1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    2.723
    12-10-2011

    Vaders die hertrouwen

    beste leden,

    zijn er leden waarbij hun vaders zijn hertrouwd.
    hoe gingen ze daarmee om,hoe was de band tussen jullie nadat vader ging hertrouwen.
    ik hoor vaak dat als vaders eenmaal terug hertrouwen,ze ook niet meer achterom kijken naar hun kinderen.

    graag meningen van ervarende leden..

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    2.723
    12-10-2011

    werkelijk niemand hier ?

  3. #3
    Married.

    Reacties
    15.432
    21-09-2012

    Heb wel een opa die is hertrouwd..

    The most perfect believer in faith is the one whose character is finest and who is kindest to his wife. ♥ -
    Ahmad Tirmidhee and Ibn Majah.


  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    2.723
    12-10-2011

    Citaat Geplaatst door Saar.. Bekijk reactie
    Heb wel een opa die is hertrouwd..

    vertel astublieft

  5. #5
    Married.

    Reacties
    15.432
    21-09-2012

    Citaat Geplaatst door vaderhartje Bekijk reactie
    vertel astublieft
    Wat moet ik vertellen? Hoe mijn vader ermee omging? Nou mijn vader, accepteerde het niet, en niemand kan de plek van zijn moeder (Oma Allahie Rahma) innemen. Hij mag die vrouw tot de dag van vandaag niet en negeert haar ook. Zo zijn mijn ooms en tantes, ook.

    The most perfect believer in faith is the one whose character is finest and who is kindest to his wife. ♥ -
    Ahmad Tirmidhee and Ibn Majah.


  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    4.883
    11-08-2012

    Niet mijn vader maar heb er genoeg in mijn familie, en allemaal nadat ze getrouwd waren kenden ze hun kinderen niet meer. Kinderen zoeken ze op met el3eid, hij weigert ze gewoon, wil geen contact met ze

    Marokkaanse mannen honden zijn het.

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    249
    14-02-2012

    Zo zie je maar mensen zonder kennis je mag 4 vrouwen nemen ah izan. Maar gelijk behandelen en vaak gaan die kk stiefmoeders voodoo zetten voor die kinderen om hun leven kapot te makennnnnnnnnnnn

  8. #8
    Foolish.

    Reacties
    13.619
    14-09-2010

    Citaat Geplaatst door Manager4 Bekijk reactie
    Zo zie je maar mensen zonder kennis je mag 4 vrouwen nemen ah izan. Maar gelijk behandelen en vaak gaan die kk stiefmoeders voodoo zetten voor die kinderen om hun leven kapot te makennnnnnnnnnnn
    Wat?
    M Till death do us part.

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    2.723
    12-10-2011

    Citaat Geplaatst door Saar.. Bekijk reactie
    Wat moet ik vertellen? Hoe mijn vader ermee omging? Nou mijn vader, accepteerde het niet, en niemand kan de plek van zijn moeder (Oma Allahie Rahma) innemen. Hij mag die vrouw tot de dag van vandaag niet en negeert haar ook. Zo zijn mijn ooms en tantes, ook.

    allah rahmoe,dus uw opa trouwde als weduwnaar als ik het begrijp?


    ik bedoel vaders die na een scheiding hertrouwen mischien was ik onduidelijk bij het formuleren daarvan.
    hoe dat de dochters ermee omgaan wil ik weten.

  10. #10
    Married.

    Reacties
    15.432
    21-09-2012

    Citaat Geplaatst door vaderhartje Bekijk reactie
    allah rahmoe,dus uw opa trouwde als weduwnaar als ik het begrijp?


    ik bedoel vaders die na een scheiding hertrouwen mischien was ik onduidelijk bij het formuleren daarvan.
    hoe dat de dochters ermee omgaan wil ik weten.
    Ja. Ah oke.

    The most perfect believer in faith is the one whose character is finest and who is kindest to his wife. ♥ -
    Ahmad Tirmidhee and Ibn Majah.


  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    2.723
    12-10-2011

    Citaat Geplaatst door Manager4 Bekijk reactie
    Zo zie je maar mensen zonder kennis je mag 4 vrouwen nemen ah izan. Maar gelijk behandelen en vaak gaan die kk stiefmoeders voodoo zetten voor die kinderen om hun leven kapot te makennnnnnnnnnnn

    jonge dame geen vuile taalgebruik a u b.

    de meeste weten dat een man met 4 vrouwen mag trouwen(was mijn vraag natuurlijk ook niet)
    verder ga ik er niet op in

    alvast bedankt

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    2.723
    12-10-2011

    Citaat Geplaatst door Nirvana Bekijk reactie
    Niet mijn vader maar heb er genoeg in mijn familie, en allemaal nadat ze getrouwd waren kenden ze hun kinderen niet meer. Kinderen zoeken ze op met el3eid, hij weigert ze gewoon, wil geen contact met ze

    Marokkaanse mannen honden zijn het.
    dat gaat ver kinderen weigeren tijdens el3ied.

    snap niet waarom ze de rug keren waarvan de kinderen de dupe van worden.

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    888
    25-03-2012

    ligt eraan met wat voor vrouw hij hertrouwt, maar 9 van de 10 x zijn het heksen en sommige mannen hebben dat niet door. mn vader is hertrouwt met zo een heks.
    Meerdere gebruikers! mannelijke en soms vrouwelijke

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    2.723
    12-10-2011

    Citaat Geplaatst door justmemeself Bekijk reactie
    ligt eraan met wat voor vrouw hij hertrouwt, maar 9 van de 10 x zijn het heksen en sommige mannen hebben dat niet door. mn vader is hertrouwt met zo een heks.
    hoe is de band tussen u en je vader dan geworden?

  15. #15
    Luister dan.

    Reacties
    4.092
    24-09-2007

    Heb er vrede mee. Wie ben ik om er tegen te zijn als Allah swt toestemt. Heb geen band met z'n vrouw, blijf maar uit mn buurt.