Geplaatst door Safia21 Plaats eens ff een krabbel bij Spar. hint hint Ik vat die hint niet helemaal. Leg eens uit Spar krijgt genoeg krabbels van me,its my brother. Love that kid. How about you?
Geplaatst door Kleine-Ster Ik vat die hint niet helemaal. Leg eens uit Spar krijgt genoeg krabbels van me,its my brother. Love that kid. How about you? Gewoon doen.. dan zie je vanzelf hoe en wat
Geplaatst door ra_bo Hoezo niet? Mijn taak is niet om jou rond te leiden of om je te voeden. Mijn taak is wel om voor jou hetzelfde te gunnen als wat ik voor mezelf gun dus doe in dat Heel nobel van je, maar daar heb ik weinig aan. Zit nog met een lege maag
Geplaatst door Safia21 Gewoon doen.. dan zie je vanzelf hoe en wat Ik ga even een kijkje nemen.
Geplaatst door Kleine-Ster Heel nobel van je, maar daar heb ik weinig aan. Zit nog met een lege maag Niet liegen je hebt gegeten
If you are neutral in situations of injustice, you have chosen the side of the oppressor.
Geplaatst door Kleine-Ster Ik ga even een kijkje nemen. Dank je:
Geplaatst door ra_bo Niet liegen je hebt gegeten Ik heb elhawa gegeten dus voelt nog leeg aan
Geplaatst door Safia21 Dank je: Geen dank mop
Geplaatst door Kleine-Ster Ik heb elhawa gegeten dus voelt nog leeg aan Hoe smaakte elhawa
Geplaatst door ra_bo Hoe smaakte elhawa Smaakloos, ik had veeeeeel liever die zalm van jou
Geplaatst door Kleine-Ster Smaakloos, ik had veeeeeel liever die zalm van jou Je kan mee eten als je binnen een uur hier bent
Geplaatst door ra_bo Je kan mee eten als je binnen een uur hier bent Met mijn snelheid ben ik er binnen een kwartier Ga jij maar naar de moskee en laat je sleutel maar onder het matje of in de deurslot
Geplaatst door Kleine-Ster Met mijn snelheid ben ik er binnen een kwartier Ga jij maar naar de moskee en laat je sleutel maar onder het matje of in de deurslot Is cool
Geplaatst door ra_bo Is cool
Nora ik kan je geen puntje geven Maar wel lief van je