+ Reageer
1 tot 11 van 11
    MVC Lid

Reacties
    59
    16-08-2010

HELP AUB moet als opdracht burendag organiseren wie helpt mij met tekst

HELP AUB moet als opdracht burendag organiseren wie helpt mij met tekst
    Asalam,

Ik moet een burendag organiseren. Vanuit de gemeente. Ik zoek hulp aub met spoed en hulp is meer op het gebied van een mooie uitnodiging in een brief naar de bewoners om het aan te kondigen maar ook om vrijwilligers te werven: Ik hoop insjallah dat iemand mij wilt helpen je mag mij pmen maar ook hier op het forum te tekst zetten

alvazt bedankt en aub kan je hulp goed gebruiken aub alleen mensen reageren die mij willen helpen liefst mensen die goed in nederaldns zijn

Ik heb de volgende al beete zelf maar moet aangevuld worden; en als je wat beters hebt graag

Geachte bewoner,

Op 22 september is het burendag. Deelgemeente vind het heel belangrijk dat wijn inwoners met respect omgaan met elkaar en elkaar beter leren kennen: Ook in uw wijk willen we een burendag organiseren: Dit kan alleen met uw hulp;

MVC Lid

Reacties
    59
    16-08-2010

aub help mij moet het woensdag af hebben.

Heb dit al maar hoop insjallah iemand die voor mij het wilt herformuleren in foutloos nederlands en uiteraard met nog wat tekst erbij:

Geachte bewoner,

Op 22 september is het burendag. Deelgemeente vind het heel belangrijk dat zijn inwoners met respect omgaan met elkaar en elkaar beter leren kennen: Ook in uw wijk willen we een burendag organiseren. Om van zo een dag een succesvolle dag te maken hebben wij ook uw hulp nodig. Middels deze brief wil ik u vragen om onderstaand strookje in te vullen en terug te sturen. Hoe meer vrijwilligers des te leuker we deze dag kunnen invullen. Alvast een proefje van deze dag

ochtend schoonmaakactie door de wijk
    middag voor de kinderen wordt de lepelstraat afgesloten en kunnen ze zich daar vermaken. ZO komt er een sprinkusse, kunnen ze schminken en nog vele leuke spelletjes doen
    middag tolipstraat deze straat wordt afgesloten voor het verkeer en komt er een poduim met wat leuke muziek en een barbecue.

Op deze dag wordt de lepelstraat en tolipstraat afgesloten voor het verkeer van 06:00-20:00. Voor de bewoners die in deze straat wonen willen wij heel graag hun geduld en dat ze de auto in de verkenstraat parkeren. Mocht u vragen hebben over deze dag kunt u contact met mij opnemen.

WIj hopen op voldoende vrijwilligers zodat de burendag door kan gaan. WIj hebben vrijwiligers nodig voor o.a, opruimdag, barbecue, kinderspelletjes, muziek optredens en enkele die toezicht willen houden.

Naam:
    Adres:
    Geeft zich op als vrijwilliger voor de volgende activiteit

Met vriendelijke groet,

MVC Lid

Reacties
    144
    30-01-2007

misschien kan dit helpe

Geachte bewoner,

Op 22 september zal op initiatief van u Deelgemeent de Burendag georganiseerd worden
    Doel van de Burendag is om buren dichter bij elkaar te brengen.
    Burendag is die kleine stimulans die buren kunnen gebruiken om elkaar beter te leren kennen en een klapke te doen over het reilen en zeilen in hun straat.
    Een eerste opstap naar meer straat- of buurtgerichte activiteiten.
    “Allah de Almachtige zegt: “O Zoon van Adam, zo lang je Mij aanroept en Mij vraagt, zal Ik je vergeven voor wat je gedaan hebt, en Ik zal er geen bezwaar tegen hebben. O zoon van Adam, al reiken je zonden tot de wolken in de lucht, als je Mij om vergeving vraagt, zal Ik je vergeven. O zoon van Adam, als je tot Mij komt met zonden bijna zo groot als de aarde en je komt tot Mij zonder deelgenoten aan Mij toe te schrijven, dan zou Ik je vergeving schenken bijna zo groot als dat (de aarde).”

MVC Lid

Reacties
    59
    16-08-2010

Toch weet ik zeker dat hier genoeg zusters en broeders zijn die er nog wat moois van kunen maken aub kom op met alle mogelijkheden

MVC Lid

Reacties
    59
    16-08-2010

mensen kom op help mij je mag ook zelf tekst anders doen

MVC Lid

Reacties
    59
    16-08-2010

help mij ff aub

Allahoe Akbar!

Reacties
    2.357
    13-10-2004

[QUOTE=roffa010;109035433]aub help mij moet het woensdag af hebben.

Heb dit al maar hoop insjallah iemand die voor mij het wilt herformuleren in foutloos nederlands en uiteraard met nog wat tekst erbij:

Geachte bewoner,

Op 22 september 2012 organiseert de deelgemeente een burendag. Onze deelgemeente vindt het heel belangrijk dat de inwoners respectvol met elkaar omgaan en elkaar beter leren kennen: Ook in uw wijk willen we een burendag
    organiseren. Wij willen hier graag een succes van maken en vragen u daarom om uw hulp. U kunt ons helpen door
    het onderstaande strookje in te vullen en naar ons terug te sturen. Wij kunnen de hulp van zoveel mogelijk vrijwilligersgoed gebruiken en rekenen daarom ook op uw hulp!

Hieronder leest u hoe wij deze dag organiseren:

s'ochtends een schoonmaakactie in de wijk
    s'middags wordt speciaal voor de kinderen de lepelstraat afgesloten zodat zij zich veilig kunnen vermaken.

etcc hoop dat je er wat aan hebt gr

VLEES VOOR L3IED ADHA, KLIK HIERONDER!!!
    http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=4401573

MVC Lid

Reacties
    59
    16-08-2010

je mag hetook pmen

MVC Lid

Reacties
    59
    16-08-2010

nee en met dee uiitndogiing moet ik vrijwilligers wereven dat is de bedoeling dus als iemand er is die het helemaal anders wilt doen ook best kom maar op

MVC Lid

Reacties
    59
    16-08-2010

hallo allemaal,

ik heb het ingeleverd en was wel voldoende. NU heb ik ook genoeg vrijwilligers daarmee gekregen. Mensen hebben gereageerd. Nu moet ik dus het gaan aankondigen. In de brief moet dus dat de gemeente blij is dat er vrijwilligers hebben aangemeld, en het dus door kan gaan. deze dag wordt met muziek kinderactiviteteien en barbecue dit allemaal met de buren.

Wie o wie kan mij hier nog mee helpen het moet een feetelijke en uiteraard abn aankonidging worden.

alvast bedankt

MVC Lid

Reacties
    59
    16-08-2010

Aub help mij

Otla Vliegtickets Tanger
Nieuws
Lifestyle
Sport