1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    42
    22-11-2011

    Hoe krijg ik mijn krullen terug?

    Hello ladies,

    wellicht is er vast iemand die dezelfde ervaring heeft als mij en een tip/advies heeft over het volgende:

    Ik heb van mezelf een hele sterke krul, maar sinds ik ooit ben begonnen met straighten is deze met de morgenzon verdwenen en is het nu een grove krul geworden. Sommige plukken zijn zelfs vrij stijl.
    Hoe krijg ik mijn echte krul weer terug? Moet ik dan echt zoveel geduld hebben, nooit meer stylen en wachten tot mijn haar weer groeit met mijn good ol' curl? Of heeft iemand een goede tip om dit sneller terug te krijgen?
    Heeft iemand ervaring met tijdelijk permanenten van al krullend haar? (klinkt een beetje vaag dit, maar just wanna know)

    Wil op zich wel een fotootje plaatsen van mijn haar before and after...maar weet niet of dat kan hier en zo ja, hoe dat moet

    Maar het verhaal is duidelijk lijkt me
    In your light I learn how to love. In your beauty, how to make poems. You dance inside my chest, where no one sees you, but sometimes I do, and that sight becomes this art.

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    77
    30-07-2012

    Citaat Geplaatst door NourEiny Bekijk reactie
    Hello ladies,

    wellicht is er vast iemand die dezelfde ervaring heeft als mij en een tip/advies heeft over het volgende:

    Ik heb van mezelf een hele sterke krul, maar sinds ik ooit ben begonnen met straighten is deze met de morgenzon verdwenen en is het nu een grove krul geworden. Sommige plukken zijn zelfs vrij stijl.
    Hoe krijg ik mijn echte krul weer terug? Moet ik dan echt zoveel geduld hebben, nooit meer stylen en wachten tot mijn haar weer groeit met mijn good ol' curl? Of heeft iemand een goede tip om dit sneller terug te krijgen?
    Heeft iemand ervaring met tijdelijk permanenten van al krullend haar? (klinkt een beetje vaag dit, maar just wanna know)

    Wil op zich wel een fotootje plaatsen van mijn haar before and after...maar weet niet of dat kan hier en zo ja, hoe dat moet

    Maar het verhaal is duidelijk lijkt me
    Je haar in laagjes laten knippen en alleen de puntjes stijlen.

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    42
    22-11-2011

    Citaat Geplaatst door Meiske112 Bekijk reactie
    Je haar in laagjes laten knippen en alleen de puntjes stijlen.
    mijn haar is al in laagjes helaas en wil het niet nog korter gaan knippen, want krullend haar oogt al korter dan het is.
    Maar thnx voor je respons :-)
    In your light I learn how to love. In your beauty, how to make poems. You dance inside my chest, where no one sees you, but sometimes I do, and that sight becomes this art.

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    53
    05-01-2012

    hey meid ik las je bericht en heb net een forum geopend lees het maar even heb het gekopieerd.


    is jou krul ook weg of nauwelijks meer te zien door het straighten,stylen,verfen?
    is jou krul ook weg of nauwelijks meer te zien door het straighten,stylen,verfen?

    Veel meiden hebben het probleem dik, moelijk of erg krullend haar waardoor het erg moelijk handelbaar is
    meestal gaan ze het daardoor vaak stylen,straighten,fohnen,verfen om een andere look te krijgen, maar
    willen dan uiteindelijk toch hun krul terug , en die is dan of weg of erg vervaagd.

    hier de oplossing.

    krulbehandeling om je natuurlijke krul of andere krul terug te krijgen.
    het blijft ongeveer 1,5 jaar zitten en daarna kan je het weer opnieuw doen.
    er zit een naverzorgingspakket bij, en het is 435 euro voor 1,5 jaar haarplezier.


    ook doe ik de keratine behandeling voor 250 euro
    straightbehandeling 175 euro

  5. #5
    SPROOKJESPRINCES

    Reacties
    97
    20-01-2011

    Niet meer fohnen of stylen en goed verzorgen.
    Gezonde voeding eten, gezond haar komt ook van binnenuit.
    Gewoon geduld hebben.
    Xxx