1. #9391
    MVC Lid

    Reacties
    24.757
    29-04-2008

    Citaat Geplaatst door Nefertari Bekijk reactie
    Ziet er leuk uit maar lijkt me niet praktisch, je moet vaak bukken. Zijn dat kruiden? En wat moet je doen als je het middelste blikje wil?En wat moet ik met tien dezelfde blikjes? Over de datum laten gaan?
    Citaat Geplaatst door Drommel Bekijk reactie
    Wees gerust meid, dat hard-to-get houd je niet veel langer vol en dan geneest deze kaffir je wel van de Islam en zal ik je wel beschermen tegen de boze moslims. Er is dan geen enkele reden meer om bang te zijn.


  2. #9392
    Dag El Mani

    Reacties
    39.372
    26-10-2005

    Dit is de handigste dweil ever... De twist van Leifheit.




    Sent from my iPhone using Tapatalk

  3. #9393
    la ilaha illa llah!

    Reacties
    1.568
    27-11-2004

    MVC Premium MVC Premium
    Salamoalikom dames
    Weten jullie toevallig waar ik die gekleurde vorraadpotten met lepel kan kopen?!


  4. #9394
    Ask me anything!

    Reacties
    37.783
    07-08-2007

    Citaat Geplaatst door Fhamator Bekijk reactie
    Ziet er leuk uit maar lijkt me niet praktisch, je moet vaak bukken. Zijn dat kruiden? En wat moet je doen als je het middelste blikje wil?En wat moet ik met tien dezelfde blikjes? Over de datum laten gaan?
    Dit systeem kan je ook aan de deur van een hangkast bevestigen waardoor je niet moet bukken.
    Is toch niet zo moeilijk om een blikje uit te halen? Gewoon de onderste telkens eruithalen tot het gewenste blik. Als je in elk rek dezelfde blikjes steekt is er toch geen probleem?
    The most precious jewels you will ever have around your neck are the arms of your children.

  5. #9395
    MVC Lid

    Reacties
    22.612
    23-03-2004

    Volgende Klus





    in deze kast stond onze oude koelkast, die is er nu uitgehaald.
    nu wil ik aan het opknappen zomin mogelijk geld uit geven.
    planken hebben we nog liggen, dus ik denk dat ik een brede plank tegen de achterkant schroef en er 4 planken in zet voor het opbergen.
    ik wil de planken iets korter maken dan de kast zodat ik dit kan maken en dat het deurtje dan ook dicht kan.



    verder heb ik gekeken wat ik in wil opbergen en dat is sowieso mijn klein oventje die nu op mijn dressoire staat.
    mijn dagelijks servies, de borden en kommen.
    1 plank voor mijn administratiemap en mandje met kaarsen/geursprays.

    iemand nog ideetjes ?

  6. #9396
    MVC Lid

    Reacties
    22.612
    23-03-2004

    Citaat Geplaatst door MoiSophia Bekijk reactie
    Dit is de handigste dweil ever... De twist van Leifheit.




    Sent from my iPhone using Tapatalk
    ik heb de voorganger, kan echt niet zonder !

  7. #9397
    MVC Lid

    Reacties
    22.612
    23-03-2004

    Citaat Geplaatst door Nefertari Bekijk reactie
    handig !!

  8. #9398
    MVC Lid

    Reacties
    22.612
    23-03-2004

    Citaat Geplaatst door douniazad Bekijk reactie
    Salamoalikom dames
    Weten jullie toevallig waar ik die gekleurde vorraadpotten met lepel kan kopen?!


    nooit ergens gezien , ze zijn wel heel leuk.

  9. #9399
    MVC Lid

    Reacties
    22.612
    23-03-2004

    Citaat Geplaatst door SnoezePoez Bekijk reactie
    Ik ga morgen eens even mn voorraadkast onder handen nemen.. Heeft iemand leuke tips?
    smalle planken gebruiken, soort bij soort op de plank, mandjes en potjes/bakjes voor openverpakkingen.
    er staan een aantal voorbeelden in de inhoudsopgave.

  10. #9400
    MVC Lid

    Reacties
    10.547
    01-08-2008

    Dames, ik zag mooie georganiseerde koelkasten, maar ik heb een vraagje. Hoe doen jullie dat met groente. Ik stop mijn bloemkool en broccoli ook altijd in de koelkast. We zijn groenteeters en de koelkast is meestal snel vol. Ik probeer ook heel veel te snijden en in bakjes te bewaren in de vrieskast, maar ik heb natuurlijk liever elke dag verse groente. Stoppen jullie alle soorten groente inde koelkast?

  11. #9401
    Ask me anything!

    Reacties
    37.783
    07-08-2007

    Citaat Geplaatst door Riannah Bekijk reactie
    Volgende Klus





    in deze kast stond onze oude koelkast, die is er nu uitgehaald.
    nu wil ik aan het opknappen zomin mogelijk geld uit geven.
    planken hebben we nog liggen, dus ik denk dat ik een brede plank tegen de achterkant schroef en er 4 planken in zet voor het opbergen.
    ik wil de planken iets korter maken dan de kast zodat ik dit kan maken en dat het deurtje dan ook dicht kan.
    Ik het mijn koelkastkast ook hergebruikt als voorraadkast. Ik heb er zo'n mandenkast ingestoken van Ikea. Makkelijk en handig voor mijn voorraad.

    Van de serie Antonius

    The most precious jewels you will ever have around your neck are the arms of your children.

  12. #9402
    MVC Lid

    Reacties
    22.612
    23-03-2004

    Citaat Geplaatst door MamaVanM Bekijk reactie
    Dames, ik zag mooie georganiseerde koelkasten, maar ik heb een vraagje. Hoe doen jullie dat met groente. Ik stop mijn bloemkool en broccoli ook altijd in de koelkast. We zijn groenteeters en de koelkast is meestal snel vol. Ik probeer ook heel veel te snijden en in bakjes te bewaren in de vrieskast, maar ik heb natuurlijk liever elke dag verse groente. Stoppen jullie alle soorten groente inde koelkast?
    je kunt alle groenten in de koelkast bewaren , ik doe zelf elke dag boodschappen en haal dan groenten voor die dag, als er reclame is op prei en paprika bv , vries ik deze wel in.

  13. #9403
    MVC Lid

    Reacties
    22.612
    23-03-2004

    Citaat Geplaatst door Nefertari Bekijk reactie
    Ik het mijn koelkastkast ook hergebruikt als voorraadkast. Ik heb er zo'n mandenkast ingestoken van Ikea. Makkelijk en handig voor mijn voorraad.

    Van de serie Antonius

    deze is handig voor mijn kelderkast, voor aardappelen en uien, ik ga eens kijken.
    in de kast heb ik liever planken omdat ik daar mijn borden en oventje in wil zetten.
    bedankt voor het meedenken,

  14. #9404
    Ask me anything!

    Reacties
    37.783
    07-08-2007

    Citaat Geplaatst door Riannah Bekijk reactie
    deze is handig voor mijn kelderkast, voor aardappelen en uien, ik ga eens kijken.
    in de kast heb ik liever planken omdat ik daar mijn borden en oventje in wil zetten.
    bedankt voor het meedenken,
    Voor de voorraad is die ideaal maar borden enz...denk ik niet, de manden gaan dat zwaar aardewerk niet aankunnen.
    The most precious jewels you will ever have around your neck are the arms of your children.

  15. #9405
    Berkaneesje!

    Reacties
    2.673
    05-05-2012

    Salaam dames,

    Mijn voorraadkast is eindelijk zoals ik 'm wou. Het is een trappenkast, dus niet zo groot maar heb echt het optimale eruit gehaald
    Een stellingkast met 3 planken, 4 planken aan de muur, een kleine keukentrolley en wat haakjes aan de trap en muur. Ideaal voor het ophangen van de schooltassen van de kids en mn voorraad zak met chips!

    Oja er is ook nog ruimte voor de eetstoel van de kleine en mn mini stofzuiger.

    Zal nog 's een foto maken en plaatsen inshaAllah.

    Super_Mom
    Mamma van 2 Boefjes