+ Reageer
Pagina 1 van 3 1 2 3 LaatsteLaatste
1 tot 15 van 38
    Kennis is macht.

Reacties
    1.879
    19-10-2003

Exclamation Stel je voor.

Over een jaartje of 30 ben je gelukkig getrouwd...

Vadertje moedertje 3 kids waarvan de oudste zoon thuis komt met de mededeling dat hij wil trouwen!

MET.... De dochter van je EX!!

Ja die ex waar je eigenlijk altijd nog een zwak voor hebt gehouden. Die ex waarmee je lief en leed gedeelt hebt en je daar nog altijd met veel goede herinneringen naar terug kijkt. Die ex waarvan jij je afvraagt hoe het zou zijn als jullie met elkaar getrouwd zouden zijn.
    Die ex die ervoor zorgt dat je hart een klein sprongetje maakt als je de naam alleen al hoort.
    Die ex die je hart gebroken heeft...

Die ex wordt familie. Je zal bij elkaar over de vloer komen, gezamelijk eten en drinken.
    Bruiloft samen plannen en nog veel meer!

En dan ben je voor de rest van je leven aan hem/haar verbonden.

Zou jij het je zoon verbieden om met die dochter te trouwen? Zou je doen alsof je neus bloedt, gevoelens onderdrukken en gewoon doorgaan, of zou je je vrouw hiervan op de hoogte stellen en samen overleggen hoe te handelen?

Ik sta hier net bij stil, en ik heb toevallig zo een ex.

Zou in een lastige positie komen!
    Als men zich steeds onder mensen van verdienste weet, leert men alle aanmatiging af; het alleenzijn leidt tot zelfoverschatting.

MVC Lid

Reacties
    17
    31-10-2011

Dat is zwaar awkward
    ''Life is just a long journey that is made up a million little road trips.''

Cataclysm

Reacties
    4.528
    17-03-2012

Echt zo een scene voor een Turkse soap op Marokkaans tv.

There comes a day when you realise turning the page is the best feeling in the world, because you realise there’s so much more to the book than the page you were stuck on.

MVC Lid

Reacties
    615
    03-11-2009

Citaat Geplaatst door Jibrael Bekijk reactie
    .. Lastig .

Kennis is macht.

Reacties
    1.879
    19-10-2003

Citaat Geplaatst door Awesome- Bekijk reactie
    Dat is zwaar awkward
    Ja, lijkt mij dus ook!

Ik zou echt nie weten hoe ik in zo'n geval als moeder zou kunnen handelen!
    Zit je dan tegenover DIE ene ex..
    Als men zich steeds onder mensen van verdienste weet, leert men alle aanmatiging af; het alleenzijn leidt tot zelfoverschatting.

Kennis is macht.

Reacties
    1.879
    19-10-2003

Citaat Geplaatst door Jibrael Bekijk reactie
    Alles kan tegenwoordig, ''we live in a global village''.
    De wereld is zo klein, mensen daten nu al van Maastricht tot Groningen, de kans zit er dik in dat ze over 30 jaar met het kind van je ex thuis komen.

Dit is serieuze shit, waarop we voorbereid moeten zijn

MVC Lid

Reacties
    615
    03-11-2009

Ik zou het persoonlijk niet kunnen als m'n zoon of dochter met de zoon of dochter van m'n ex zou gaan..
    Maar als zij/hij echt heel veel van haar of hem houd dan moet je je ff als baksteen gedragen en het een en ander onderdrukken.

Hip Boerinnetje!

Reacties
    3.513
    21-12-2011

Stel je toch eens voor!..

Mother & Father.

''Iedereen wil naar de Hemel, maar niemand die wil sterven.'' -Hip Tafedja7t.
    AlHamdoulilaah..

Kennis is macht.

Reacties
    1.879
    19-10-2003

Citaat Geplaatst door Honeysweet Bekijk reactie
    Ik zou het persoonlijk niet kunnen als m'n zoon of dochter met de zoon of dochter van m'n ex zou gaan..
    Maar als zij/hij echt heel veel van haar of hem houd dan moet je je ff als baksteen gedragen en het een en ander onderdrukken.
    Ja dat vind ik dus ook, liefde van het kind staat boven de nare ervaringen die jij met een persoon gehad hebt.

Maar wat als die ene ex je hart gebroken heeft, en je het leven zuur gemaakt heeft??

Kennis is macht.

Reacties
    1.879
    19-10-2003

Citaat Geplaatst door -Frappuccino Bekijk reactie
    Stel je toch eens voor!..
    Dat bedoel ik dus!

Het houdt me echt bezig Frapp!, ik moet er niet aan denken!

Verbannen

Reacties
    225
    24-02-2012

3ayaktiha, je bent echt wanhopig..

MVC Lid

Reacties
    615
    03-11-2009

Citaat Geplaatst door Laila Bekijk reactie
    Ja dat vind ik dus ook, liefde van het kind staat boven de nare ervaringen die jij met een persoon gehad hebt.

Maar wat als die ene ex je hart gebroken heeft, en je het leven zuur gemaakt heeft??
    Het leven zuur? B7èl walou gaat hij zich bemoeien met mijn kinds huwelijk.. dan zou ik het echt afraden...

Kennis is macht.

Reacties
    1.879
    19-10-2003

Citaat Geplaatst door Subconscious Bekijk reactie
    3ayaktiha, je bent echt wanhopig..
    Zie mijn andere topics,

Liefde is..

Ik zoek een vrouw,

Ik heb een vrouw nodig

Ik zoek een hoogopgeleide nette arabische dame

En nog veel meer.

Ja klopt, ik ben wanhopig

Kennis is macht.

Reacties
    1.879
    19-10-2003

Citaat Geplaatst door Honeysweet Bekijk reactie
    Het leven zuur? B7èl walou gaat hij zich bemoeien met mijn kinds huwelijk.. dan zou ik het echt afraden...
    Ja zo een ex die je wenst nooit meer te zien en in je verleden vervloekt hebt...

En natuurlijk gaat hij zich ermee bemoeien, hij zou de vader van je aanstaande schoondochter zijn!

Hoe zou je je gedragen naar zijn vrouw toe?

MVC Lid

Reacties
    615
    03-11-2009

Citaat Geplaatst door Laila Bekijk reactie
    Ja zo een ex die je wenst nooit meer te zien en in je verleden vervloekt hebt...

En natuurlijk gaat hij zich ermee bemoeien, hij zou de vader van je aanstaande schoondochter zijn!

Hoe zou je je gedragen naar zijn vrouw toe?
    Hmm zou sowieso niets tegen de vrouw hebben .. ze heeft ee niks mee te maken meskiena

Otla Vliegtickets Al Hoceima
Nieuws
Lifestyle
Sport