+ Reageer
Pagina 1 van 10 1 2 3 ... LaatsteLaatste
1 tot 15 van 140
    MVC Lid

Reacties
    99
    15-05-2005

Help mijn broer heeft sihr :(

waargebeurt verhaal wie kent die

MVC Lid

Reacties
    785
    04-04-2011

pfff wat erg, Moge allah ta3allah hem snel genezen en hem beschermen InshaAllah!!

MVC Lid

Reacties
    771
    15-06-2011

Ik geloof niet in sihr. Geloof wel in psychologische stoornissen en manipulaties.
    Go ahead, I don't mind the act.

Cataclysm

Reacties
    4.536
    17-03-2012

Volgens mij is die gewoon gemanipuleerd of psyschisch ontstabiel.

We become aware of the void as we fill it.

Magniloquent.

Reacties
    971
    25-03-2010

Zo, mijn ongefundeerd portie heb ik nu binnen.
    Life isn't about waiting for the storm to pass, it's learning to dance in the rain.

Suit up.

Cataclysm

Reacties
    4.536
    17-03-2012

Citaat Geplaatst door Dignified Bekijk reactie

Brother, ramadan mabrouk! How are you doing on this fine evening?

☆''ҳ

Reacties
    1.773
    04-11-2011

The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.

#1 - Bangalijst

Reacties
    7.359
    20-05-2003

MVC Premium MVC Premium
    In Nederland ken ik een aantal... Eentje in Amsterdam en eentje in Tilburg

Er is ook ene Oussama in Beni Ensar (Nador) die blijkt ook goed en efficient te zijn en volgens de regels te werken.

Keb honger .................................................. .................................................. ................ Keb nog steeds honger

✓ Real - Madrid

Reacties
    2.444
    24-12-2007

Ze plaats een serieuze reactie en jullie lachen erom? a3oedoebilleh ...
    Of je nou moslim bent of niet, respect is nooit teveel gevraagd. Zou je mee moeten hebben gekregen van je ouders bij je opvoeding.

@ts; een dame hier bij mij had in de buurt had het ook, lieve vrouw en alles. Sihr kan je ook krijgen door stress.
    Ze is gewoon meermalen naar een imam geweest, lukt helaas niet altijd in 1 keer. En veel koran reciteren en naar de moskee gaan, maar daar heb je het risico dat ze gaat schreeuwen als de recitatie begint. Het was angstaanjagend, alle kinderen renden naar buiten. Maar alhamdoulilah het is er niet meer, tenminste heb er niks meer van gehoord of gemerkt.

Magniloquent.

Reacties
    971
    25-03-2010

Citaat Geplaatst door Jibrael Bekijk reactie
    Brother, ramadan mabrouk! How are you doing on this fine evening?
    Hey bro, Allahie barfiek, doing great, how about you? I have not been on for some time, what ya been up to?
    Life isn't about waiting for the storm to pass, it's learning to dance in the rain.

Suit up.

#1 - Bangalijst

Reacties
    7.359
    20-05-2003

MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door nador_lover Bekijk reactie
    Ze plaats een serieuze reactie en jullie lachen erom? a3oedoebilleh ...
    Of je nou moslim bent of niet, respect is nooit teveel gevraagd. Zou je mee moeten hebben gekregen van je ouders bij je opvoeding.

@ts; een dame hier bij mij had in de buurt had het ook, lieve vrouw en alles. Sihr kan je ook krijgen door stress.
    Ze is gewoon meermalen naar een imam geweest, lukt helaas niet altijd in 1 keer. En veel koran reciteren en naar de moskee gaan, maar daar heb je het risico dat ze gaat schreeuwen als de recitatie begint. Het was angstaanjagend, alle kinderen renden naar buiten. Maar alhamdoulilah het is er niet meer, tenminste heb er niks meer van gehoord of gemerkt.
    Psychose heet dat geen Sihr
    Wij Marokkanen zijn snel genijgd om te roepen Sihr terwijl het niet eens ter sprake is

Keb honger .................................................. .................................................. ................ Keb nog steeds honger

Cataclysm

Reacties
    4.536
    17-03-2012

Hey bro, Allahie barfiek, doing great, how about you? I have not been on for some time, what ya been up to?
    Doing okay bro. Yeah I felt the lack of presence from a gentleman. Nothing much, a bit sick. And you?

[Posion]

Reacties
    4.738
    10-01-2007

MVC Premium MVC Premium
    Als je in Marokko gaat dan krijg je alleen maar te maken met voodoo meesters. Ik zou dus echt langs een moskee gaan en vragen om roekyah. Ook handig om het boek roekyah te lezen om te weten hoe je een tovernaar kan herkennen.

[Posion]

Reacties
    4.738
    10-01-2007

MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Vandepotgerukt Bekijk reactie
    Ik geloof niet in sihr. Geloof wel in psychologische stoornissen en manipulaties.

Dan ontken je wel een onderdeel van de sunnah van de profeet (vzmh)

Magniloquent.

Reacties
    971
    25-03-2010

Citaat Geplaatst door Jibrael Bekijk reactie
    Doing okay bro. Yeah I felt the lack of presence from a gentleman. Nothing much, a bit sick. And you?
    Doing okay, how's you condition now? Already home? I lost my voice a couple days ago, that was random.

Suit up.

Otla Vliegtickets Tanger
Nieuws
Lifestyle
Sport