+ Reageer
1 tot 6 van 6
    beterwetenbeterdoen

Reacties
    626
    22-04-2006

Ongelukkig

Salam 3alaikom,

Ik ben 4 maanden geleden van een gezond zoontje bevallen waar ik helemaal gek op ben. Ik heb een hele zware bevalling gehad en ik ben lichamelijk nog steeds aan het herstellen. Al snel na de bevalling kreeg ik last van een postnatale depressie waardoor ik nu niet kan functioneren. Ik kom het huis nauwelijks uit en alleen de verzorging van mijn zoontje houdt mij nog staande. Fysiek kan ik op dit moment ook niet veel. Ik heb ook niemand bij wie ik mijn hart kan luchten. Het trieste is, dat ik niet meer gelukkig ben met mijn man. Ik kn het niet opbrengen om intiem te zijn en ontwijk hem
    sinds de bevalling alleen maar. Ik vind het zo verschrikkelijk dat hij er zo onder moet lijden en durf hem niet te vertellen dat ik geen liefde meer voel. Hij weet dat het slecht met mij gaat en probeert mij op zijn manier te steunen maar vraagt ook heel veel om intimiteit en dit benauwt mij alleen. Hij verdient dit niet maar ik kan mijn emoties niet onderdrukken.
    ik ben steeds slechter gaan eten, mezelf gaan verwaarlozen en heb ook steeds meer last van hartkloppingen.

Ik weet niet meer wat ik moet doen. Scheiden is voor mij geen optie. Hulp ben ik mee bezig (huisarts)

Het lijkt alsof ik een baksteen op mijn borst draag, ik voel mij zo verschrikkelijk leeg van binnen:

Incha Allah

MVC Lid

Reacties
    667
    07-05-2012

Wa'alaykoumSalam. Allereerst Alf Mabrouk met je zoontje! Dat Allah hem mag laten opgroeien tot een vrome moslim. Amien. Waarom ben je niet meer gelukkig met je man? Stel jezelf eerst die vraag. Als je geen antwoord erop hebt is het duidelijk dat je door die zware bevalling in een dip zit en die vervloekte saitan ook nog eens op je komt inpraten. Zorg ervoor dat je je salat geconcentreerd verricht, luister veel Koran/roqyah en verricht goede daden. Opdat je hart incha'Allah verzacht mag worden en je hieruit komt. En praat met je man, geef aan wat je niet wil en waarom. Een man met verstand zal daar wel begrip voor opbrengen. Geef ook wat tijd aan jezelf om te herstellen. Als je dat niet doet, zal je in die cirkel blijven.

MVC Lid

Reacties
    89
    12-10-2005

Moge Allah het voor jou doen gemakkelijken en jou band et je man doen versterken! Allahouma Ameen! X UP.
    "Degene die geloven en niet hun geloof met onrecht mengen: zij zijn degenen die veiligheid toekomt en zij zijn de rechtgeleiden." (Surah 6 : Ayah 82)

MVC Lid

Reacties
    208
    03-12-2010

Je moet je echt niet gek laten maken door de Shaitaan. Zoek toenadering tot je man en laat hem toenadering tot jou zoeken. Het is haram wat je doet. En bovendien straks ben je je lieve man kwijt en ben je nog ongelukkiger dan dat je nu bent. Het geen liefde voelen voor een man die goed voor je is dat is echt alleen shaitaan lieverd, LAAT HEM NIET WINNEN!!
    “Benijdt elkaar niet. Biedt niet tegen elkaar op. Haat elkaar niet. Wendt jullie niet af van elkaar. Verkoopt niet ten laste van elkaar. En wees broeders, O dienaren van Allah.

beterwetenbeterdoen

Reacties
    626
    22-04-2006

Ik weet het ik vind het ook verschrikkelijk! Hij hoeft alleen maar toenadering te zoeken en voordat ik het weet duw ik hem weg. Hij heeft er heel veel moeite mee.

Ben ik ook haram bezig als ik ziek ben???

Incha Allah

الله أكبر

Reacties
    2.150
    12-08-2008

Kan je hem niet een keer zijn gang laten gaan? Wie weet verdwijnt zijn liefde ook voor jou als je dat niet doet

Otla Vliegtickets Al Hoceima
Nieuws
Lifestyle
Sport