1. #1
    Candy

    Reacties
    120
    07-12-2004

    Arrow Buiten Snackjes...

    Je weet toch.....

    Wij vanaf 18... 19... 20... jaar en ouder.
    Reizen veel met ons OV jaar kaartje.


    Oké, je weet hoe dat allemaal gaat.
    Eindhoven... Rotterdam... Utrecht... En ga zo gaat dat nog even door.
    School, Familie, Vrienden, Stadten.

    Nu is mijn vraag aan jullie -->
    Nemen jullie nou eten van huis mee als je eventueel honger kan krijgen of denken jullie bij je zelf van: 'Ach er zijn genoeg Snack barretjes en Shoarma tentje.'

    Ik weet het is een ontzettende geldverspilling dan als je gewoon een boterhammetje en een flesje drinken meeneemt.

    Of vinden jullie dat niet kunnen... Zogenaamd Verschut.

    Reageer en we zullen zien waar de merendeel voor kiest

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    141
    12-10-2004

    Nu begrijp ik waarom iedereen me uitlacht als ik met me pokemon broodtrommel en pakje appelsientje op school kom.

  3. #3
    -

    Reacties
    1.229
    25-11-2004

    Ik zou dus nooit wat meenemen van huis, wilie wilie ik vind dat maar schandalig, ik weet het maakt op zich niet veel uit, maar toch zou ik het niet doen, altijd lekker bij mac eten of la Place en als ik naar huis ga ALTIJD maar dan ook ALTIJD een SWIRLLLLLL... hEEEEEEEEERLIJKkKKKK!!!!!



    Groetjes Farah...

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    361
    09-04-2002

    hihihi.... ik neem ook NOOOOOIIT eten mee van thuis.....
    heb ik eigenlijk ook nooit gedaan met het stadten......
    gewoon lekker langs de Mac of iets dergelijks!!! Heerlijk toch??
    Hoe kan je nou langs de mac lopen en gewoon zoner blikken of blozen door lopen en op je smakeloze boterhammetje kauwen??? hmmmm ik kan dat in ieder geval niet!!

  5. #5
    Candy

    Reacties
    120
    07-12-2004

    Citaat Geplaatst door abpop
    Nu begrijp ik waarom iedereen me uitlacht als ik met me pokemon broodtrommel en pakje appelsientje op school kom.


    Dat verklaart het Hahahaha


    Liever een snelle hap, het liefst een Broodje gezond!!!

    Das is gewoon zo LEKKER.

    Vooral als je honger hebt en in de trein zit.

  6. #6
    *-*

    Reacties
    4.495
    02-11-2004

    Citaat Geplaatst door samirarose
    hihihi.... ik neem ook NOOOOOIIT eten mee van thuis.....
    heb ik eigenlijk ook nooit gedaan met het stadten......
    gewoon lekker langs de Mac of iets dergelijks!!! Heerlijk toch??
    Hoe kan je nou langs de mac lopen en gewoon zoner blikken of blozen door lopen en op je smakeloze boterhammetje kauwen??? hmmmm ik kan dat in ieder geval niet!!
    Als je nagaat hoe smerig die troep daar word voorbereid en hoe slecht het wel niet is voor je lichaam dan kan je makkelijk langs de mac lopen
    In every game and con there's always an opponent, and there's always a victim. The trick is to know when you're the latter, so you can become the former.

  7. #7
    *-*

    Reacties
    4.495
    02-11-2004

    Ik probeer zo vaak mogelijk thuis te eten. Ik probeer zo min mogelijk me lichaam te vervuilen. Goed eten is een basis voor een sterk en gezond lichaam. Het gaat er niet om of je buitenshuis eet of niet, maar wat je dan wel niet eet. Je kan buitenshuis ook goed en gezond eten.

    Als ik wat van thuis meeneem dan is het vaak fruit, shakes maken van verschillende fruiten. Geeft me veel energie voor de dag en heerlijk vers
    In every game and con there's always an opponent, and there's always a victim. The trick is to know when you're the latter, so you can become the former.

  8. #8
    'Makkah & Madinah'`

    Reacties
    1.065
    17-01-2003

    Als ik er aan zou denken zou ik zeker wat meenemen, hoezo schande? Al-israaf (verspilling) van geld vind ik pas schande, en het eten wat je ervoor koopt is goor ook nog. Maar het probleem is dat ik altijd vergeet wat mee te nemen!
    Onze Heer daalt iedere nacht af tot de hemel van de aarde, als het laatste derde deel van de nacht aanbreekt zegt Hij:''Wie zegt er een gebed voor Mij dat ik mag beantwoorden? Wie vraagt Mij iets wat ik hem kan geven? Wie vraagt er om vergiffenis zodat ik hem kan vergeven ?''

  9. #9
    M.

    Reacties
    3.423
    01-04-2003

    Van huis uit eten meenemen hell no, wordt gewoon getrakteerd bij een chic restaurant

  10. #10
    *-*

    Reacties
    4.495
    02-11-2004

    Citaat Geplaatst door Mievrouw
    Als ik er aan zou denken zou ik zeker wat meenemen, hoezo schande? Al-israaf (verspilling) van geld vind ik pas schande, en het eten wat je ervoor koopt is goor ook nog. Maar het probleem is dat ik altijd vergeet wat mee te nemen!
    Het gaat er niet om of je buitenshuis eet zoals ik al eerder zei. Er is genoeg wat je buitenshuis kan kopen wat lekker en gezond is. En niet duur hoeft te zijn.

    Ik vind het jammer dat veel mensen het niet doorhebben wat junkfood je lichaam aan kan doen. Voor onze auto's kopen we de beste brandstof, maar het belangrijkste motor die er bestaat; ons lichaam behandelen we niet goed.
    In every game and con there's always an opponent, and there's always a victim. The trick is to know when you're the latter, so you can become the former.

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    852
    10-08-2004

    Citaat Geplaatst door obl3
    Het gaat er niet om of je buitenshuis eet zoals ik al eerder zei. Er is genoeg wat je buitenshuis kan kopen wat lekker en gezond is. En niet duur hoeft te zijn.

    Ik vind het jammer dat veel mensen het niet doorhebben wat junkfood je lichaam aan kan doen. Voor onze auto's kopen we de beste brandstof, maar het belangrijkste motor die er bestaat; ons lichaam behandelen we niet goed.
    valt wel mee denk ik, je doet net alsof mac gif verkoopt. als je het niet te vaak eet is er nix aan de hand denk ik.
    k eet het bijna nooit, 1x in de 2 maanden of sow.
    pm van mannelijke leden

  12. #12
    *-*

    Reacties
    4.495
    02-11-2004

    Citaat Geplaatst door x_sweety_x
    valt wel mee denk ik, je doet net alsof mac gif verkoopt. als je het niet te vaak eet is er nix aan de hand denk ik.
    k eet het bijna nooit, 1x in de 2 maanden of sow.
    Ik heb het niet alleen over de Mac. Shoarmatenten zijn een ergere gevaar. Het gaat erom hoe het bereid wordt, maar ook om de kwaliteit van het voedsel.

    1* in de maand doet je natuurlijk niks aan.

    Maar er zijn genoeg mensen die er een gewoonte van maken om daar te eten. En dan heeft het zeker effect op je
    In every game and con there's always an opponent, and there's always a victim. The trick is to know when you're the latter, so you can become the former.

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    852
    10-08-2004

    Citaat Geplaatst door obl3
    Ik heb het niet alleen over de Mac. Shoarmatenten zijn een ergere gevaar. Het gaat erom hoe het bereid wordt, maar ook om de kwaliteit van het voedsel.

    1* in de maand doet je natuurlijk niks aan.

    Maar er zijn genoeg mensen die er een gewoonte van maken om daar te eten. En dan heeft het zeker effect op je
    ja ok, daar geef ik je wel gelijk in. is ook bewezen door iemand dat te veel (bijna elke dag) mac levensgevaarlijk is.
    maar ja.. k eet best gezond, af en toe kan ik het nie laten
    pm van mannelijke leden

  14. #14
    *-*

    Reacties
    4.495
    02-11-2004

    Citaat Geplaatst door x_sweety_x
    ja ok, daar geef ik je wel gelijk in. is ook bewezen door iemand dat te veel (bijna elke dag) mac levensgevaarlijk is.
    maar ja.. k eet best gezond, af en toe kan ik het nie laten
    haha

    Tuurlijk moet je het niet overdrijven met gezond eten. Je moet je er goed bij voelen. Maar ik kan niet van fruit afblijven. Voor mij de basis van je voeding. Ongelooflijk lekker en zoveel vitamines he

    En tuurlijk een pizza/mac op zijn tijd moet ook kunnen.

    Met mate
    In every game and con there's always an opponent, and there's always a victim. The trick is to know when you're the latter, so you can become the former.

  15. #15
    TrOuW-jUnK

    Reacties
    573
    10-10-2003

    Citaat Geplaatst door obl3
    haha

    Tuurlijk moet je het niet overdrijven met gezond eten. Je moet je er goed bij voelen. Maar ik kan niet van fruit afblijven. Voor mij de basis van je voeding. Ongelooflijk lekker en zoveel vitamines he

    En tuurlijk een pizza/mac op zijn tijd moet ook kunnen.

    Met mate
    TAQEZDAK...ik hou ook van fruit maar Mac kan er ook wel een keertje bij komen

    Cane tuts it, tuu-tududuut
    Slat oe Slam 3ala Rasollah Hiela Zjeela Zessina Mohammed Allah M3ak Zjel 3ali joeiejoeijoeijoeijoei