1. #1
    el hamdoullilah!

    Reacties
    2.949
    16-11-2005

    Niet weer de Marokkaanse vrouw he

    ma 05 nov 2012, 09:11
    Franse minister scharrelde flink PARIJS - Rachida Dati, de minister van Justitie in Frankrijk, kijkt niet op een man meer of minder. Dati, die is verwikkeld in een rechtszaak tegen de vermeende vader van haar kind, deelde op het hoogtepunt met acht mannen de lakens.


    De justitieminister probeert tycoon Dominique Desseigne (68) onder dwang een DNA-test te doen, om te bewijzen dat hij de vader is van haar dochtertje Zohra (3).

    Volgens Desseigne is het echter helemaal niet zo zeker dat hij het kind heeft verwekt, omdat de donkere minister 9 maanden voor de geboorte van Zohra met acht mannen een avontuurtje beleefde.

    Onder haar lovers zouden een televisiepresentator zijn, een Spaanse minister, een politicus uit Qatar en een broer van de voormalig Franse president Nicolas Sarkozy.

    Bron: telegraaf.nl
    Ik weet t, ik weet t

  2. #2

  3. #3
    el hamdoullilah!

    Reacties
    2.949
    16-11-2005



    Ik weet t, ik weet t

  4. #4
    el hamdoullilah!

    Reacties
    2.949
    16-11-2005





    Ik weet t, ik weet t

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    398
    02-08-2012

    Kutje kietelt

  6. #6
    el hamdoullilah!

    Reacties
    2.949
    16-11-2005

    Donkere Minister ook, typisch telegraaf
    Ik weet t, ik weet t

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    1.715
    15-03-2011

    Rachida Barbie
    We live in a world full of sick people

  8. #8
    Kalimataan

    Reacties
    2.827
    19-03-2006

    MVC Premium MVC Premium
    'de marokaanse vrouw...'??

    dit is een marokkaanse vrouw, niet elke marokkaanse die wat doet, vertegenwoordigt alle marokaanse vrouwen. genoeg dergelijke topics van zielige leden die denken dat het stoer is om de eerbaarheid van hun eigen zusters te schaden omdat zij verderfelijke zaken tegenkomen in hun wansmakelijke manier van leven.
    Tawhied is de essentie/basis van het geloof(klik)
    Oh Allah correct the Position of Our Brothers, The Victims of catastrophes around the
    world, Oh Allah Secure their Fear, Reward Them As you Wish, Oh Allah Swap their Fear
    for Peace, Oh Protector of the fearful, Oh Hope of the Needy, Oh granter of the
    prayers of the oppressed, You are the lord of the weak, And you are our lord, There is
    no Deity Worthy of Worship except you.

  9. #9
    <3

    Reacties
    19.583
    01-11-2008

    Telegraaf?

    Brrr.

    Zomaar....


  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    5.567
    27-04-2008

    Of het nu een Marokkaanse moslima of een Chinese was....dat zou geen verschil moeten uitmaken.
    Misschien is niet eens een moslima?

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    16.740
    03-01-2006

    1) ze is half marokkaanse half algerijnse (aangezien de moeder Algerijnse is en de vrouwen de streken van hun moeder oppikken, kan ze het beste in deze als algerijnse worden gezien).
    2) Kan je nog spreken van een marokkaanse als ze is geboren en getogen in frankrijk
    3) en ja er zijn ook marokkanen op de wereld die eens rare dingen doen.

  12. #12
    moesh thoe3aada

    Reacties
    13.512
    13-04-2007

    effe serieus? wadajes min 3a thekkoed
    visschotels, mamita konijn (met konijntje van HABIBAZIZ!) , kip met zitoen, lamsbout, ieshekred...

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    627
    18-10-2012

    Zij was toch die vrouw die gelijk na bevalling het werk op had gepakt. Was volgens mij een dag of paar na bevalling dat ze doodleuk weer aan het werk gin.

    Las net op wiki dat ze hal Algerijns en half Marokkaanse is. Dacht eerst alleen Algerijnse.
    De blokkade wordt opgeheven: 18-11-2012, 23:00

  14. #14
    el hamdoullilah!

    Reacties
    2.949
    16-11-2005

    Citaat Geplaatst door mur Bekijk reactie
    Zij was toch die vrouw die gelijk na bevalling het werk op had gepakt. Was volgens mij een dag of paar na bevalling dat ze doodleuk weer aan het werk gin.

    Las net op wiki dat ze hal Algerijns en half Marokkaanse is. Dacht eerst alleen Algerijnse.
    Welk werk aangezien ze 2 banen heeft
    Ik weet t, ik weet t

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    627
    18-10-2012

    Citaat Geplaatst door babygirlinlove Bekijk reactie
    Welk werk aangezien ze 2 banen heeft
    ministerschap
    De blokkade wordt opgeheven: 18-11-2012, 23:00