+ Reageer
Pagina 326 van 326 EersteEerste ... 276 301 316 324 325 326
4.876 tot 4.890 van 4890
    eerlijk & oprecht

Reacties
    17.614
    13-11-2009

hey dames hows life

MVC Lid

Reacties
    1.854
    16-12-2009

Citaat Geplaatst door Safety Bekijk reactie
    hihi ik moet meteen denken aan me nichtje meskiena. Ze draagt normaal hoofddoek maar gisteren op feest had ze m even uitgedaan om m goed te zetten zeg maar. En tbarkellah machallah wat heeft zij mooi lang haar echt bijna tot dr knieen ofzo ze had t ook gestyld dus echt mooi lang recht en zwart dus wij zoo wauuuuw wat mooi ditjes en datjes. Zegt ze nee zeg snel machallah zeg snel snel. Dus wij machallah zeggen haha. Zegt ze zo iwa ja voor me haren hier straks allemaal op de grond ligt of ik haar uitval krijg
    meen je dat nou, tot haar knieen? tbarkeAllah, pakistanen en hindoestanen hebben meestal zolang haar, echt mooi lang
    "echte liefde is dat jij je partner in de ogen kunt aan kijken en zegt: Al Hamdoelilah ya Allah dat U mij deze partner heeft gegeven"
    http://www.youtube.com/watch?v=faf_0DoBb6g Lala Yamma : Agraf 2013 (haal de zakdoeken maar tevoorschijn...)

Together sinds 2004

Reacties
    26.452
    17-07-2008

Gekregen van mijn Nederlandse buurvrouw
    Love My Ayman&Inaya

Cum grano salis

Reacties
    6.057
    09-05-2010

Haha trico, wat moet je daar nou mee Is het voor je zoontje?

Joy and sorrow are the light and shade of life; without light and shade no picture is clear.

Knowledge is understanding that a tomato is a fruit. Wisdom is not putting it in a fruit salad.

N&N

Reacties
    11.733
    23-10-2005

Citaat Geplaatst door trico20 Bekijk reactie

Haha achhh het is bijna halloween toch??

Waazzuup!

Reacties
    1.584
    10-05-2009

Citaat Geplaatst door sensitivewomen Bekijk reactie
    Breng een bordje haha.....lekker zeg....ben loubia aan het maken met stukjes vlees...en man komt zo met iets voor de grill inshaAllah..
    Mag ik recept van deze?

Rabbana ghfir lie wa li waalidayya wa lil moe’miniena yawma yaqoemoe l-hisaab.

(Mijn Heer, vergeef mij en mijn ouders en de gelovigen op de Dag waarop de afrekening plaatsvindt.).

Cum grano salis

Reacties
    6.057
    09-05-2010

Weet echt niet wat ik vandaag moet koken........

Joy and sorrow are the light and shade of life; without light and shade no picture is clear.

Knowledge is understanding that a tomato is a fruit. Wisdom is not putting it in a fruit salad.

Together sinds 2004

Reacties
    26.452
    17-07-2008

yasamin nee het is voor mijn dochtertje bedoeld

Mijn man heeft om mij te pesten haar dat pakje aangedaan en haar in de box gedaan ik kreeg een hartverzakking ze kon zo bij de dierenpark zoo
    Love My Ayman&Inaya

Cum grano salis

Reacties
    6.057
    09-05-2010

yasamin nee het is voor mijn dochtertje bedoeld

Mijn man heeft om mij te pesten haar dat pakje aangedaan en haar in de box gedaan ik kreeg een hartverzakking ze kon zo bij de dierenpark zoo
    Weyow, meent ze dit Zehma cadeautje voor het nieuwe babytje. Rare mensen die Hollanders

Hamdoelilah

Reacties
    2.415
    05-04-2011

Citaat Geplaatst door floor_faber Bekijk reactie
    meen je dat nou, tot haar knieen? tbarkeAllah, pakistanen en hindoestanen hebben meestal zolang haar, echt mooi lang
    ja echt tbarkellah zo mooi was het om te zien. Tot net bij haar knieen indd ze had het gestyld was echt zoo mooi tbarkellah. Iedzies n 3zizi
    Verwacht het Onverwachtte

MVC Lid

Reacties
    3.316
    01-08-2008

Arm kindje, wanneer moet hij dit dragen. Verkoop op Marktplaats. Genoeg gekken die van verkleedpartijtjes houden.
    قل لن يصيبنا الا ما كتب الله لنا هو مولانا وعلى الله فل يتوكل المومنون

Hamdoelilah

Reacties
    2.415
    05-04-2011

is toch schattig dat pakje trico

niet voor nu maar strakjes als t kouden is
    Verwacht het Onverwachtte

Together sinds 2004

Reacties
    26.452
    17-07-2008

Citaat Geplaatst door MamaVanM Bekijk reactie
    Arm kindje, wanneer moet hij dit dragen. Verkoop op Marktplaats. Genoeg gekken die van verkleedpartijtjes houden.
    zehma cadeautje voor mijn dochtertje van 3 weken
    Love My Ayman&Inaya

Together sinds 2004

Reacties
    26.452
    17-07-2008

Citaat Geplaatst door Safety Bekijk reactie
    is toch schattig dat pakje trico

niet voor nu maar strakjes als t kouden is
    wat je schattig noemt mijn man had haar om mij te pesten in dat pakje gestopt,ik kreeg bijna een hartverzakking
    Love My Ayman&Inaya

Together sinds 2004

Reacties
    26.452
    17-07-2008

Citaat Geplaatst door yasamin Bekijk reactie
    Weyow, meent ze dit Zehma cadeautje voor het nieuwe babytje. Rare mensen die Hollanders
    jah dat vind ik het ergste van alles ze meent het

zei zo tricoooooooooooo tricooooo ik heb een cadeautje voor de kleine,had geen tijd om het eerder te doen
    ik dacht een leuk setje,ik wist echt niet hoe ik moest reageren toen ik dit zag
    Love My Ayman&Inaya

Otla Vliegtickets Tanger
Nieuws
Lifestyle
Sport