1. #31
    mijn ondertitel :)

    Reacties
    423
    09-11-2004

    Citaat Geplaatst door Hananetje
    Nee zuster, ik denk niet dat ze hem wat hadden kunnen maken wanneer ze hem voor de rechter zouden slepen, want je hoort toch vaak in de media dat zijn uitlatingen over onze profeet sws geen strafbare feiten waren...
    Vandaar dat n groep moslims nu n rechtszaak aanspannen tegen submission2.....als dat hopeloos zou zijn, zou Moskowitz er niet eens aan beginnen....

  2. #32
    MVC Lid

    Reacties
    42
    09-11-2004

    Vandaar dat n groep moslims nu n rechtszaak aanspannen tegen submission2.....als dat hopeloos zou zijn, zou Moskowitz er niet eens aan beginnen....
    Maar intussen verdient Moskowics er goed aan, ook al weet ie dat die rechtzaak alleen nut heeft om moslims te sussen. Je kunt er op rekenen dat Sub2 een stuk overtuigender, provocerender en confronterender gaat worden. Ik denk dat Sub2 ook aandacht zou moeten besteden aan het geweld wat tegen ex-moslims wordt aangewend door radicale moslims; als je uit de islam stapt ben je in sommige kringen je leven niet zeker.

  3. #33
    MVC Lid

    Reacties
    42
    09-11-2004

    dus eindigen we met zijn alle in de meest bekrompen mening.
    Als iets jou mening niet is is het nog niet bekrompen.

  4. #34
    MVC Lid

    Reacties
    42
    09-11-2004

    omdat de vrijheid van mening stopt als die van de andere wordt aangetast.
    de meest bekrompen mening zal dan winnen of zie ik dat verkeerd? namelijk de mening dat iedereen de mond zal worden gesnoerd.
    Ja das waar

  5. #35
    Dienaar van Allah!!

    Reacties
    498
    26-11-2004

    Citaat Geplaatst door lainae
    Stelling:

    Vrijheid van meningsuiting kent zijn grenzen...

    Wie is het hiermee eens en wie niet??

    Beargumenteer je antwoord..
    In Nederland kent de vrijheid van meningsuiting geen enkele grens en mag je zeggen wat je wil (applaus!!).
    In veel andere landen mag dat niet.

  6. #36
    mijn ondertitel :)

    Reacties
    423
    09-11-2004

    Citaat Geplaatst door dagon
    Maar intussen verdient Moskowics er goed aan, ook al weet ie dat die rechtzaak alleen nut heeft om moslims te sussen. Je kunt er op rekenen dat Sub2 een stuk overtuigender, provocerender en confronterender gaat worden. Ik denk dat Sub2 ook aandacht zou moeten besteden aan het geweld wat tegen ex-moslims wordt aangewend door radicale moslims; als je uit de islam stapt ben je in sommige kringen je leven niet zeker.
    Het is alleen wel zo dat Submission nu al zoveel aandacht heeft DANKZIJ moslims...wat de bekendheid en nieuwsgoerigheid alleen maar groter zal maken.....

    maar als de vrijheid wordt beperkt tpot t punt dat je andere mensen kwetst mag je dus geen mening hebben, omdat je dan altijd wel iemand kwetst.....dat zou betekenen dat n moslim n homo ook geen tochtje naar de hel mag toewensen of n amerikaan n varken noemen omdat zn president oorlogje wil voeren....want ook dna kwets je mensen......als je op die manier gaat kijken blijft er niks meer over...

  7. #37
    HaNa

    Reacties
    1.503
    22-04-2004

    Citaat Geplaatst door BerberDude
    In Nederland kent de vrijheid van meningsuiting geen enkele grens en mag je zeggen wat je wil (applaus!!).
    In veel andere landen mag dat niet.

    Juist


    Dat vind ik nou ook


    Made by Flower_Girl


  8. #38
    Dienaar van Allah!!

    Reacties
    498
    26-11-2004

    Het is juist heel erg duidelijk. Je mag gewoon je mening geven, als je maar zegt : "ik vind dat............"

    Zo mag je tegen een politieagent zeggen : "ik vind jou een lul"
    Je mag niet zeggen: "je bént een lul"

    Dat is het verschil.

  9. #39
    silencio

    Reacties
    1.109
    06-10-2004

    MVC Premium MVC Premium
    Ik vind Vrijheid van meningsuiting ontzettend belangrijk,wat zou er gebeuren indien niemand mocht zeggen wat hij dacht,dat zou vreselijk zijn
    Maar wat betreft dat de vrijheid van meningsuiting grenzen moet hebben daar ben ik het gedeeltelijk met je eens,het moeten de mensen zelf zijn die een grens stellen aan hun mening,zo van dat kan of mag ik zeggen,en dat kan ik absoluut niet zeggen,rekening houden met de gedachten/en gevoelens van anderen.
    Wat ik ook nog wil vermelden is het feit dat het verkondigen van je mening niet mag indruisen tegen de wet zoals bv het aanzetten tot haat,rascisme,enz


    GReetz hafsa
    Een lege plek,
    Een groot gemis,
    Vele herinneringen is al wat er nog is.
    Ik zal je altijd missen in dit leven,
    en altijd om je blijven geven.