+ Reageer
Pagina 3 van 16 EersteEerste 1 2 3 4 5 13 ... LaatsteLaatste
31 tot 45 van 238
    Back Off

Reacties
    5.101
    22-01-2010

1. DeathNote een der beste animeseries ever!
    2. Jeps zal het zeker gebruiken!

#1 - Bangalijst

Reacties
    7.359
    20-05-2003

MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Orochimaru. Bekijk reactie
    Deathnote is van een heel ander kaliber dan wat jij waarschijnlijk gewend bent. Het is weliswaar getekend maar het speelt wel af op hoog niveau. Dus geen kinder materiaal.
    Citaat Geplaatst door The_Rock Bekijk reactie
    1. DeathNote een der beste animeseries ever!
    2. Jeps zal het zeker gebruiken!
    Can i get a Amen!!!

Keb honger .................................................. .................................................. ................ Keb nog steeds honger

[Posion]

Reacties
    4.793
    10-01-2007

MVC Premium MVC Premium
    Deathnote is van een heel ander kaliber dan wat jij waarschijnlijk gewend bent. Het is weliswaar getekend maar het speelt wel af op hoog niveau. Dus geen kinder materiaal.
    Ik ken het. Ik vind het ook leuk.. Alsnog is het een tekenfilm, anime.

MVC Lid

Reacties
    3.371
    31-08-2011

Citaat Geplaatst door Krakeling Bekijk reactie
    Teveel tekenfilms gekeken yek
    laat ons naruto en dergelijke kijken ja!
    I wanna marry a hijabi so every night it feels like i'm unwrapping a gift

#1 - Bangalijst

Reacties
    7.359
    20-05-2003

MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Fashion-Queen Bekijk reactie
    Ik denk niet dat iemand in staat is die macht te weerstaan. Ook niet als je met begeleiding bent en de verantwoordelijkheid deelt. 1 van de 2 hoeft maar in de verleiding te komen en dan zal het geheid mis gaan.
    Slechts mensen die gewoon niet die macht willen hebben. Ik had ooit begrepen of het was in een boek over psychologie of islaam dat iemand die niet de mag wil hebben maar toch de macht krijgt juist niet zo snel geneigd zijn voor machtsmisbruik

Citaat Geplaatst door Petrus Bekijk reactie
    Vast een leuke serie... zal straks eens een kijkje nemen of het wat is.

Als mensen die je niet moet zomaar doodgaan/verdwijnen is er ook niets meer aan... het is dus niet durf je het te gebruiken, het is meer hoe zinnig is het om anderen weg te hebben... maar goed mensen zijn nog niet zo ver.
    Het is de beste serie die ik ooit heb gevolgd, als je de eerste 2 hebt gezien dan zul je blijven willen kijken!

Zou je de wereld bijvoorbeeld niet durven te veranderen?

Citaat Geplaatst door GloriousBastard Bekijk reactie
    Mijn vijanden dragen bij aan de geworden persoon die ik ben en de persoon die ik zal worden,
    ik ben dankbaar om wie ik ben en die persoon ben ik dankzij ups en downs.
    Vijanden zijn uiteindelijk testjes die je onderweg tegenkomt naar jezelf,niet meer niet minder.
    En waarom zou je God's testen willen wegvegen omdat ze een zogenaamd obstakel voor je zijn,
    what doesnt kill you only makes you...
    Het gaat meer om fantasie, moord is altijd verboden in de islaam natuurlijk.

Het gaat nu om het feit in Nederland al die mensen die de wet steeds ontwijken dmv vieze praktijken
    zou je de macht neit hebben om dat te doen stoppen? Al dat regels terwijl mensen die allemaal ontwijken
    dmv mafia praktijken.

Keb honger .................................................. .................................................. ................ Keb nog steeds honger

#1 - Bangalijst

Reacties
    7.359
    20-05-2003

MVC Premium MVC Premium
    : = /
    ze3ma volwassen spelen
    De Arabieren zouden het dan heel warm krijgen ...

I kid the Arabs, ofcourse i wouldnt kill you guys. We are brothers!

Of toch wel? ...
    Zoiets als de Arabische revolutie tegen gaan?
    Citaat Geplaatst door KILLUMINATIII Bekijk reactie
    Ik weet mensen gaan me nu haten maar weet je wie ik zou opschrijven

Bush
    Wilders
    *AIVD LOCK ON*

Reacties
    2.516
    02-04-2012

En dat is erg omdat?

Reacties
    2.516
    02-04-2012

Citaat Geplaatst door BoubkerC Bekijk reactie
    Zoiets als de Arabische revolutie tegen gaan?
    Sure why not.

-

Reacties
    13.986
    09-08-2009

Slechts mensen die gewoon niet die macht willen hebben. Ik had ooit begrepen of het was in een boek over psychologie of islaam dat iemand die niet de mag wil hebben maar toch de macht krijgt juist niet zo snel geneigd zijn voor machtsmisbruik

Het is de beste serie die ik ooit heb gevolgd, als je de eerste 2 hebt gezien dan zul je blijven willen kijken!

Het gaat nu om het feit in Nederland al die mensen die de wet steeds ontwijken dmv vieze praktijken
    zou je de macht neit hebben om dat te doen stoppen? Al dat regels terwijl mensen die allemaal ontwijken
    dmv mafia praktijken.
    Martelen gek maken.
    De dood is zo simpel.

Reacties
    2.516
    02-04-2012

: = /
    ze3ma volwassen spelen
    Laat haar, ze is getrouwd. Ze is nu ze3ma "volwassen".

<3

Reacties
    4.446
    12-02-2006

MVC Premium MVC Premium
    Never. Stel dat iemand mij in zo'n death note zou hebben. Zou me schuldig voelen. :/

Never laugh at the mistakes of others. Perhaps Allaah sub7ana wa ta'ala will forgive them for their ignorance but punish you for your arrogance.

MVC Lid

Reacties
    2.539
    15-03-2011

dmv mafia praktijken.
    Zou best kunnen, weet er niet zoveel vanaf
    Ik zou bij de sympathisanten horen. Ik zou de gebruiker steunen en blij zijn dat diegene het wel aandurft
    We live in a world full of sick people

#1 - Bangalijst

Reacties
    7.359
    20-05-2003

MVC Premium MVC Premium
    @Mamita:

jij bent te vrouwelijk ervoor, wat schattig

@GB
    nu komt de duivel naar buiten!!

@Ochimaru
    Zij mag tikkertje spelen

#1 - Bangalijst

Reacties
    7.359
    20-05-2003

MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Fashion-Queen Bekijk reactie
    Zou best kunnen, weet er niet zoveel vanaf
    Ik zou bij de sympathisanten horen. Ik zou de gebruiker steunen en blij zijn dat diegene het wel aandurft
    Stel je voor hij chanteert je voor sex
    Macht kan gekke dingen doen

MVC Lid

Reacties
    452
    21-02-2012

als je tijd is gekomen is die gewoon gekomen dus ook al kan dat ze3ma want dit is duidelijk tovernarij
    als Allah sub7ana wa ta3ala wil dat je blijft leven dan blijf je dat

Otla Vliegtickets Tanger
Nieuws
Lifestyle
Sport