+ Reageer
Pagina 1 van 4 1 2 3 ... LaatsteLaatste
1 tot 15 van 53
    Felizmente casada!

Reacties
    3.926
    18-03-2007

MVC Premium MVC Premium

|Waar zijn elegante abaya's te verkrijgen in NL/BE?|

Hi ladies!

Inshaa Allah verkeren jullie allen in goede staat! Just a question.. Wie weet waar je mooie elegante abaya's kunt halen uit NL/BE?

En dan heb ik het echt over soepelvallende stof, lange modellen, chiffon etc.. Niet die standaard abaya's van 15 euro.

Wie heeft hier ervaring mee? Ik wil ze cadeau doen met Eid Inshaa Allah maar kan niets moois vinden.

So tell me, ( and maybe other girls. )

Alhamdoeli'Allaah.

Reacties
    3.533
    29-04-2005

Ik ben daar ook al lang op zoek naar. Ik heb ze eens gevonden in Den Haag aan de Hobbemastraat. Maar ik heb geen zin om daar naar toe te reizen. En ze zijn ook nog eens 35 euro.

Moge rechtvaardigheid geschieden..
    Help jullie mede- moslims in Syrië.
    http://islamicappeal.nl/

Felizmente casada!

Reacties
    3.926
    18-03-2007

MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door NietTeStoppuh Bekijk reactie
    Ik ben daar ook al lang op zoek naar. Ik heb ze eens gevonden in Den Haag aan de Hobbemastraat. Maar ik heb geen zin om daar naar toe te reizen. En ze zijn ook nog eens 35 euro.
    Shoukran lief

Felizmente casada!

Reacties
    3.926
    18-03-2007

MVC Premium MVC Premium
    Meer ladies! Up!

Zusje v Doukaliaatj_

Reacties
    2.576
    17-03-2008

Ben je opzoek naar van die galizjien jurken, dan kan je bij offerantstraat in antwerpen terecht.
    -Shortest love story-

She found Allaah, and lived happily ever after.

Felizmente casada!

Reacties
    3.926
    18-03-2007

MVC Premium MVC Premium
    Thnx sweet.

up nog meer dames?

(L) Mijn prinsjes

Reacties
    3.691
    12-06-2008

Ik koop altijd stof en laat ze naaien.
    Blessed

MVC Lid

Reacties
    1.917
    28-11-2009

Ik heb alleen ervaring met die van 15 euro

Zoals de dame hierboven zegt, laten maken is het beste wat je kan doen.
    "Als iemand slechte woorden en daden niet achterwege laat, dan heeft Allah er geen behoefte aan dat hij zijn eten en drinken laat staan." [Boekharie]

MVC Lid

Reacties
    26
    21-04-2011

in amterdam west, bij vluchtlaan heb je wel aparte 3abay's waar je naar op zoek bent. Mn zus heeft eentje van daar gehaald was 35 euro.

Succes

MVC Lid

Reacties
    125
    09-08-2010

Citaat Geplaatst door fille_douce Bekijk reactie
    Ik koop altijd stof en laat ze naaien.
    Dit doe ik ook. Gewoon stof kopen joh er is vast wel iemand in de familie die kan naaien

allahouma tben ou ra7a wala sh3ir ou lefdiha

(L) Mijn prinsjes

Reacties
    3.691
    12-06-2008

Citaat Geplaatst door FrozenFlame Bekijk reactie
    Dit doe ik ook. Gewoon stof kopen joh er is vast wel iemand in de familie die kan naaien
    Indd mijn mamma en tante kunnen naaien.
    Blessed

Khoroto NikeChrajm

Reacties
    15.718
    25-03-2009

MVC Premium MVC Premium
    hier begint het mee,, elegante abaya's getailleerde abaya's en dan komen de abaya's tot boven de hielen, en dan lelijke enge koppen vol make up met aaya's en finaly de : doorzichtige abaya strak om het lichaam waarin de vormen goed zichtbaar zijn, lelijke kop met make up, hakken die je op 3km hoort, tel bij de hand en keihard erdoorheen gillen.....

wa draag normale stof, het is bedoeld om je lichaam ermee te dekken en niet om aandacht te trekken !!!

Fear IS Healthy, Panic Is Fatal

▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬

(L) Mijn prinsjes

Reacties
    3.691
    12-06-2008

Citaat Geplaatst door AbouRfissa Bekijk reactie
    hier begint het mee,, elegante abaya's getailleerde abaya's en dan komen de abaya's tot boven de hielen, en dan lelijke enge koppen vol make up met aaya's en finaly de : doorzichtige abaya strak om het lichaam waarin de vormen goed zichtbaar zijn, lelijke kop met make up, hakken die je op 3km hoort, tel bij de hand en keihard erdoorheen gillen.....

wa draag normale stof, het is bedoeld om je lichaam ermee te dekken en niet om aandacht te trekken !!!
    Ik snap je punt, maar dat bedoelt ts niet. Bij Abaya's heb je bepaalde stoffen, die je koopt voor 15 euro hebben hele lelijke stof, niet soepel. Elegant bedoelt ze meer de lekkere stof mee!
    Blessed

Khoroto NikeChrajm

Reacties
    15.718
    25-03-2009

MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door fille_douce Bekijk reactie
    Ik snap je punt, maar dat bedoelt ts niet. Bij Abaya's heb je bepaalde stoffen, die je koopt voor 15 euro hebben hele lelijke stof, niet soepel. Elegant bedoelt ze meer de lekkere stof mee!

het is geen aanval op ts hoor, zo is het niet bedoeld , maar meer hoe het gebeurd, en dat van op hakken en make up dat zie je nu al (heb er tot nu toe 1 gezien). Strakke abaya's die zijn nu IN. je zag vroeger 1 meid tussen de 150 ong die erin liep, je zag gelijk noor jouw kant op komen, nu zie je gewoon een lopende tarou d zbel (muv sommige dames die zich wel goed bedekken)

Fear IS Healthy, Panic Is Fatal

▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬

(L) Mijn prinsjes

Reacties
    3.691
    12-06-2008

Citaat Geplaatst door AbouRfissa Bekijk reactie

het is geen aanval op ts hoor, zo is het niet bedoeld , maar meer hoe het gebeurd, en dat van op hakken en make up dat zie je nu al (heb er tot nu toe 1 gezien). Strakke abaya's die zijn nu IN. je zag vroeger 1 meid tussen de 150 ong die erin liep, je zag gelijk noor jouw kant op komen, nu zie je gewoon een lopende tarou d zbel (muv sommige dames die zich zel goed bedekken)
    Ja nee snap ik. Ja, la hawla walla qoewatta illaah billaah, ik merk zelf ook dat het tegenwoordig een mode is indd. Indien je de Abaya niet correct wilt gaan dragen dan moet je 'm ook niet dragen, vind ik. Maar alhamdulilah zijn er indd zat meiden die het wel correct dragen. Walakien, Gair inscha'Allah, moge Allah ons alle leiden.
    Blessed

Otla Vliegtickets Al Hoceima
Nieuws
Lifestyle
Sport