1. #106
    Chiller

    Reacties
    365
    15-01-2008

    Citaat Geplaatst door DiepOngelukkig_ Bekijk reactie
    Ja ik wacht op de ware..
    Ik vraag me af waar hij blijft
    Ik word er ook niet jonger op
    komt nog wel inshallah sbar en laat je niet gebruiken door mannen met leuke praatjes

  2. #107
    MVC Lid

    Reacties
    986
    30-09-2012

    Citaat Geplaatst door DiepOngelukkig_ Bekijk reactie
    Ja ik wacht op de ware..
    Ik vraag me af waar hij blijft
    Ik word er ook niet jonger op
    Oh ok. Maar gezien het feit dat jij niet om mijn eerste vraag antwoord hebt gegeven kan ik het antwoord al een beetje raden, of niet?

    Zo lang jij gewoon bid en je broeders hier niet steeds opgeilt (of je het nou serieus doet of niet, het is niet goed) en Allah blijft smeken in dua's voor die ene man, komt er eentje op je pad waar je gelukkig mee zal worden. Gewoon je vertrouwen in Allah leggen.


  3. #108
    MVC Lid

    Reacties
    8.752
    07-04-2009

    Citaat Geplaatst door 8UP Bekijk reactie
    Oh ok. Maar gezien het feit dat jij niet om mijn eerste vraag antwoord hebt gegeven kan ik het antwoord al een beetje raden, of niet?

    Zo lang jij gewoon bid en je broeders hier niet steeds opgeilt (of je het nou serieus doet of niet, het is niet goed) en Allah blijft smeken in dua's voor die ene man, komt er eentje op je pad waar je gelukkig mee zal worden. Gewoon je vertrouwen in Allah leggen.
    waarom wil je daar een antwoord op?
    je zegt heel de tijd tegen mij dat ik mijn zondes niet moet openbaren, en dan ga je me zulke vragen stellen
    tegenstijdig he meneer 8up?

  4. #109
    MVC Lid

    Reacties
    8.752
    07-04-2009

    Citaat Geplaatst door DimaMocros Bekijk reactie
    komt nog wel inshallah sbar en laat je niet gebruiken door mannen met leuke praatjes
    ja inshallah

  5. #110
    Chiller

    Reacties
    365
    15-01-2008

    Citaat Geplaatst door DiepOngelukkig_ Bekijk reactie
    waarom wil je daar een antwoord op?
    je zegt heel de tijd tegen mij dat ik mijn zondes niet moet openbaren, en dan ga je me zulke vragen stellen
    tegenstijdig he meneer 8up?
    maar mevrouw is het sinds je eerste nog voor gekomen ?

  6. #111
    MVC Lid

    Reacties
    8.752
    07-04-2009

    Citaat Geplaatst door DimaMocros Bekijk reactie
    maar mevrouw is het sinds je eerste nog voor gekomen ?
    wat heb jij aan die info? hoeveel meter ga jij daar mee opschieten?

  7. #112
    Chiller

    Reacties
    365
    15-01-2008

    Citaat Geplaatst door DiepOngelukkig_ Bekijk reactie
    wat heb jij aan die info? hoeveel meter ga jij daar mee opschieten?
    dan heb ik beetje beeld van jou ?

  8. #113
    MVC Lid

    Reacties
    986
    30-09-2012

    Citaat Geplaatst door DiepOngelukkig_ Bekijk reactie
    waarom wil je daar een antwoord op?
    je zegt heel de tijd tegen mij dat ik mijn zondes niet moet openbaren, en dan ga je me zulke vragen stellen
    tegenstijdig he meneer 8up?
    Daar heb je gelijk in zuster. Echter was ik niet uit op een gedetailleerd antwoord of zo iets. Ik wou gewoon weten wat jou nou aangaat en in wat voor een situatie je gezeten hebt, zodat ik je kan helpen. Als je nou nog steeds de mist ingaat, dan weet ik tenminste hoe het komt dat jij nog steeds geen man hebt.


  9. #114
    Chiller

    Reacties
    365
    15-01-2008

    Citaat Geplaatst door 8UP Bekijk reactie
    Daar heb je gelijk in zuster. Echter was ik niet uit op een gedetailleerd antwoord of zo iets. Ik wou gewoon weten wat jou nou aangaat en in wat voor een situatie je gezeten hebt, zodat ik je kan helpen. Als je nou nog steeds de mist ingaat, dan weet ik tenminste hoe het komt dat jij nog steeds geen man hebt.
    bro we kunnen haar toch niet helpen laten we eerlijk zijn wat kunnen we doen ?

  10. #115
    MVC Lid

    Reacties
    986
    30-09-2012

    Citaat Geplaatst door DimaMocros Bekijk reactie
    bro we kunnen haar toch niet helpen laten we eerlijk zijn wat kunnen we doen ?
    Mocht ze het op dit moment nog steeds doen, dan kun je haar adviseren ermee te stoppen en haar te laten beseffen dat wellicht dat het probleem is waarom zij nog steeds niet aan een man komt.


  11. #116
    Chiller

    Reacties
    365
    15-01-2008

    Citaat Geplaatst door 8UP Bekijk reactie
    Mocht ze het op dit moment nog steeds doen, dan kun je haar adviseren ermee te stoppen en haar te laten beseffen dat wellicht dat het probleem is waarom zij nog steeds niet aan een man komt.
    dat weten we dus niet bro ze wilt geen antwoord erop geven!

  12. #117
    MVC Lid

    Reacties
    986
    30-09-2012

    Citaat Geplaatst door DimaMocros Bekijk reactie
    dat weten we dus niet bro ze wilt geen antwoord erop geven!
    Hoeft ze ook niet, en al helemaal niet in het openbaar. Mijn inbox staat altijd klaar voor een ieder die wat te melden heeft, of het nou positief of negatief is.