1. DeathNote een der beste animeseries ever!
2. Jeps zal het zeker gebruiken!

1. DeathNote een der beste animeseries ever!
2. Jeps zal het zeker gebruiken!

Slechts mensen die gewoon niet die macht willen hebben. Ik had ooit begrepen of het was in een boek over psychologie of islaam dat iemand die niet de mag wil hebben maar toch de macht krijgt juist niet zo snel geneigd zijn voor machtsmisbruik![]()
Het is de beste serie die ik ooit heb gevolgd, als je de eerste 2 hebt gezien dan zul je blijven willen kijken!
Zou je de wereld bijvoorbeeld niet durven te veranderen?
Het gaat meer om fantasie, moord is altijd verboden in de islaam natuurlijk.
Het gaat nu om het feit in Nederland al die mensen die de wet steeds ontwijken dmv vieze praktijken
zou je de macht neit hebben om dat te doen stoppen? Al dat regels terwijl mensen die allemaal ontwijken
dmv mafia praktijken.
Keb honger .................................................. .................................................. ................ Keb nog steeds honger

Keb honger .................................................. .................................................. ................ Keb nog steeds honger
Never. Stel dat iemand mij in zo'n death note zou hebben. Zou me schuldig voelen. :/
Never laugh at the mistakes of others. Perhaps Allaah sub7ana wa ta'ala will forgive them for their ignorance but punish you for your arrogance.

@Mamita:
jij bent te vrouwelijk ervoor, wat schattig
![]()
@GB
nu komt de duivel naar buiten!!
![]()
@Ochimaru
Zij mag tikkertje spelen![]()

als je tijd is gekomen is die gewoon gekomen dus ook al kan dat ze3ma want dit is duidelijk tovernarij
als Allah sub7ana wa ta3ala wil dat je blijft leven dan blijf je dat