+ Reageer
Pagina 2 van 2 EersteEerste 1 2
16 tot 26 van 26
    MVC Lid

Reacties
    3.175
    15-09-2011

Kaftan Fes heeft mooie stoffen + hij maakt prachtige lebsat's.

www.kaftanfes.nl
    Hij zit op sierplein.
    IK BEN GEEEEEEN IZRAN BAND, VRAAG MIJ DUS NIET OM EEN OFFERTE
    Citaat Geplaatst door nabila.da Bekijk reactie
    Doe jij izran? Heb je demo?
    Citaat Geplaatst door nuzijnvrouwtje Bekijk reactie
    Hey lella , hoeveel vraag je voor een avond en lkun je een demo sturen.....

Getrouwd

Reacties
    2.049
    26-03-2012

Citaat Geplaatst door Lella_Bouja Bekijk reactie
    Kaftan Fes heeft mooie stoffen + hij maakt prachtige lebsat's.

www.kaftanfes.nl
    Hij zit op sierplein.
    Dank je wel Lella Bouja.

MVC Lid

Reacties
    156
    09-10-2009

brussel vind je zeker!! je moet daar wel de plaatsen kijken. Er is daar een winkel die alle soorten stoffen verkoopt van bruidsjurken stof tot aan sari en dubai stoffen

Getrouwd

Reacties
    2.049
    26-03-2012

Citaat Geplaatst door silent Bekijk reactie
    brussel vind je zeker!! je moet daar wel de plaatsen kijken. Er is daar een winkel die alle soorten stoffen verkoopt van bruidsjurken stof tot aan sari en dubai stoffen
    Bedoel je die ene winkel waar een "Iraakse vrouw" werkt? Ze draagt van die lange hoofddoeken?
    Op Rue de Brabant?
    Ik ben met mijn man een aantal winkels gaan bezoeken maar zag er niets speciaals.
    We gaan binnenkort ook naar Parijs om een aantal stofwinkels te bezoeken.

MVC Lid

Reacties
    5
    09-08-2012

Zon winkeltje op de albert kuijp markt in adam. Van een indianse mensen. Maar gruwelijke mooie stoffen..

MVC Lid

Reacties
    256
    20-12-2009

kun je bij kaftan fes ook gewoon de stof kopen zonder daar te naaien?

Kennis is macht.

Reacties
    1.879
    19-10-2003

In Brussel, Rue de brabant... Exacta naam ken ik niet, maar helemaal beneden, net tegenover het station. Een hele grote winkel met uitgebreid assortiment met prachtige stofjes!

Te herkennen aan de praktiserende moslims die daar werken, 2 mannen met baard en 1 damen met Gimaar...

Succes!
    Als men zich steeds onder mensen van verdienste weet, leert men alle aanmatiging af; het alleenzijn leidt tot zelfoverschatting.

Getrouwd

Reacties
    2.049
    26-03-2012

Citaat Geplaatst door spa12 Bekijk reactie
    Zon winkeltje op de albert kuijp markt in adam. Van een indianse mensen. Maar gruwelijke mooie stoffen..
    Ik had inderdaad een pm gehad van een lid die zei dat ze er mooie stoffen hebben.

Getrouwd

Reacties
    2.049
    26-03-2012

Citaat Geplaatst door Laila Bekijk reactie
    In Brussel, Rue de brabant... Exacta naam ken ik niet, maar helemaal beneden, net tegenover het station. Een hele grote winkel met uitgebreid assortiment met prachtige stofjes!

Te herkennen aan de praktiserende moslims die daar werken, 2 mannen met baard en 1 damen met Gimaar...

Succes!
    Daar ben ik inderdaad geweest. 1 dame met gimaar. Ze hebben daar prachtige stoffen!
    Maar het was meer sari stoffen.

MVC Lid

Reacties
    10
    04-06-2012

In denhaag heb je prachtige stoffen, weet alleen niet meer waar precies.. Vriendin van mij had er 2 gekocht en best wel prijzig.

MVC Lid

Reacties
    1.001
    21-07-2006

Op de albert cuyp markt zit een pakistaanse winkel, ze hebben daar de mooiste stoffen,echt prachtig gewoon!!
    I still remember the first day I met you..

Otla Vliegtickets Nador
Nieuws
Lifestyle
Sport