+ Reageer
Pagina 1 van 2 1 2 LaatsteLaatste
1 tot 15 van 26
    Dfe3 li mafih nfe3.

Reacties
    138
    20-03-2010

Wij meiden;

Lopen tijdens het tandenpoetsen door het huis. We lezen de shampoo flessen onder de douche. We lachen om onze eigen grappen voordat we ze verteld hebben. We hebben geen horloge nodig, we hebben een mobiel. We kunnen een zin 10x lezen, zonder het te snappen. We duwen tegen deuren waarop met dikke vette letters TREKKEN staat. We vragen … "wat"? terwijl we alles verstaan hebben! We haten ...............het, als de wind onze haren door de war blaast. We kijken 10x per dag in de koelkast, zonder iets te eten. We kunnen 10x dezelfde film kijken. We moeten onze mobiel bellen, om hem te vinden. We kunnen op de klok kijken, zonder daarna te weten hoe laat het is. We staan in de supermarkt voor de koeling, en weten niet meer wat we gingen kopen. We draaien ons hoofdkussen om, zodat we op de koele kant kunnen liggen. We zetten onze wekker eerder, om langer te kunnen blijven liggen. Als we ’s avonds naar bed gaan, tellen we hoeveel uur we nog kunnen slapen. We hebben altijd wel een lijstje van mannen waarvan we uiteindelijk 1 op de reserve zetten.
    A real women never lets her man leave the house hungry or horny.

GOOOOD LIFE.

Reacties
    9.758
    14-09-2010

Oud maar blijft leuk.

MVC Lid

Reacties
    532
    06-02-2012

Citaat Geplaatst door dfe3jemeh Bekijk reactie
    Lopen tijdens het tandenpoetsen door het huis. We lezen de shampoo flessen onder de douche. We lachen om onze eigen grappen voordat we ze verteld hebben. We hebben geen horloge nodig, we hebben een mobiel. We kunnen een zin 10x lezen, zonder het te snappen. We duwen tegen deuren waarop met dikke vette letters TREKKEN staat. We vragen … "wat"? terwijl we alles verstaan hebben! We haten ...............het, als de wind onze haren door de war blaast. We kijken 10x per dag in de koelkast, zonder iets te eten. We kunnen 10x dezelfde film kijken. We moeten onze mobiel bellen, om hem te vinden. We kunnen op de klok kijken, zonder daarna te weten hoe laat het is. We staan in de supermarkt voor de koeling, en weten niet meer wat we gingen kopen. We draaien ons hoofdkussen om, zodat we op de koele kant kunnen liggen. We zetten onze wekker eerder, om langer te kunnen blijven liggen. Als we ’s avonds naar bed gaan, tellen we hoeveel uur we nog kunnen slapen. We hebben altijd wel een lijstje van mannen die waarvan we uiteindelijk 1 op de reserve zetten.

bijna allemaal op die laatste na
    “Allah heeft 99 Namen, honderd min één. Eenieder die ze leert zal het Paradijs binnengaan.”

Dfe3 li mafih nfe3.

Reacties
    138
    20-03-2010

Citaat Geplaatst door Liblib Bekijk reactie
    [/B]

bijna allemaal op die laatste na
    Dat is juist het belangrijkste van allemaal.

MVC Lid

Reacties
    1.345
    20-08-2010

Wow ik ben echt een meisjes meisje, ik doe letterlijk al die dingen. Wat erg.

Alleen ik.

Reacties
    2.286
    28-03-2012

Nou nee, ik ben niet achterlijk. Ik hoef geen zin 10 x te lezen alvorens ik het snap en ik zeg ook geen 'wat?' als ik het verstaan heb.
    -

MVC Lid

Reacties
    164
    28-02-2012

Ben ook beetje vrouw blijkbaar haha

Dfe3 li mafih nfe3.

Reacties
    138
    20-03-2010

Citaat Geplaatst door ZV_ Bekijk reactie
    Nou nee, ik ben niet achterlijk. Ik hoef geen zin 10 x te lezen alvorens ik het snap en ik zeg ook geen 'wat?' als ik het verstaan heb.
    Manwijf.
    Citaat Geplaatst door andalias Bekijk reactie
    Ben ook beetje vrouw blijkbaar haha

Citaat Geplaatst door JohnHoward Bekijk reactie
    blablabla jullie zijn gewoon ordinaire hoeren met een minderwaardigheids- complex, weinig mensen en/of instituten die jullie nog serieus nemen als volwaardig mens
    Heb je seks te kort ofzo, dat je iets tegen vrouwen hebt chago.

Dfe3 li mafih nfe3.

Reacties
    138
    20-03-2010

Ik kom enkel neppe wijfen tegen die bereid zijn 10 jaar te verwachten tot ik in staat ben te trouwen voordat ik ze kan naaien, nog geen echte vrouw tegen komen die mij het hof maakt met ongefundeerde hartstochtelijke sex scenes. life is so unfair
    Je weet niet wat je mist jongen.

MVC Lid

Reacties
    164
    28-02-2012

Citaat Geplaatst door Cleooo Bekijk reactie
    lachen ze me nog uit ook

Dfe3 li mafih nfe3.

Reacties
    138
    20-03-2010

geloof het best kun je niets betekenen voor dit kansloze joch? is toch immers ergens je broeder, gewoon een kind van adam en eva maar met minder perspectief op de aardbodem geboren
    I don't play hard to get, i play never going to happen.

Dfe3 li mafih nfe3.

Reacties
    138
    20-03-2010

ik heb het niet perse over jou, misschien een vriendin nicht zus weet ik veel? heb niet veel eisen zolang het maar een echte vrouw is die mij niet met honger of een geile bui achterlaat
    Haha, voor wat hoort wat.

MVC Lid

Reacties
    1.237
    16-03-2007

2 woorden vr jou, nee 3, zelf, moord en zelfmoord
    I always want you when I'm coming down

MVC Lid

Reacties
    1.237
    16-03-2007

oh en je bent echt niet zo schattig als je denkt, je bent wel zo schattig als ik denk
    I always want you when I'm coming down

Dfe3 li mafih nfe3.

Reacties
    138
    20-03-2010

Citaat Geplaatst door Kadir Bekijk reactie
    2 woorden vr jou, nee 3, zelf, moord en zelfmoord
    Don't like me? Have a seat with the rest of the bitches waiting for me to give a fuck.

Otla Vliegtickets Tanger
Nieuws
Lifestyle
Sport