1. #8806
    MVC Lid

    Reacties
    16.896
    23-05-2008

    Citaat Geplaatst door Principessa-H Bekijk reactie
    Waarom hou je de kleuren niet neutraal van de meubels en muren, en verander je je decoratie gewoon elke x? Is idd zonde als je iets gauw zat raakt. Wat voor meubels heb je nu dan? En wat is de stijl die je het mooist vind?

    Ik raak kleuren na een bepaalde tijd ook zat, drm probeer ik alles neutraal te houden en de decoratie in een opvallende kleur te doen. Raak ik het zat, dan verander k simpelweg de deco lekker makkelijk.
    Ik had hiervoor taupe muren en nu beige/groen dus heel neutraal allemaal, meubels zijn echt hout, strakke lichtgrijze eetstoelen en een antraciet loungebank. Witte en roze accessoires en hier en daar zilver. Maar ik heb al gehad: paars, roze, groen, wit, grijs. Deze kleuren ben k helemaal zat. Zat nu te denken aan nomadenstofjes en bedoeienkleuren. Steenrood, oranje, oudpaars, geel.

  2. #8807
    MVC Lid

    Reacties
    338
    07-01-2013

    Citaat Geplaatst door secretangel25 Bekijk reactie
    Dames waar kan ik zo eentje halen maar dan van glas?
    Leuke topic btw up!
    Waar kan je deze kopen?

    Iemand waar je van houdt zou je nooit kunnen loslaten. Het is maar wat men liefde noemt. Als je loslaat, dan geef je het op. Een echte geliefde geeft het niet op. Hoe moeilijk het ook mag zijn


  3. #8808
    MVC Lid

    Reacties
    338
    07-01-2013

    Citaat Geplaatst door Riannah Bekijk reactie
    Simpel, Funtioneel en Decoratief is deze etagere met geurtjes.
    ik heb er ook 1tje gedaan met al mijn cremes&lotions








    Waar heb je deze vandaan meid?

    Iemand waar je van houdt zou je nooit kunnen loslaten. Het is maar wat men liefde noemt. Als je loslaat, dan geef je het op. Een echte geliefde geeft het niet op. Hoe moeilijk het ook mag zijn


  4. #8809
    Dag El Mani

    Reacties
    39.373
    26-10-2005

    Wat een goed idee met die etagere... dat ga ik ook doen, thanks!

  5. #8810
    MVC Lid

    Reacties
    4.330
    04-02-2013

    Citaat Geplaatst door MoiSophia Bekijk reactie
    Et voila...








    Ik heb flessen en pakken drinken op een schoenrek gedaan, lekker overzichtelijk en goed te grijpen voor kleine kinderhandjes.
    Je hebt het netjes opgeruimd.Is handiger en overzichtelijker.

  6. #8811
    MVC Lid

    Reacties
    4.330
    04-02-2013

    Citaat Geplaatst door MoiSophia Bekijk reactie


    Ik heb deze eethoek maar ben hem helemaal zat.
    Iemand plaatste laatst een link met speciaal krijtverf, zodra ik een beetje tijd heb verf ik het tafelblad wit en haal de Ingolf stoelen van de Ikea.
    Mooie eethoek,ik ga in shaa Allah hoogglans witte tafel halen en zwarte stoelen erbij.

  7. #8812
    MVC Lid

    Reacties
    4.330
    04-02-2013

    Citaat Geplaatst door MoiSophia Bekijk reactie
    Balen is dat.
    Ik heb een paar planken die ik nog moet ophangen en heb geen man.
    Doe bijna alles zelf alhamdoulilah maar haat alles wat met de boormachine te maken heeft, dat ding maakt me nerveus.
    Ik haat het ook die dingen met boor,ook geen man maar elhamdulilah wel een boel zelf gedaan.

  8. #8813
    MVC Lid

    Reacties
    4.330
    04-02-2013

    Citaat Geplaatst door Nefertari Bekijk reactie
    wauw precies mijn stijl.

  9. #8814
    Ask me anything!

    Reacties
    37.783
    07-08-2007

    Citaat Geplaatst door ilovesoap Bekijk reactie
    Dames ik zit er ff doorheen wat betreft inrichting.
    Moge Allaah mij vergeven want het is nog maar net gedaan naar ik ben alles alweer zat, de kleuren op de muur, de meubels, de accessoires, etc. Ik kan de meubels uiteraard niet vervangen want ik heb ze nog maar een jaar, niet eens een jaar want ik heb ze omgeruild een paar maanden nadat ze bezorgd werden. Ik vind zoveel stijlen leuk steeds maar niet voor lang. Ik word gek van mezelf. Meiden helpppp!!!! Ik zal ff kijken of ik vanavond wat kan plaatsen, als ik fotos heb tenminste want mijn camera ligt bij mijn zusje.
    Ik wil advies over kleur, stijl en accessoires.
    Normaal weet ik het allemaal heel goed en eigenlijk voor ander altijd wel maar nu weet ik t ff niet meer.
    Ik wil namelijk te veel dus iemand moet me ff afremmen, hier thuis nemen ze me niet meer serieus na tig keer verven en veranderen. Het is gewoon een vorm van weswes...
    Ach meiske, gewoon niet toegeven aan die elweswes. Ik ben ook zo, als het van mij afhing zou ik elke maand een nieuwe vloer, badkamer, keuken, slaapkamer, wc...ga zo maar door willen veranderen maar dat gaat dus niet. Om te beginnen kost het allemaal veel te veel geld.
    Ga maar eens een kamer behangen of verven. Je staat versteld van de kosten.

    Misschien kleine veranderingen doorvoeren die meevallen qua kostprijs. Eén muur een nieuw accentbehang, nieuwe kussentjes, een ander vloerkleedje, een nieuw vloerlamp....
    The most precious jewels you will ever have around your neck are the arms of your children.

  10. #8815
    MVC Lid

    Reacties
    3.425
    07-10-2009

    Citaat Geplaatst door MoiSophia Bekijk reactie
    Et voila...








    Ik heb flessen en pakken drinken op een schoenrek gedaan, lekker overzichtelijk en goed te grijpen voor kleine kinderhandjes.

    Ziet er goed uit!

  11. #8816
    MVC Lid

    Reacties
    515
    12-08-2013

    Citaat Geplaatst door ilovesoap Bekijk reactie
    Ik had hiervoor taupe muren en nu beige/groen dus heel neutraal allemaal, meubels zijn echt hout, strakke lichtgrijze eetstoelen en een antraciet loungebank. Witte en roze accessoires en hier en daar zilver. Maar ik heb al gehad: paars, roze, groen, wit, grijs. Deze kleuren ben k helemaal zat. Zat nu te denken aan nomadenstofjes en bedoeienkleuren. Steenrood, oranje, oudpaars, geel.
    Ik ben ook zo, vind heel veel stijlen mooi dat ik het vaak helemaal kwijt ben en ga twijfelen aan dingen. Als je snel kleuren etc zat wordt zou ik echt niet voor die laatste kleuren gaan, ik denk dat je dan echt spijt gaat krijgen

  12. #8817
    MVC Lid

    Reacties
    515
    12-08-2013

    Citaat Geplaatst door Nefertari Bekijk reactie

  13. #8818
    MVC Lid

    Reacties
    515
    12-08-2013

    Citaat Geplaatst door Nefertari Bekijk reactie
    Mooi en handig

  14. #8819
    MVC Lid

    Reacties
    22.612
    23-03-2004

    [QUOTE=secretangel25;118692322]Waar heb je deze vandaan meid?[/QUOTE


    deze heb ik al jaren, ooit bij de blokker gekocht.

  15. #8820
    Ask me anything!

    Reacties
    37.783
    07-08-2007

    The most precious jewels you will ever have around your neck are the arms of your children.