waargebeurt verhaal wie kent die
pfff wat erg, Moge allah ta3allah hem snel genezen en hem beschermen InshaAllah!!
Ik geloof niet in sihr. Geloof wel in psychologische stoornissen en manipulaties.
Go ahead, I don't mind the act.
Volgens mij is die gewoon gemanipuleerd of psyschisch ontstabiel.
We become aware of the void as we fill it.
Zo, mijn ongefundeerd portie heb ik nu binnen.
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's learning to dance in the rain.
Suit up.

In Nederland ken ik een aantal... Eentje in Amsterdam en eentje in Tilburg
Er is ook ene Oussama in Beni Ensar (Nador) die blijkt ook goed en efficient te zijn en volgens de regels te werken.
Keb honger .................................................. .................................................. ................ Keb nog steeds honger
Ze plaats een serieuze reactie en jullie lachen erom? a3oedoebilleh ...
Of je nou moslim bent of niet, respect is nooit teveel gevraagd. Zou je mee moeten hebben gekregen van je ouders bij je opvoeding.
@ts; een dame hier bij mij had in de buurt had het ook, lieve vrouw en alles. Sihr kan je ook krijgen door stress.
Ze is gewoon meermalen naar een imam geweest, lukt helaas niet altijd in 1 keer. En veel koran reciteren en naar de moskee gaan, maar daar heb je het risico dat ze gaat schreeuwen als de recitatie begint. Het was angstaanjagend, alle kinderen renden naar buiten. Maar alhamdoulilah het is er niet meer, tenminste heb er niks meer van gehoord of gemerkt.

Als je in Marokko gaat dan krijg je alleen maar te maken met voodoo meesters. Ik zou dus echt langs een moskee gaan en vragen om roekyah. Ook handig om het boek roekyah te lezen om te weten hoe je een tovernaar kan herkennen.