Mijn moeder, mijn allerbeste vriendin, mijn steun en toeverlaat. Degene die altijd voor me klaar staat, dag en nacht, jaar in jaar uit. Nu ik zelf moeder ben realiseer ik me nog meer hoeveel mijn moeder voor me heeft gedaan. Negen maanden heeft ze me onder haar hart gedragen, en daarbij alle klachten voor lief genomen. Als baby heeft ze me gevoed aan haar borst en gekoesterd, tegen elk klein vuiltje heeft ze me beschermd. Als kind heeft ze me ontelbare keren getroost na elke val of ziekte. Als puber heeft ze me door de moeilijke ontwikkelingen heen geholpen met liefde en geduld, ondanks de moeilijke tijd die ik haar heb bezorgd. Als volwassene is ze mijn eeuwig beste vriendin met altijd het juiste advies. Degene die er is op de mooiste momenten in mijn leven, wanneer ik mijn diploma haal, wanneer ik trouw, wanneer ik zelf kinderen krijg. Ze is er altijd, of ik nou hoogtepunten of diepe dalen raak. Mijn moeder heeft altijd alles voor me gedaan en er nooit wat voor terug gevraagd.
Betekent jouw moeder ook zoveel voor jou? En/of ben je zelf moeder? ‘Like’ dan de facebookpagina duizend moeders. Blijf ons volgen want er is meer…

Ik mis mijn moeder
de hele Ramadan heeft ze in Marokko doorgebracht en met el3eed is ze er ook niet