen (deze heb ik van mijn jongenskamer gehaald)
    Dan doen we haar helft van de kast ook.

  8. #9548
    DWDMV

    Reacties
    528
    05-05-2013

    Hoe ziet die populaire dweil eruit


  9. #9549
    MVC Lid

    Reacties
    22.612
    23-03-2004

    De wasmachine schoonmaken

    zoals voor de meeste vrouwen is de wasmachine 1 van onze beste vrienden, moet er niet aan denken om nu nog alle was met de hand te doen pfft.
    Het is daarom verstandig om elke maand je wasmachine goed schoon te maken, door het draaien op lage temperaturen en vloeibaar wasmiddel ontstaat er heel snel aangekoekt vuil waardoor er geurtjes kunnen ontstaan en je was er niet fris uit komt. om dit te voor komen elk maand een onderhoudsbeurtje.

    mijn beste vriendin:


    ik ben begonnen met het wasmiddelen compartement, deze losgehaald en in een emmer met daarin azijn en een scheurtje dreft en met een borstel alle wasmiddelrestanten weg geborsteld ook aan de achterkant. aan de kant gelegd om te drogen.





    met een borstel ook goed de gleuf waar het compartement in hoort schoonmaken met azijn en dreft, hier zat bij echt zwarte aanslag, daarna goed droog gemaakt met een doek.




    helemaal onderaan zit je filter en een stukje slang waar restant water in zit, water weg laten lopen, en filer schoonmaken, bij mij vond ik een haar elastiekje en een 1 cent munt.



    daarna ben ik het rubberhuis schoongaan maken, met de borstel en daarna met een doek, hier kwam ik er dus achter dat er nog een laag aangekoekt vuil achter de trommel zat, deze heb ik zogoed mogelijk geprobeerd schoon temaken,



    daarna heb ik hem op trommelreiniging gezet ,en in de trommel een flinke hoeveelheid chloor gespoten en wat soda, het zelfde in het wasmiddelcompartement. aanzetten
    mocht je deze functie niet hebben op je wasmachine zet hem dan op 90 of 95 graden en laat hem leeg een heel wasprogramma doorlopen,
    na het programma, merkte ik dat er nog steeds vuil achter de trommel zat, na wat na vraag onder andere hier, ben ik er achter gekomen dat een vaatwastablet en een halve fles azijn de oplossing is, en ja hoor geen vuil meer ! super .


    dus vandaag weer een trommelreiniging programma gedraaid, en daarna met een doek weer het rubberhuis schoongemaakt,



    de binnenkant en buitenkant van de wasmachine. laat het deurtje open na het schoonmaken zodat het kan luchten.
    niet echt handig bij mij omdat mijn achterdeur er tegen aan komt, dus ik doet dit vanavond als niemand meer in en uit gaat.
    dit was het als jullie nog tips hebben plaatsen !!

    nog even op rijtje wat ik heb gebruikt,

    eerste ronde: chloor en soda
    2 ronde vaatwastablet en azijn.
    verder heb je nodig een emmer of afwasteiltje, borstel en een doek.

  10. #9550
    MVC Lid

    Reacties
    1.791
    07-04-2004

    Mijn wasmachine doe ik eens per 4 maanden ofzo op kookwas met een fles schoonmaakazijn en flink wat soda.
    Ik zet hem dan aan laat hem zeker een half uur draaien. Dan zet ik hem uit. Hele nacht of dag blijft het mengsel dan z'n werk doen, dan zet ik hem weer aan en laat hem het programma verder afwerken.
    Ik doen dan wel nog tussen het rubber en de trommel afnemen met een vochtige doek zodat daar ook de viezigheid weg is.
    Het wasmiddelbakje haal ik eruit en dat "gat" spuit ik ook elke keer in met schoonmaakazijn zodat het kalk daar ook weg is.
    En uiteraard een borsteltje eroverheen omdat er nogal wat wasmiddel achterblijft en dan blijft aankoeken.

  11. #9551
    Dag El Mani

    Reacties
    39.373
    26-10-2005

    Lijkt wel een operatie... dokter Riannah. Geweldig!

    En wat een gigantische wasmachine tbark'allah... ik vond die van mij met 8 kilo al groot.

  12. #9552
    MVC Lid

    Reacties
    22.612
    23-03-2004

    Ik was dus net "lekker " aan het stofzuigen...kom ik in de gang zie ik dit, ben ik de enige die dit heeft ??




    pfft irriteer me mateloos , maar ja wel lopen in de gang,keuken,bijkeuken en toilet met slippers maar zodra we de woonkamer in gaan doen we de slippers uit ( heb daar laminaat en kleden) maar zoals je ziet iedereen gooit zijn slippers uit...

    dus tijdens het stofzuigen ruim ik het zo op, ik leg ze op de trap. like this


    daarma dacht ik , ik kan ook een mandje gebruiken,



    niet dat 1 van mijn gezinsleden ooit zijn slippers in de mand zal doen,
    maar aan de andere kant ze leggen ze ook niet netjes op de trap..dat is mijn taak.
    ik heb nu effe tijdelijk deze mand, maar ik zoek dus echt zo'n mooie upstairs mand.

    heeft iemand een andere oplossing ??

  13. #9553
    Dag El Mani

    Reacties
    39.373
    26-10-2005

    Citaat Geplaatst door Riannah Bekijk reactie
    Ik was dus net "lekker " aan het stofzuigen...kom ik in de gang zie ik dit, ben ik de enige die dit heeft ??




    pfft irriteer me mateloos , maar ja wel lopen in de gang,keuken,bijkeuken en toilet met slippers maar zodra we de woonkamer in gaan doen we de slippers uit ( heb daar laminaat en kleden) maar zoals je ziet iedereen gooit zijn slippers uit...

    dus tijdens het stofzuigen ruim ik het zo op, ik leg ze op de trap. like this


    daarma dacht ik , ik kan ook een mandje gebruiken,



    niet dat 1 van mijn gezinsleden ooit zijn slippers in de mand zal doen,
    maar aan de andere kant ze leggen ze ook niet netjes op de trap..dat is mijn taak.
    ik heb nu effe tijdelijk deze mand, maar ik zoek dus echt zo'n mooie upstairs mand.

    heeft iemand een andere oplossing ??
    Heel herkenbaar dit meid... Allahie rza9 sbar!

    Kun je niet een mooie fietsmand aan de trapreling vastmaken?
    Misschien eentje die je samen met de kids kunt versieren... ik zie vaak van die hele mooie manden met bloemen op fietsen.

  14. #9554
    MVC Lid

    Reacties
    22.612
    23-03-2004

    Citaat Geplaatst door Sayou Bekijk reactie
    Mijn wasmachine doe ik eens per 4 maanden ofzo op kookwas met een fles schoonmaakazijn en flink wat soda.
    Ik zet hem dan aan laat hem zeker een half uur draaien. Dan zet ik hem uit. Hele nacht of dag blijft het mengsel dan z'n werk doen, dan zet ik hem weer aan en laat hem het programma verder afwerken.
    Ik doen dan wel nog tussen het rubber en de trommel afnemen met een vochtige doek zodat daar ook de viezigheid weg is.
    Het wasmiddelbakje haal ik eruit en dat "gat" spuit ik ook elke keer in met schoonmaakazijn zodat het kalk daar ook weg is.
    En uiteraard een borsteltje eroverheen omdat er nogal wat wasmiddel achterblijft en dan blijft aankoeken.
    was dat genoeg 1x per 4 maanden, ik vond bij mij na 1 maand alweer vuil? ik was ook echt veel daar kan ook aan liggen,

  15. #9555
    MVC Lid

    Reacties
    22.612
    23-03-2004

    Citaat Geplaatst door MoiSophia Bekijk reactie
    Lijkt wel een operatie... dokter Riannah. Geweldig!

    En wat een gigantische wasmachine tbark'allah... ik vond die van mij met 8 kilo al groot.
    het was ook een hele operatie om met mijn dikke vingers tussen dat rubber te komen