1. #31
    MVC Lid

    Reacties
    2.663
    29-08-2013

    Citaat Geplaatst door teqer3est Bekijk reactie
    extreem mijn mams en haar man zijn al 11 jaar getrouwd en we hebben rr geen problemen meegehad..
    en wrm zou het voor een vrouw moeilijker zijn vind ik nergens opslaan.
    Ik moet er niet aandenken dat er een andere gozer bij ons in huis komt wonen behalve mijn pa. Ik weet niet waarom?
    Ragaa'ouni einaik El- ayam illi rahou.
    A'alamouni andam, a'ala El-madhi ou gerahou.

    Illi shouftouh abli ma'tshoufak a'ynaiyah.

    Omri dayah yehsibouh izay a'Alaya. <3

  2. #32
    MVC Lid

    Reacties
    243
    07-05-2011

    Citaat Geplaatst door Anoniem1993 Bekijk reactie
    Ik moet er niet aandenken dat er een andere gozer bij ons in huis komt wonen behalve mijn pa. Ik weet niet waarom?
    denk dat jongens er ook anders over denken me broer had me stiefpa vroeger geaccepteerd en noemde hem ook papa maar toen hij ouder werd vond hij het opeens ook niet kunnen en kon hem niet meer op de weg lopen of laat ik zeggen wou hem niet eens zien of horen ..
    maar me mama had ons om onze mening gevraagd in die tijd dat ze wou trouwen en dat hebben we dan ook ingestemt..
    ' Trotse mama van een zoontje al hamdullillah !

  3. #33
    MVC Lid

    Reacties
    6.879
    26-06-2015

    Mijn man zijn vader is hertrouwrt nadat de zijn moeder gestorven was allahy rhamha en de nieuwe vrouw is nooit geaccepteerd door de kinderen. Ze denken dat het een golddigger is.

  4. #34
    MVC Lid

    Reacties
    6.576
    15-12-2012

    Citaat Geplaatst door UmmSafiya_ Bekijk reactie
    Mijn oom is hertrouwt, de kinderen zijn altijd bij mijn oom geweest omdat hun moeder niet voor hun wilde zorgen.
    Zijn huidige vrouw is zooo een schat, en de kids hebben haar meteen in hun hart genomen...wa lilLaahi hamd!

    Welke moeder laat haar kinderen in de steek?

  5. #35
    Bezet&amp;amp;Bezeten door A

    Reacties
    2.497
    09-01-2010

    Citaat Geplaatst door marokkaanse_24 Bekijk reactie
    Wat een negativiteit allemaal

    Ik heb het dubbel ervaren. Ten eerste is mijn pa sinds een jaar hertrouwd nadat mijn moeder van hem wilde scheiden. Hij verzette zich eerst tegen die scheiding maar accepteerde het uiteindelijk waarna hij algauw met een vrouw uit de kenniskring in Marokko is hertrouwd. Hij heeft mij, mn broers en zusjes altijd betrokken in die beslissing en tot op heden kunnen we het allemaal prima vinden met elkaar. De band met mijn vader is prima, en met zijn vrouw kan ik het prima vinden. Ik vind haar masha'allah ook gewoon een goede vrouw. Ik denk dat het er vaak mee te maken heeft hoe jij er in staat. Als jij bij voorbaat denkt 'die bitch probeert mn moeders' plekje in te nemen'....tja dan gaat het niet werken.

    Bovendien ben ik zelf met een weduwnaar getrouwd en dat is alhamdulilah ook altijd prima gegaan. Zijn kindjes waren destijds heeeeeeel klein, en ik ga met ze om alsof het mijn eigen kinderen zijn. De band is tot op heden geweldig, en het is mijn grootste wens dat dit ook zo zal blijven als zij volwassen zijn. Inmiddels heb ik zelf ook een kindje en ik doe verschrikkelijk mn best ze allemaal gelijk te behandelen. Het ligt er maar net aan hoe jij er in staat nogmaals. Als jij een ander goed behandelt, en liefde en respect geeft, dan zou je dat terug moeten krijgen

    Ik ontken niet dat er vreselijke mensen zijn die soms hun kinderen afschrijven, maar dan zou ik gewoon afstand nemen en investeren in de relatie met mn broers en zussen.

    @TS: Ik merk je persoonlijke betrokkenheid in je vraagstelling. Ik hoop insha'allah dat je persoonlijke leven op rolletjes loopt en je mag me altijd verder vragen naar ervaringen hieromtrent
    Goed gezegd!

    Zo kan het ook inderdaad.
    Waarom moet je het elkaar zo moeilijk maken? Heb respect voor elkaar en voor de keuze die iemand maak.
    .................................................. .......... Live, Love & Laugh .................................................. ..................................

  6. #36
    MVC Lid

    Reacties
    8.752
    07-04-2009

    Zodra je vader hertrouwt dan ben je hem gewoon kwijt. Het is de moeder die de familie bij elkaar houdt als zij wegvalt, valt alles uit mekaar. Marokkaanse mannen zijn gewoon honden geven geen reet om hun kinderen zodra ze een nieuw kutje zien.

  7. #37
    MVC Lid

    Reacties
    2.146
    14-10-2009

    Citaat Geplaatst door DiepOngelukkig_ Bekijk reactie
    Zodra je vader hertrouwt dan ben je hem gewoon kwijt. Het is de moeder die de familie bij elkaar houdt als zij wegvalt, valt alles uit mekaar. Marokkaanse mannen zijn gewoon honden geven geen reet om hun kinderen zodra ze een nieuw kutje zien.
    DiepOngelukkig_ is back met haar niet mis te verstane bewoordingen.
    Citaat Geplaatst door Zuckie. Bekijk reactie
    Als ik wijs was dan zou ik niet op dit forum zitten..
    Klik voor Kajol