1. #16
    MVC Lid

    Reacties
    1.472
    19-07-2012

    Citaat Geplaatst door DiepOngelukkig_ Bekijk reactie
    Er zijn ook geen goeie meisjes meer, alleen maar sletten en goldiggers en schijnheilige hoerenn .
    Face it. Jou ooms en neven hebben gelijk als ze zeggen waar ga ik een goed meisje vinden, want ze hebben met hun eigen ogen gezien wat er allemaal rondloopt, daarom praten ze zo.
    Oneens.
    Ervaring leert dat meisjes zich eerder zo gedragen omdat ze te onzeker zijn zichzelf te durven zijn.
    Als ik mijn vrienden mag geloven staat er iedere avond ook 3 vrouwen met de benen wijd open voor ieder van hen.

    Vaak worden ze ook zo omdat niemand in hun omgeving hen begrijpt en ze het niet beter weten.
    Citaat Geplaatst door na3im Bekijk reactie
    Wanneer vrouwen de leiding nemen, dan is dat een garantie voor afbraak, chaos en ellende.

  2. #17
    Verbannen

    Reacties
    27.337
    15-01-2012

    Citaat Geplaatst door Esel7hie Bekijk reactie
    Het is gewoon echt zo. De meisjes van tegenwoordig zijn echt finaal de weg kwijt. Ik word er niet goed van. Tfoe!
    Nee toch, maar wij meiden moeten het maar wel accepteren dat de mannen van tegenwoordig seks voor het huwelijk iets heel normaals is? Zak de grond in joh, want 9 van de 10 lopen hier mannen te reageren terwijl de 9 ervan gewoon ontmaagd zijn. Dus schuil je niet achter een plekje, ooit als jij trouwt zal zij toch achter de waarheid komen. Vroeg of laat.
    Citaat Geplaatst door DiepOngelukkig_ Bekijk reactie
    Er zijn ook geen goeie meisjes meer, alleen maar sletten en goldiggers en schijnheilige hoerenn .
    Face it. Jou ooms en neven hebben gelijk als ze zeggen waar ga ik een goed meisje vinden, want ze hebben met hun eigen ogen gezien wat er allemaal rondloopt, daarom praten ze zo.
    Dus nu begrijp ik waarom jongens zeggen; '' waar zal ik een goed meisje vinden '' Jij bent het uitstekende voorbeeld!

  3. #18
    MVC Lid

    Reacties
    986
    30-09-2012

    Citaat Geplaatst door DiepOngelukkig_ Bekijk reactie
    Er zijn ook geen goeie meisjes meer, alleen maar sletten en goldiggers en schijnheilige hoerenn .
    Face it. Jou ooms en neven hebben gelijk als ze zeggen waar ga ik een goed meisje vinden, want ze hebben met hun eigen ogen gezien wat er allemaal rondloopt, daarom praten ze zo.
    Jup, en alle Marokkaanse jongens zijn al ontmaagd voor hun huwelijk en stelen erop los en zijn laag geschoold en alle Marokkaanse meiden hebben het minimaal 1x via de achterpoort gedaan met een neger. Met andere woorden: VOOROORDELEN genoeg, maar geen een die ervan waar is.


  4. #19
    MVC Lid

    Reacties
    1.472
    19-07-2012

    Citaat Geplaatst door 8UP Bekijk reactie
    Jup, en alle Marokkaanse jongens zijn al ontmaagd voor hun huwelijk en stelen erop los en zijn laag geschoold en alle Marokkaanse meiden hebben het minimaal 1x via de achterpoort gedaan met een neger. Met andere woorden: VOOROORDELEN genoeg, maar geen een die ervan waar is.
    Waar is 7 up?
    Citaat Geplaatst door na3im Bekijk reactie
    Wanneer vrouwen de leiding nemen, dan is dat een garantie voor afbraak, chaos en ellende.

  5. #20
    MVC Lid

    Reacties
    20
    03-10-2012

    ik vind het jammer dat jij alle jongens over 1 kam scheert door te zeggen dat wij, alle jongens alle meiden over 1 kam scheren. Coolwicked

  6. #21
    MVC Lid

    Reacties
    4.148
    20-10-2008

    Citaat Geplaatst door Coolwicked Bekijk reactie
    ik vind het jammer dat jij alle jongens over 1 kam scheert door te zeggen dat wij, alle jongens alle meiden over 1 kam scheren. Coolwicked
    Haha +1

  7. #22
    MVC Lid

    Reacties
    986
    30-09-2012

    Citaat Geplaatst door CedricGervais Bekijk reactie
    Waar is 7 up?
    Per ongeluk op inactief gezet door met mijn e-mailadres te rommelen. Nu moet ik tijdelijk op dit account verder totdat min 7UP account weer hersteld is.


  8. #23
    MVC Lid

    Reacties
    4.148
    20-10-2008

    Citaat Geplaatst door 8UP Bekijk reactie
    Per ongeluk op inactief gezet door met mijn e-mailadres te rommelen. Nu moet ik tijdelijk op dit account verder totdat min 7UP account weer hersteld is.
    Hoe lang gaat dat duren?

  9. #24
    MVC Lid

    Reacties
    8.752
    07-04-2009

    Citaat Geplaatst door 8UP Bekijk reactie
    Jup, en alle Marokkaanse jongens zijn al ontmaagd voor hun huwelijk en stelen erop los en zijn laag geschoold en alle Marokkaanse meiden hebben het minimaal 1x via de achterpoort gedaan met een neger. Met andere woorden: VOOROORDELEN genoeg, maar geen een die ervan waar is.
    ik weet niet in welke wereld jij leeft dat je nog denkt dat er nog meisjes zijn die zich goed gedragen. Op ze allerminst stel ik jou voor
    om een meisje te vinden de dag van vandaag voor wie jij de enige bent dan praten we wel weer verder...

  10. #25
    MVC Lid

    Reacties
    1.472
    19-07-2012

    Citaat Geplaatst door Enjoy_Live Bekijk reactie
    Niet iedere meid is hetzelfde.. je hebt goeie en daartussen lopen de rotte appels... trek het je niet aan..
    Vrouwen zijn soms net katten... denkend dat de hele wereld net als hen is en projecteren dat.
    Maar elk vrouw en jongen is verschillend!
    Citaat Geplaatst door na3im Bekijk reactie
    Wanneer vrouwen de leiding nemen, dan is dat een garantie voor afbraak, chaos en ellende.

  11. #26
    MVC Lid

    Reacties
    986
    30-09-2012

    Citaat Geplaatst door NadorinoCrysis Bekijk reactie
    Hoe lang gaat dat duren?
    Ik wacht op antwoord op mijn PM aan de mods.
    Citaat Geplaatst door DiepOngelukkig_ Bekijk reactie
    ik weet niet in welke wereld jij leeft dat je nog denkt dat er nog meisjes zijn die zich goed gedragen. Op ze allerminst stel ik jou voor
    om een meisje te vinden de dag van vandaag voor wie jij de enige bent dan praten we wel weer verder...
    Ik weet niet in welke wereld JIJ leeft dat je iedere meid over één kam scheert, maar er zitten er wel degelijk goeden tussen.


  12. #27
    Verbannen

    Reacties
    27.337
    15-01-2012

    Citaat Geplaatst door 8UP Bekijk reactie
    Ik weet niet in welke wereld JIJ leeft dat je iedere meid over één kam scheert, maar er zitten er wel degelijk goeden tussen.

  13. #28
    Verbannen

    Reacties
    56
    29-09-2012

    wil je trouwen of wat waarom zeg je dit hier

  14. #29
    MVC Lid

    Reacties
    201
    13-01-2005

    ja beide zijn fout bezig de marokaanse gemeenschap is kapot die bestaat voor het beeld uit .

    bij de vrouwen

    hoeren sletten goldigers feest beesten .

    bij de mannen

    uit drugs dealers laag opgeleid feestbeesten .

    het beeld is er en niemand vertrouwt elkaar nog .

    een op de 3 is gescheiden dat zegt al veel .

    ben der ook van en een ding trouw de aankomende tien jaar niet meer .

  15. #30
    MVC Lid

    Reacties
    469
    20-05-2012

    Tegenwoordig is het echt om te janken.

    Vanaf heden niet meer actief op Marokko.nl
    Account niet meer in gebruik.
    Ma3a salama en misschien tot een volgende keer, inscha'Allah!