1. #1
    meerdere gebruikers

    Reacties
    606
    05-11-2009

    Gescheiden vrouwen

    Slm dames, ik wil graag weten hoe en wat jullie hebben gedaan en hoe je ouders daarmee omgingen enzoverder.

    shokran
    Ben geen 19 meer

  2. #2
    geen marokmoslim!

    Reacties
    4.447
    26-09-2006

    gescheiden vrouwen hebben een hele moeilijke weg te gaan na hun scheiding.

    ik snap niet waarom ze gaan scheiden?
    vooral in zo een fitnah tijd van tegenwoordig.....

    من رأى أنه مسيء فهو محسن، ومن رأى أنه محسن فهو مسيء.
    علي ابن أبي طالب


  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    121
    23-01-2007

    want die vrouwen die kiezen ervoor toch, Ik ben zelf ook gescheiden maar mijn ex wilde dat niet ik en als je weet waarom dan denk je helemaal ja het zal wel. Mensen scheiden tegenwoordig om de raarste dingen.
    Jij en ik in shaa allah voor altijd

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    30
    09-09-2012

    Wij wilden het allebei, maar hij dreigde de eerst maand al ermee. Voor sommige is trouwen proberen en wanneer een huwelijk op leugens gebassert is houdt het nooit stand. Ik ben benieuwd naar de reden. Je mag me pmenen

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    20
    30-11-2009

    N

    Sent from my GT-I8190 using Tapatalk

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    7
    04-12-2013

    Citaat Geplaatst door foreigner Bekijk reactie
    gescheiden vrouwen hebben een hele moeilijke weg te gaan na hun scheiding.

    ik snap niet waarom ze gaan scheiden?
    vooral in zo een fitnah tijd van tegenwoordig.....
    Ik ben zelf ook een gescheiden vrouw, hamdoelilah is Allahs wil heb alles gedaaan om mijn huwelijk te redden maar helaas heeft het niet kunnen baten. Met iemand leven die je constant in de gaten moet houden en geen minuut alleen thuis kan laten is natuurlijk niet normaal. Ik heb besloten om voor mij zelf en mijn dochtertje van 4 te kiezen. Inshaallah komt er wat beters dan dit. Mijn ouders en andere gezinsleden leefde vanaf dag 1 in problemen door alle geruzie. Het huwelijk heeft 4,5 jaar standgehouden. Is heel zwaar maar hamdoelilah voor alles is een reden. Gair inshallah

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    95
    14-03-2013

    gescheiden geen kids, inmiddels weer getrouwd hamdoullah 2 kids en 3e op komst .

    2e man beloofde me alle ellende van de eerste te doen vergeten en dat heeft hij waar gemaakt. ben nu gelukkiger dan ooit hamdoullah

    mijn familie heeft me altijd gesteund bij al mijn keuzes. daardoor kwam ik door de moeilijke tijd heen.

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    4.330
    04-02-2013

    Citaat Geplaatst door geduldig Bekijk reactie
    gescheiden geen kids, inmiddels weer getrouwd hamdoullah 2 kids en 3e op komst .

    2e man beloofde me alle ellende van de eerste te doen vergeten en dat heeft hij waar gemaakt. ben nu gelukkiger dan ooit hamdoullah

    mijn familie heeft me altijd gesteund bij al mijn keuzes. daardoor kwam ik door de moeilijke tijd heen.
    Alhamdulilah dat de juiste man toch nog op jou pad is gekomen.
    OFF.

  9. #9
    Ait wayagher

    Reacties
    6.605
    26-07-2011

    Citaat Geplaatst door Someone34 Bekijk reactie
    Wij wilden het allebei, maar hij dreigde de eerst maand al ermee. Voor sommige is trouwen proberen en wanneer een huwelijk op leugens gebassert is houdt het nooit stand. Ik ben benieuwd naar de reden. Je mag me pmenen
    Mogen we weten waarom??
    Beter dat je van hem af bent. Gemene man!
    #Tomboy||#Melilla #Hoceima

  10. #10
    Bijna Lid

    Reacties
    213
    12-11-2009

    Het probleem ligt vaak dat ruzies doorverteld worden naar familie of vrienden. en daardoor alleen maar negatieve adviezen worden gegeven.

    En ruzie moet altijd tussen de man en vrouw blijven. en als ze het samen niet kunnen oplossen zijn het gewoon kindertjes die niet weten huwelijk inhoudt.

    Een huwelijk is het zelfde als een relatie hebben met je ouders. luisteren, adviseren, lief zijn en elkaar steunen.

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    30
    09-09-2012

    Dat is voor mij vandaag de dag nog een raadsel.Het was een enge psychopatische man. Gelijk bij het begin begon hij met zijn onvrede. De eerste maand was al een hel. En later werd het alleen erger. Ik vermoed dat hij in de clinch met zichzelf zit en sluit niet uit dat hij misschien op mannen valt.

    Citaat Geplaatst door Wynona Bekijk reactie
    Mogen we weten waarom??
    Beter dat je van hem af bent. Gemene man!

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    30
    09-09-2012

    Mensen praten gemakkelijk. Als je zelf geen scheiding achter de rug hebt, dan weet je echt niet waar je het over hebt. Vrienden en omgeving hebben er niks mee te maken. Wanneer een stel echt voor elkaar gaat dan is er geen ruimte voor de rest. Wanneer familie of vrienden erbij betrokken worden dan zit je al fout.

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    4.330
    04-02-2013

    Citaat Geplaatst door muslima2013 Bekijk reactie
    Ik denk erover na om te gaan scheiden....ben erachter gekomen dat hij over heel veel dingen gelogen heeft en ook veel voor me achter gehouden heeft enz...en nog niet te spreken over de vele ruzies en huilpartijen en verdriet, ben zo vaak ziek geweest hierdoor.

    Is voor mij nog niet duidelijk waar mijn rechten zijn en welke eerste stappen ik moet ondernemen (ben ook bang voor toren hoge schulden die hij misschien is aangegaan)...

    Jullie advies en ervaringen zijn meer dan welkom.
    Probeer met jou man te praten en geef aan als er niks veranderd dat je dan wilt scheiden.Scheiden is makkelijk maar wat er daarna komt is moeilijk.Ik weet niet of je kids hebt dat maakt het nog moeilijker.
    OFF.

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    3
    08-01-2014

    Scheiden brengt alleen nog meer stress mee idd! Vecht ervoor en uiteindelijk zal je mannetje zien dat hij fout zit! Scheiden is het laatste redmiddel, alleen als er echt geen andere uitweg meer is


    Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    4
    11-01-2014

    Die van mij is gaan lopen naar syrie. Heb er niet zelf voor gekozen.