+ Reageer
Pagina 1 van 2 1 2 LaatsteLaatste
1 tot 15 van 17
    Redactie

Reacties
    10.723
    03-12-2000

MVC Moderator MVC Moderator

Zina Daoudia bemoeit zich met grensconflict Marokko-Algerije

Zangeres Zina Daoudia heeft opgeroepen de grenzen te heropenen.

Tijdens haar tournee riep ze in het Algerijnse Oran op het podium op om de grenzen te heropenen. 'Degenen die willen dat de grenzen open gaan, pak je telefoon en ga los!', zou de zangeres geroepen hebben. Hiermee wilde ze waarschijnlijk een onlinecampagne op gang zetten voor de heropening van de Marokkaans-Algerijnse grens. Algerijnse media kunnen de oproep echter niet waarderen.

Een lokale krant haalde hard uit naar de zangeres: 'Ze heeft een kans om te zwijgen gemist, net als vroeger'. Ze veroordelen de plotselinge stap van het zingen naar de politiek. De zangeres lijkt daar lak aan te hebben en gaat zelfs een stap verder. 'Mijn volgende album zal een nummer bevatten die uitsluitend geschreven is voor de grenzen en het conflict', zo maakte ze haar plan kenbaar.

Marokkaanse politici reageerden de afgelopen weken negatief over de manier van handelen van Algerije. Premier Abdelilah Benkirane stelde onlangs dat hij Algerije als een broederland ziet en de grenzen graag wil heropenen in tegenstelling tot de Algerijnse autoriteiten.

Marokko sloot de grens in 1994 omdat het buurland Algerije ervan verdenkt een aanslag in Marrakech te hebben gepleegd. De Algerijnen ontkennen dat in alle toonaarden.

-

Reacties
    1.361
    24-07-2012

Wie is dit??

MVC Lid

Reacties
    3.617
    02-08-2011

het zogenaamd conflict is niet tussen Marokkanen en Algerijnen. Het is tussen Mo 6 al alouait en het algerijnse regime bouteflika.

Marokkanen en Algerijnen leefden als broeders er bestond geen grens

Die hebben de regimes zelf gemaakt om ons tegen elkaar uit te spelen

Mams&Paps ..Espana!

Reacties
    350
    16-05-2011

Pfff zelfs ik word er moe van

MVC Lid

Reacties
    1.385
    26-09-2009

zingt zij weer ? ze was toch gestopt..

"يا أيتها النفس المطمئنة، ارجعي إلى ربك راضية مرضية، فادخلي في عبادي وادخلي جنتي"
    صدق الله العظيم

iSLAM IS THE BEST

Reacties
    328
    31-10-2004

blijkbaar had ze geld nodig en begon ze terug te zingen

MVC Lid

Reacties
    22
    07-07-2012

mee eens met (Zangeres Zina Daoudia) goede iedee

Mams&Paps ..Espana!

Reacties
    350
    16-05-2011

@ Drakenbaas, ik ben et eens met jou!!

MVC Lid

Reacties
    194
    15-06-2012

Ben benieuwd naar haar liedje....

mohammed

Reacties
    1.542
    13-07-2002

Zolang deze mensen die zichzelf algerijnen en marokanen noemen proberen verzoening te zoeken via iets anders dan islaam zullen zij keer op keer falen.
    vereniging door cultuur of fasaad of muziek of andere nonsens is uit den boze zoals de geschiedenis in haar boeken zal opnemen.

Keer terug naar allah subhanahu wata3alah keer terug naar het boek van allah, zodat deze zogenaamde problemen niet hoeven te bestaan.

Ik heb totaal geen probleem met moslims in Algerije, het zijn mijn broeders en zusters en zijn mij meer waard dan mohamed 6 en boutaflika en hun helpers, en moge mohamed 6 en boutaflika en alle mensen die met hun zijn of het nu journalisten ulama of gewone burgers zijn bijeengegaard worden op yawm el qiyama , amien.
    Allah yar7aam de honderden duizenden zoons die ons volk aan de middellandse zee heeft geschonken.

MVC Lid

Reacties
    645
    02-03-2012

Laat de grenzen aub dicht Algerijnen zijn niet te vertrouwen

2 gezichten

Reacties
    2.377
    13-02-2003

Word hoog tijd dat iemand zijn bek open trekt! Als zij het niet had gedaan, lag het de komende 10 jaar nog in een doofpoot. Elke x weer als we langs de grens rijden, breekt me hart. Familie die elkaar jaren niet hebben gezien en alleen maar naar elkaar kunnen zwaaien en kijken naar de overkant, als kleine troost.

Gooi de grenzen open!

MVC Lid

Reacties
    2
    31-05-2012

open die grens vrede

La joie de vivre.

Reacties
    25.089
    25-09-2007

ik vind dat je politiek niet mag gebruiken ter promotie van je haramliedjes
    a girl should be two things - classy & fabulous

Must have:

☆ vrouwelijke anasheedband Maroc uit Rotterdam voor meer info PM lid rosala klik

MVC Lid

Reacties
    621
    06-06-2010

die irritante geit

Otla Vliegtickets Tanger
Nieuws
Lifestyle
Sport