+ Reageer
Pagina 1 van 12 1 2 3 11 ... LaatsteLaatste
1 tot 15 van 169
    (L) My babygirl

Reacties
    2.435
    26-07-2007

~Huis/appartement kopen in Marokko~

Salam dames,

Ik zie veel jonge stelletjes om me heen die een appartementje in Marokko hebben gekocht tbarkaAllah. Nu vraag ik me af hoe ze dat hebben gedaan en welke stappen je moet ondernemen. Hoe weet je wie betrouwbaar is en wie niet en waar moet je op letten (mbt projectontwikkelaar/makelaar, etc).

Ook vraag ik me af of ze een lening hiervoor hebben afgesloten of alles zelf gespaard hebben. Het lijkt me niet dat mensen in een keer +/- 30.000 Euro hebben gespaard in zo'n korte tijd aangezien ze nog jong zijn of niet? Ik heb totaal geen ervaring met een huis kopen in Marokko (en mijn familie ook niet) en ik wil ook graag een huisje kopen, dus vandaar deze topic.

Masalama,

~Dr. OZ: "Kom opdagen in je leven"~

Papa, ik mis je...

Reacties
    5.905
    05-07-2007

wij hebbben een appartement gekocht zonder lening el7amdolilah.. we kochten een appartement want nog in aanbouw was.. daar betaal je een deel direct en de rest betaal je pas als het huis helemaal af is.. zo krijg je de tijd om de rest van het geld te sparen en hoef je dus niet te lenen!

Ba2di ma3ak 7ayati laakher elzaman...

(L) My babygirl

Reacties
    2.435
    26-07-2007

Citaat Geplaatst door MoesCH Bekijk reactie
    wij hebbben een appartement gekocht zonder lening el7amdolilah.. we kochten een appartement want nog in aanbouw was.. daar betaal je een deel direct en de rest betaal je pas als het huis helemaal af is.. zo krijg je de tijd om de rest van het geld te sparen en hoef je dus niet te lenen!
    Huizen zijn toch vaak in 1 jaar gebouwd wala?

(L) My babygirl

Reacties
    2.435
    26-07-2007

In welke stad zouden jullie mij aanraden om iets te kopen?

MVC Lid

Reacties
    2.995
    02-11-2011