1. #1
    Bijna Lid

    Reacties
    40
    24-09-2012

    Ik vind het jammer dat ..

    Salaaaam.








    - Ik vind het heel erg jammer dat jongens alle meiden over 1 kam scheren.
    Iedereen zegt ja waar ga je tegenwoordig een maagden vinden..
    waar ga je serieus meisje vinden
    dat vind ik echt jammer wollah. sommige meiden hebben het gewoon verpestt voor ons.

    Haatreactie's zijn welkom.



    Ghair inchAllah.

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    4.148
    20-10-2008

    Heey, mak je daar niet druk om.
    Meeste jongens zijn niets anders dan beesten, geilerds en stelletje hopeloze rukkertjes.
    Als ze gaan zeiken van "Waar ga je tegenwoordig een maagd vinden?" Dan moeten ze eerst naar hun lul kijken
    of ie wel nog altijd maagd is of niet.
    Vaak zijn het gewoon niets anders dan hypocrieten.
    Maagdelijke vrouwen zijn er voor de maagdelijke mannen en maagdelijke mannen zijn er voor de maagdelijke vrouwen.
    Als ze nog steeds zoek zijn naar maagdelijke vrouwen, dan is het vast zo dat die mannen geen maagden meer zijn.
    Moet je eens naar de vele vieze topics kijken wat er allemaal gebeurt hier zo.
    Er worden gewoon telefoonnummers, ping, whatsapp en allerlei sociale bullshit netwerken gewisseld.

    Hetzelfde geldt natuurlijk ook voor de vrouwen.

  3. #3
    ICE COLD

    Reacties
    1.344
    25-06-2012

    Nou meid, de heren kunnen er anders ook wat van en mogen best eens naar hunzelf kijken. Niet dat ik het gedrag van bepaalde meiden goedpraat, maar sommige heren hebben al helemaal geen recht van spreken. We leven helaas in 2012 en in deze moderne tijden wordt maagdelijkheid als een schande of rommel gezien terwijl het eeuwen geleden als een onbetaalbare diamant werd gezien. Dit is trouwens een van de tekenen dat het laatste Uur zeer dichtbij is --> Ontucht zal als de normaalste zaak van de wereld beschouwd worden.

    Wees vooral niet bang dat je niet aan een goede man kunt komen, omdat er een negatief beeld over de dames is ontstaan. Uiteindelijk is het Allah die jou aan een man helpt. Wees gewoon een goede meid die zich alleen maar bezighoudt met haar deen en Allah schenkt jou een man die op jou zal lijken wat betreft levenshouding.


  4. #4
    Verbannen

    Reacties
    3.288
    19-11-2008

    Dont worry be happy.....................

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    66
    26-08-2012

    Zolang jij maar weet wat je waard bent

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    629
    20-04-2009

    je hebt helemaal gelijk. als je zegt dat je een maagd ben staan ze met open mond naar je te kijken en vervolgens nog 80 keer herhalen dat je aan het liegen bent

    maar de goeie meiden weten beter dus fuck iedereen joh. ze moeten maar geloven wat ze willen
    samiraa

  7. #7
    Bijna Lid

    Reacties
    40
    24-09-2012

    Citaat Geplaatst door 7UP Bekijk reactie
    Nou meid, de heren kunnen er anders ook wat van en mogen best eens naar hunzelf kijken. Niet dat ik het gedrag van bepaalde meiden goedpraat, maar sommige heren hebben al helemaal geen recht van spreken. We leven helaas in 2012 en in deze moderne tijden wordt maagdelijkheid als een schande of rommel gezien terwijl het eeuwen geleden als een onbetaalbare diamant werd gezien. Dit is trouwens een van de tekenen dat het laatste Uur zeer dichtbij is --> Ontucht zal als de normaalste zaak van de wereld beschouwd worden.

    Wees vooral niet bang dat je niet aan een goede man kunt komen, omdat er een negatief beeld over de dames is ontstaan. Uiteindelijk is het Allah die jou aan een man helpt. Wees gewoon een goede meid die zich alleen maar bezighoudt met haar deen en Allah schenkt jou een man die op jou zal lijken wat betreft levenshouding.
    Respect voor jou

  8. #8
    Bijna Lid

    Reacties
    40
    24-09-2012

    Citaat Geplaatst door samira_drd Bekijk reactie
    je hebt helemaal gelijk. als je zegt dat je een maagd ben staan ze met open mond naar je te kijken en vervolgens nog 80 keer herhalen dat je aan het liegen bent

    maar de goeie meiden weten beter dus fuck iedereen joh. ze moeten maar geloven wat ze willen
    Jaa mijn ooms/neven zeggen altijd tegen mijn : waar waar gaa ik een goed meisje vinden -.-'
    Terwijl er zeer zeker goede tussen zitten.
    maar togh scheren ze iedereen over 1 kam

  9. #9
    Bijna Lid

    Reacties
    40
    24-09-2012

    Citaat Geplaatst door Krullenbol0X Bekijk reactie
    Zolang jij maar weet wat je waard bent
    MeeEeens.

  10. #10
    ICE COLD

    Reacties
    1.344
    25-06-2012

    Citaat Geplaatst door berbergast Bekijk reactie
    dat seggen se alemaal datse goed zijn maar ondertusssen in bed duiken met elke jongen
    Heb jij een mondiaal onderzoek hier naar gedaan dat je dat allemaal weet of zo?


  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    469
    20-05-2012

    Het is gewoon echt zo. De meisjes van tegenwoordig zijn echt finaal de weg kwijt. Ik word er niet goed van. Tfoe!

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    1.472
    19-07-2012

    Waarom scheer je alle jongens over 1 kam?
    Citaat Geplaatst door na3im Bekijk reactie
    Wanneer vrouwen de leiding nemen, dan is dat een garantie voor afbraak, chaos en ellende.

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    19.621
    04-06-2008

    Citaat Geplaatst door Louisatje Bekijk reactie
    Jah want de jongens van tegenwoordig die kennen de weg wel hoor... Jah die volgens gewoon hun LUL
    hoe weet jij dat?

  14. #14
    Mr. Bentley

    Reacties
    153
    17-11-2009

    Citaat Geplaatst door ZelfxVerzekerd. Bekijk reactie
    Salaaaam.








    - Ik vind het heel erg jammer dat jongens alle meiden over 1 kam scheren.
    Iedereen zegt ja waar ga je tegenwoordig een maagden vinden..
    waar ga je serieus meisje vinden
    dat vind ik echt jammer wollah. sommige meiden hebben het gewoon verpestt voor ons.

    Haatreactie's zijn welkom.



    Ghair inchAllah.

    Hey,

    Sorry maar je moet je niks aantrekken van andere mensen,
    wij mgharba zullen blijven klagen zeuren zeiken of wat dan ook. als het niet tegen negers is, is het tegen nederlanders, niet tegen hun dan wel tegen arabieren of berbers, zo niet dan wel tegen andere stammen, het is NOOIT goed en houden van drama en sensatie!

    zolang JIJ weet wat je zelf bent dan komt het goed.
    een beter wereld begint bij je zelf. dus laat je niet gek maken

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    8.752
    07-04-2009

    Er zijn ook geen goeie meisjes meer, alleen maar sletten en goldiggers en schijnheilige hoerenn .
    Face it. Jou ooms en neven hebben gelijk als ze zeggen waar ga ik een goed meisje vinden, want ze hebben met hun eigen ogen gezien wat er allemaal rondloopt, daarom praten ze zo.