+ Reageer
Pagina 1450 van 1450 EersteEerste ... 1400 1425 1440 1448 1449 1450
21.736 tot 21.749 van 21749
    MVC Lid

Reacties
    700
    29-06-2017

van marocstore nog prachtige siniyet besteld ik kan deze niet posten want hoort bij het cadeau van me schoonzus maar ze zijn supermooi, ik ga daar de cadeautjes opleggen en ook zo inpakken zoals op bovenstaande foto, maar verder ben ik helemaal klaar met de cadeautjes, wel lief dat ik van marocstore ook een cadeautje erbij heb gekregen lekkere muskgeurtje, heerlijk voor thuis
    wie lachend een zonde begaat zal huilend de hel ingaan, wie huilend Allah tevreden stelt zal lachend het paradijs ingaan

MVC Lid

Reacties
    700
    29-06-2017

ik heb veel gekocht de laatste tjd mja moest wel, ik had mezelf voorgenomen niks meer te kopen, nou ging ik van het weekend even met de kleine buiten, wou gewoon koffie halen, kom ik thuis met een nieuwe dvd speler

heb gelijk de film BLACK erop gekeken, love that movie, ze zijn nu nieuwe film aan het maken regis door adil el arbi en billal, nieuwe film patser, sowieso wil ik die ook op dvd in shaa ALLAH

wie lachend een zonde begaat zal huilend de hel ingaan, wie huilend Allah tevreden stelt zal lachend het paradijs ingaan

MVC Lid

Reacties
    700
    29-06-2017

sooo vandaag de mdamma riem ontvangen, ben er very happy mee al is het niet voor mij hhhh, omdat hij glinstert en ik hou van alles wat blingbling is op de foto oogt hij normaal maar in het echt is hij supermooi vooral in het licht, en in zo een mooie luxe doosje soo dacht dit is too chic for streetchick kihkihkih anywayss ik dacht dat je die dingen alleen in bruxelle kon vinden en wou echt echt niet die sprong wagen in the jungle.. maar heb dus zelfs een site gevonden die alleen maar DIT verkoopt namelijk mdamma palace, ze hebben zoveel mooie ma shaa Allah, ik denk dat ik daar weer ga bestellen voor the wedding day

MVC Lid

Reacties
    700
    29-06-2017

en deze glazen heb ik ook besteld en ondertussen ook al ontvangen, setje van 2, ze zijn mooi en heeeel chique vind ik voor bij de dolce gusto, die lawaai went nu wel een beetje hhhh dacht eerst wat een herrie joh maar het is blijkbaar gewoon normaal.. en bij die glazen welgeteld 16 doosjes nescafe capsules bij gekregen van verschillende smaken, ik had er maar 4 besteld en de rest allemaal gratis waarom i dont know hhhhh maar mooi meegenomen, wel 3eyek voor de milieu, voor 1 tas gebruik je vaak 2 capsules, heb je soms zomaar 6 capsules voor 3 tassen, vind het wat dat betreft zekers niet milieuvriendelijk maar goed, 1 keer per dag je zjnoen wegdrinken kan nog maar vind het nog steeds geen aanrader voor als iemand veel koffie drinkt

MVC Lid

Reacties
    700
    29-06-2017

gewoonblond heb je jouw krultang al? hoe bevalt hij jou? ik heb de mijne ook al maar ga hem pas op jumua gebruiken in shaa Allah, me haar is nu juist zo mooi stijl wil er nog even van genieten hihihi, nou hopelijk maakt hij mooie krullen, haartjes opeten

MVC Lid

Reacties
    700
    29-06-2017

soo hey ik ben er wonder der wonderen in geslaagd make up van de nieuwe gigi hadid collection te bemachtigen (limited edition)
    meestal ben ik altijd te laat met zulke dingen, simpelweg omdat ik het gewoon niet volg maar deze keer heb ik geluk

ik heb deze prachtige highlighter besteld, goud kleur

rode matte lipstick, dit is mijn eerste rode lipstick in mijn hele leven meestal vond ik rode lipstick gewoon hoerig om het maar zo te zeggen maar gigi geeft er toch een heel andere draai aan, bewijs dat je lekker casual kunt zijn en ook rode lipstick op kan hebben, ik zou het weliswaar alleen nog voor thuis dragen omdat ik het niet mooi vind met hoofddoek

en deze ook besteld, ik vind deze mooi voor de herfst, voor de dagen wanneer ik normale mensen gedrag vertoon

oogschaduw enzo zijn jammer genoeg al uitverkocht, ze had echt mooie paletten, ik heb gehoord dat deze lijn in nl eind november uitkomt

MVC Lid

Reacties
    700
    29-06-2017

als de rode lipstick zo gecombineerd word bv vind ik het wel nog mooi

en de taura kleur dan zoiets

Braaf geworden

Reacties
    11.056
    31-12-2013

Citaat Geplaatst door mezjnoena6 Bekijk reactie
    gewoonblond heb je jouw krultang al? hoe bevalt hij jou? ik heb de mijne ook al maar ga hem pas op jumua gebruiken in shaa Allah, me haar is nu juist zo mooi stijl wil er nog even van genieten hihihi, nou hopelijk maakt hij mooie krullen, haartjes opeten
    Wauw hij is geweldig. Zo snel en makkelijk, en de slag blijft ook echt een paar dagen zitten. Echt krullen maakt ie niet, maar dat wil ik ook niet.Misschien wel als je korter haar hebt.

I love him.
    HAGENEESJE

Braaf geworden

Reacties
    11.056
    31-12-2013

Mn haar zit precies zoals die blonde met rode lipstick hierboven. Ik heb ook precies dezelfde kleur als zij
    HAGENEESJE

MVC Lid

Reacties
    700
    29-06-2017

ja maar jij bent wel 40+ en dat kind is nog maar net 20 dus jij telt niet mee wel leuk dat de krullen goed gelukt zijn haha hier nog steeds niet geprobeerd erg joh, ik moet er eigenlijk eens voor gaan zitten en wil eerst de handleiding lezen, dat is me nog niet gelukt, vooral als ik krullen maak moet het echt perfect zijn, maar goed maak er binnenkort in shaa Allah wel tijd voor, me krultang gaat gelukkig niet weglopen

MVC Lid

Reacties
    700
    29-06-2017

vandaag me make upjes ontvangen, very happy over de kleur, precies zoals ik dacht de ideale kleur voor de herfst en de rode ook precies zoals ik dacht too much voor mee buiten te gaan maar niet too much voor feestjes of at home, en ze ruiken super lekker, eerste keer dat kruidvat make up verkoopt dat niet stinkt misschien moeten ze vaker dat soort limited edition de mensen aansmeren, dat zal hun imago goed doen meestal onderschat ik die dingen, ik heb vaak het idee dat die dingen overrated zijn maar deze van gigi hadid is het zekers wel waard geweest, ik heb de perfecte kleuren genomen <3

MVC Lid

Reacties
    700
    29-06-2017

tijdje terug hadden ze ook iets van balmain? balmainxmaybelline nou deze had ik dus gemist alles was uitverkocht, ik heb er nog altijd zjnoen over ze hadden echt mooie donkere lipstisck kleuren

MVC Premium

Reacties
    3.093
    06-12-2004

MVC Premium MVC Premium
    Dames die deze ook willen zie https://www.mardiyah.nl/coats/
    Ondertekening verwijderd door een Moderator
    Klik hier voor meer info

Ask me anything!

Reacties
    31.595
    07-08-2007

Mooie jassen maar niet in voorraad zo te zien.
    The most precious jewels you will ever have around your neck are the arms of your children.