+ Reageer
Pagina 1 van 10 1 2 3 ... LaatsteLaatste
1 tot 15 van 150
    MVC Lid

Reacties
    5
    16-08-2012

Mijn moeder, mijn allerbeste vriendin, mijn steun en toeverlaat.

Mijn moeder, mijn allerbeste vriendin, mijn steun en toeverlaat. Degene die altijd voor me klaar staat, dag en nacht, jaar in jaar uit. Nu ik zelf moeder ben realiseer ik me nog meer hoeveel mijn moeder voor me heeft gedaan. Negen maanden heeft ze me onder haar hart gedragen, en daarbij alle klachten voor lief genomen. Als baby heeft ze me gevoed aan haar borst en gekoesterd, tegen elk klein vuiltje heeft ze me beschermd. Als kind heeft ze me ontelbare keren getroost na elke val of ziekte. Als puber heeft ze me door de moeilijke ontwikkelingen heen geholpen met liefde en geduld, ondanks de moeilijke tijd die ik haar heb bezorgd. Als volwassene is ze mijn eeuwig beste vriendin met altijd het juiste advies. Degene die er is op de mooiste momenten in mijn leven, wanneer ik mijn diploma haal, wanneer ik trouw, wanneer ik zelf kinderen krijg. Ze is er altijd, of ik nou hoogtepunten of diepe dalen raak. Mijn moeder heeft altijd alles voor me gedaan en er nooit wat voor terug gevraagd.

Betekent jouw moeder ook zoveel voor jou? En/of ben je zelf moeder? ‘Like’ dan de facebookpagina duizend moeders. Blijf ons volgen want er is meer…

MVC Lid

Reacties
    1.021
    24-01-2009

Helemaal mee eens.
    Hou zoveel van haar!!

"De vrouw is geschapen uit de rib van de man. Niet uit het hoofd om hoger te zijn. Niet uit zijn voet om vertrapt te worden. Maar uit zijn rib om gelijk te zijn. Naast de arm om beschermd te worden & naast het hart om bemind te worden".

MVC Lid

Reacties
    3
    01-08-2012

Me moeder betekent gewoon alles voor me ..
    Je laat een diamant vallen en raapt steentjes op..

Naaadiamant.

Reacties
    118
    15-06-2009

voor onze mama's
    Best revenge? Smile, be happy, never let them know it hurt

Gelieve geen pm's van mannelijke leden wa'barakalahoe fiekoem.

Meerdere gebruikers.

Reacties
    153
    22-08-2011

Mijn lieve mama, ik hou zoveel van haar. Zonder haar zou ik niet willen leven.
    Sometimes what you get is not what you want. But in the end wat je get is so much better than what you wanted.

MVC Lid

Reacties
    20
    06-09-2010

Ik kan me niet eens realiseren als ze er niet meer is, kan geen leven voorstellen zonder mijn enige Yemma!!
    Ik hou van der van uit elke zuurstof die ik adem en van uit de kleinste ader in mijn hart.
    Der is geen moeder die het best met der dochter voor heeft al zijn misschien ons culturele opvoeding hard.
    toch is dat van ons belang en toekomst insha allah. Moge alle moeders inshal allah de paradijs betreden met al hun elh3nan in hun hart.

MVC Lid

Reacties
    325
    22-04-2012

Ik heb net echt een traantje gelaten Ik mis mijn moeder de hele Ramadan heeft ze in Marokko doorgebracht en met el3eed is ze er ook niet Ik voel me echt eenzaam zonder haar deze Ramadan.

-

Reacties
    1.418
    21-10-2011

Citaat Geplaatst door RAMA Bekijk reactie
    Ik heb net echt een traantje gelaten Ik mis mijn moeder de hele Ramadan heeft ze in Marokko doorgebracht en met el3eed is ze er ook niet Ik voel me echt eenzaam zonder haar deze Ramadan.
    Er zijn mensen die helemaal geen moeders hebben, probeer daar aan te denken en u zult weer vrolijk worden..
    Weet dat Allah jou kan straffen via je dochter of je zus, omdat je de eer van iemand anders aantastte en hier tevreden mee was. Je kunt dus een bestraffing van Allah in dit wereldse leven verwachten alvorens het hiernamaals. Allah beschermt de familie en kinderen van de rechtvaardige moslim door middel van zijn rechtvaardigheid. Maar wanneer een man corrupt is dan zullen logischerwijs ook zijn familie en kinderen corrupt worden. Hoe kan het ook anders als hij hun voorbeeld is?

MVC Lid

Reacties
    325
    22-04-2012

Citaat Geplaatst door Ovz030 Bekijk reactie
    Er zijn mensen die helemaal geen moeders hebben, probeer daar aan te denken en u zult weer vrolijk worden..
    Kan me voorstellen dat ze het moeilijk hebben, ik leef ook met ze mee. Iedere keer als ik aan mijn moeder denk, denk ik ook aan de mensen die hun moeder hebben verloren, niet gekend of jarenlang niet hebben gezien.. Mijn hart gaat uit naar hen..

-

Reacties
    1.418
    21-10-2011

Citaat Geplaatst door RAMA Bekijk reactie
    Kan me voorstellen dat ze het moeilijk hebben, ik leef ook met ze mee. Iedere keer als ik aan mijn moeder denk, denk ik ook aan de mensen die hun moeder hebben verloren, niet gekend of jarenlang niet hebben gezien.. Mijn hart gaat uit naar hen..
    duh, wie kan er nou zonder zijn moeder leven, niemand dus. Goed van je dat je om ze geeft

Moge Allah Subhana'Wa'Ta3la onze moeders al het geluk geven! Allahoema amien
    Weet dat Allah jou kan straffen via je dochter of je zus, omdat je de eer van iemand anders aantastte en hier tevreden mee was. Je kunt dus een bestraffing van Allah in dit wereldse leven verwachten alvorens het hiernamaals. Allah beschermt de familie en kinderen van de rechtvaardige moslim door middel van zijn rechtvaardigheid. Maar wanneer een man corrupt is dan zullen logischerwijs ook zijn familie en kinderen corrupt worden. Hoe kan het ook anders als hij hun voorbeeld is?

Zohra

Reacties
    173
    17-02-2011

Citaat Geplaatst door DuizendMoeders Bekijk reactie
    Mijn moeder, mijn allerbeste vriendin, mijn steun en toeverlaat. Degene die altijd voor me klaar staat, dag en nacht, jaar in jaar uit. Nu ik zelf moeder ben realiseer ik me nog meer hoeveel mijn moeder voor me heeft gedaan. Negen maanden heeft ze me onder haar hart gedragen, en daarbij alle klachten voor lief genomen. Als baby heeft ze me gevoed aan haar borst en gekoesterd, tegen elk klein vuiltje heeft ze me beschermd. Als kind heeft ze me ontelbare keren getroost na elke val of ziekte. Als puber heeft ze me door de moeilijke ontwikkelingen heen geholpen met liefde en geduld, ondanks de moeilijke tijd die ik haar heb bezorgd. Als volwassene is ze mijn eeuwig beste vriendin met altijd het juiste advies. Degene die er is op de mooiste momenten in mijn leven, wanneer ik mijn diploma haal, wanneer ik trouw, wanneer ik zelf kinderen krijg. Ze is er altijd, of ik nou hoogtepunten of diepe dalen raak. Mijn moeder heeft altijd alles voor me gedaan en er nooit wat voor terug gevraagd.

Betekent jouw moeder ook zoveel voor jou? En/of ben je zelf moeder? ‘Like’ dan de facebookpagina duizend moeders. Blijf ons volgen want er is meer…
    Helemaal mee eens, mijn moeder is ook mijn allerbeste vriendin, mijn allerliefste schat van de hele wereld.
    Komt er een einde aan de bloedige oorlog in Syrië? Jullie zijn in mijn hart en ik vecht ervoor dat de oorlog stopt met heel mijn hart, bid ik tot Allah dat het definitief stopt, inchallah als Allah het wil.

-

Reacties
    1.418
    21-10-2011

Citaat Geplaatst door Zonnetje_28 Bekijk reactie
    Helemaal mee eens, mijn moeder is ook mijn allerbeste vriendin, mijn allerliefste schat van de hele wereld.
    en toch zijn er meiden en jongens die tegen hun moeder liegen, door te zeggen ik ga bij me neef/nicht slapen terwijl ze bij 1 of andere meisje of jongen slapen.

Zohra

Reacties
    173
    17-02-2011

Citaat Geplaatst door Ovz030 Bekijk reactie
    en toch zijn er meiden en jongens die tegen hun moeder liegen, door te zeggen ik ga bij me neef/nicht slapen terwijl ze bij 1 of andere meisje of jongen slapen.
    Is het je zusje misschien overkomen?
    Komt er een einde aan de bloedige oorlog in Syrië? Jullie zijn in mijn hart en ik vecht ervoor dat de oorlog stopt met heel mijn hart, bid ik tot Allah dat het definitief stopt, inchallah als Allah het wil.

-

Reacties
    1.418
    21-10-2011

Citaat Geplaatst door Zonnetje_28 Bekijk reactie
    Is het je zusje misschien overkomen?
    Nee , jij voelt je direct aangevallen het kan zijn dat het je bekend voor komt.

en ik heb geen zusje of zus. ik zei alleen maar wat had niet eens over jou.

-

Reacties
    1.418
    21-10-2011

Citaat Geplaatst door marociaa_ Bekijk reactie
    No one else than my lovely mom!!!!
    Je kan altijd op haar bouwen, ze zal er altijd voor je zijn.
    Zoveel gedaan voor je..

Mashallaah.. Moge Allaah swt haar jenet el ferdous geven

ik hou van me mams.
    Subhana'Wa'Ta3ala mag u niet afkorten.

Tags voor deze discussie

Otla Vliegtickets Nador
Nieuws
Lifestyle
Sport